Skip to content
پنج دلیل برای انتخاب کانادا – و TOEFL iBT® – برای تحصیل در خارج از کشور

تاریخ انتشار

با تمام فرصت های موجود، شما ممکن است بپرسید، کجا شروع کنم؟ یکی از اولین تصمیماتی که خواهید گرفت، پیدا کردن مکانی است که می خواهید در آن تحصیل کنید. شما ممکن است در حال بررسی کشوری باشید که می خواهید در آن تحصیل کنید، یا دانشگاه یا دانشکده ای را انتخاب کنید در یک مقصد خاص. اگر سابقه باشد، کانادا گزینه عالی برای اهداف آموزش عالی شما است. در میان بسیاری از چیزهایی که می توانید در نظر بگیرید، در زیر فقط چند دلیل برای انتخاب “شمال سفید بزرگ” آورده شده است که ممکن است بهترین تصمیم برای شما باشد:

  1. سیاست های دوستانه دانشجو. کانادا ساعات کار بخشی برای دانشجویان (به عنوان مثال، تا 20 ساعت در هفته در حین تحصیل) را ارائه می دهد، علاوه بر برنامه مجوز کار پس از فارغ التحصیل (PGWP) که به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا سه سال پس از تکمیل تحصیلات خود در کانادا کار کنند. سایر حمایت های برای دانشجویان بین المللی، مانند جلسات معارفه و مشاوره آموزشی، نیز در دسترس هستند.
  2. آموزش قابل پرداخت. نسبت به سایر مقاصد محبوب، آموزش کانادایی اغلب قابل پرداخت تر است، و به دانشجویان و خانواده های آن ها فشار مالی کمتری وارد می کند.
  3. آموزش با کیفیت. کانادا به خاطر سامانه آموزش جهانگیر با تأکید قوی بر تحقیق و نوآوری شناخته شده است. دانشگاه های آن به طور منظم در رتبه بندی های جهانگیر آموزش رتبه بالای رتبه را به خود اختصاص می دهند. در واقع، 3 دانشگاه کانادایی در ليست 50 دانشگاه برتر جهان QS World University Rankings® 2024 قرار دارند.
  4. محيط ايمن و فرهنگي گوناگون. شهر های کانادایي به عنوان هاب های چند فرهنگي هستند كه دانشجويان از سراسر جهان مي توانند فرهنگ ها و سنت های متنوع را تجربه کنند، و یک دیدگاه جهانی را تربیت کنند. علاوه بر این، کانادا یکی از امن ترین کشورهای جهان است و به جامعه دوستانه و گنجاننده خود شناخته شده است. در حالی که تنظیم در یک کشور جدید می تواند سخت باشد، این ویژگی ها می توانند چیزها را آسان تر کنند.
  5. زیبایی طبیعت. مناظر خیره کننده و پارک های ملی زیبا به زیبایی طبیعی بی نظیر کانادا کمک می کنند. از آبشار نیاگارا تا کوهستان راکی کانادا، بسیار چیزهایی برای کشف و تجربه وجود دارد.
نمایش خبر  IRCC کشور مرا چگونه می بیند

پس، شما در مورد کانادا به عنوان مقصد تحصیل مطمئن شده اید. در میان بسیاری از تصمیماتی که باید بعد از آن بگیرید، چه آزمون زبان انگلیسی را باید داشته باشیدبگیرید. این یک تصمیم مهم است! با چندین گزینه در دسترس، کدام یک را باید انتخاب کرد؟ پاسخ ما: TOEFL iBT®. در زیر دلایل آورده شده است:

  1. آزمون TOEFL iBT حالا برای جريان مستقيم دانشجويي كانادا (SDS)، يك برنامه پردازش ويزاي تحصيلي سريع برای دانشجويان در Antigua and Barbuda؛ Brazil؛ China؛ Colombia؛ Costa Rica؛ India؛ Morocco؛ Pakistan؛ Peru؛ Philippines؛ Senegal؛ Saint Vincent and the Grenadines؛ Trinidad and Tobago؛ و Vietnam پذيرفته شده است.
  2. TOEFL iBT توسط 100٪ دانشکده ها و دانشگاه های کانادایی پذیرفته شده است.
  3. TOEFL iBT محترم ترین و پذیرفته شده ترین آزمون زبان انگلیسی جهان است، که توسط بیش از 12,000 نهاد در بیش از 160 کشور در سراسر جهان استفاده می شود.
  4. آزمون TOEFL iBT بهترین سنجش صلاحيت زبان انگليسي علمي است، كه به شما اجازه مي دهد تا با اعتماد به نفس مهارت های خود را نشان دهید.
  5. آزمون TOEFL iBT در جولای 2023 چندین ارتقای هیجان انگیز را پياده ساخت، و حالا كوتاه ترین گزینه آزمون زبان انگليسي در ميان سه گزینه محبوب است

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420