Skip to content
IRCC از بروزرسانی شرایط مهاجرت والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها خبر می دهد

تاریخ انتشار

IRCC از بروزرسانی شرایط مهاجرت والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها خبر می دهد

سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) به تازگی به‌روز رسانی ای در برنامه والدین و پدربزرگ‌ها (PGP) اعلام کرده است. IRCC در سال جاری تا ۱۵,۰۰۰ درخواست کامل برای حمایت تحت برنامه PGP را قبول خواهد کرد.
در تاریخ ۱۰ اکتبر، IRCC شروع به ارسال دعوت‌نامه به ۲۴,۲۰۰ نفر از افرادی که علاقه‌مند به حمایت هستند می‌کند، با هدف دریافت حداکثر ۱۵,۰۰۰ دسته درخواست کامل.
به دلیل باقی ماندن تعداد فرم‌ها در لیست ارسالی ها از سال ۲۰۲۰، دعوت‌نامه‌ها برای حمایت درخواستی به طور تصادفی از میان افرادی که در استخر قبلی هستند فرستاده می‌شود، به جای اینکه فرم جدیدی برای علاقه‌مندی به حمایت باز شود.
اگر در سال ۲۰۲۰ یک فرم علاقه‌مندی به حمایت را ارسال کرده‌اید، اما دریافت دعوت‌نامه به درخواست در سال‌های ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ نکردید، توصیه می‌شود تا به حساب ایمیلی که در سال ۲۰۲۰ هنگام ارسال فرم علاقه‌مندی به حمایت در سازمان مهاجرت پناهندگی و شهروندی کانادا، اطلاعات شده، نگاه کنید.
اگر به عنوان بخشی از عملیات ۲۰۲۳ به درخواست دعوت‌نامه حاضر شوید، IRCC همچنان از پورتال اقامت دائم یا نماینده‌ی پورتال اقامت دائم استفاده خواهد کرد که درخواست‌ها به صورت الکترونیکی ارسال شود.

طرح سطوح مهاجرتی
در سال ۲۰۲۲، سازمان مهاجرت پناهندگی و شهروندی کانادا، ۲۳,۱۰۰ نفر از افرادی که علاقه‌مند بودند، دعوت کردند تا درخواست حمایت از والدین و پدربزرگ خود را برای دریافت ۱۵,۰۰۰ درخواست کامل ارسال کنند.
هر ساله، سازمان مهاجرت پناهندگی و شهروندی کانادا طرح سطوح مهاجرتی خود را منتشر می‌کند که برای هدایت عملکرد و تعیین اهداف خود در خوش‌آمدگویی پذیرش‌کنندگان جدید به کانادا استفاده می‌کند.
در سال ۲۰۲۳، هدف کانادا برای جایگزین‌کردن ۴۶۵,۰۰۰ ساکن دائم جدید است. هدف کانادا در سال ۲۰۲۳، جذب ۲۸,۵۰۰ والدین و پدربزرگ است.
تا سال ۲۰۲۵، هدف کانادا برای جایگزین‌کردن ۵۰۰,۰۰۰ نفر است و برای والدین و پدربزرگ ۳۶,۰۰۰ نفر.

نمایش خبر  IRCC اصول راهبردی جدیدی را برای PNP تعریف کرده است


ویزای فوق‌العاده
ویزای فوق‌العاده گزینه‌ای محبوب برای شهروندان و ساکنان دائم کانادا است که می‌خواهند والدین و پدربزرگ خارجی خود را به کانادا بیاورند.
این ویزا به موقت پذیرش پدربزرگ و والدین را برای بازدید از خانواده‌ی خود تا پنج سال پشت سر هم بدون نیاز به تمدید وضعیت بازدیدکننده امکان می‌دهد. صاحبان ویزای فوق‌العاده می‌توانند برای حداکثر ۱۰ سال چند بار وارد کانادا شوند. کسانی که قبلاً ویزای فوق‌العاده داشته‌اند می‌توانند درخواست تمدید را ارسال کنند تا تا هفت سال به عنوان بازدیدکننده در کانادا بمانند.
برای واجد شرایط بودن در ویزای فوق‌العاده، باید:

  • والد یا پدربزرگ یک شهروند کانادا یا ساکن دائم باشد
  • از لحاظ وجوه جنایی یا سلامتی، اعتبار مهاجرتی به کانادا نداشته باشد
  • ثابت کند که می‌تواند توانست بتواند نیازهای درآمد خارج از دسترسی های پایین درآمدی (LICO) را برآورده کند
  • نامه منعکس از فرزند یا نوه که آنها را به کانادا دعوت می‌کند ارائه کند و شامل وعده پشتیبانی مالی برای طول ویزیت و لیست و تعداد افراد متفاوت در این خانواده باشد
  • مستندات تأمین پوشش بیمه درمانی حداقل برای یک سال با یک شرکت بیمه کانادایی نیز ارائه کند.

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420