Skip to content
استان‌های انتاریو، کلمبیا البریتیش، کبک، نیوبرانزویک و آلبرتا برای مهاجرت استانی دعوت نامه صادر می کنند.

تاریخ انتشار


استان‌های انتاریو، کلمبیا البریتیش، کبک، نیوبرانزویک و آلبرتا برای مهاجرت استانی دعوت نامه صادر می کنند.


بیشتر استان‌های کانادا از طریق برنامه نامزدی استانی (PNP) مهاجران را دعوت کرده‌اند. تنها کبک و نوناووت برنامه نامزدی استانی ندارند. کبک یک توافق جداگانه با دولت فدرال دارد که به این دلیل وجود دارد که مهاجرت یک مسئولیت مشترک بین دولت‌های استانی و فدرال است. برخلاف سایر استان‌ها، توافق کبک امکان اختیار کامل استان را در انتخاب مهاجران طبقه اقتصادی می‌دهد.
دریافت نامزدی استانی به برنامه ریزی دائمی برای تمام متقاضیان قدرت می‌بخشد. نامزدی همچنین 600 امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) را به برنامه‌ی کاندیدای ورود سریع اضافه می‌کند.
مشاهده کنید آیا برای مهاجرت به کانادا واجد شرایط هستید
نتایج مهاجرت استانی سپتامبر ۲-۸
اونتاریو
در تاریخ ۷ سپتامبر، اونتاریو ۳۰۰ نفر را از طریق برنامه نامزدی مهاجرتی فرانسوی عمومی اونتاریو (OINP) دعوت کرد. کاندیدهایی که دعوت شدند، امتیاز CRS در بازه ۳۰۸ تا ۴۳۴ داشتند.
این یک دعوت عمومی بود، به این معنی که کاندیدها می‌توانند از هر شغلی دعوت شوند تا زمانی که دارای حداقل سطح ۶ در زبان انگلیسی و سطح ۷ یا بالاتر در زبان فرانسوی باشند. برای دریافت سطح CLB، کاندیدها در خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش کردن ارزیابی می‌شوند.
کبک
کبک نتایج یک دعوت را که در تاریخ ۲۴ اوت اتفاق افتاد، منتشر کرده است.
این استان ۱۰۰۰ نفر از شغل‌های مورد نظر گسترده‌ای را برای انتخاب دائمی دعوت کرده است. آنها حداقل امتیازی معادل ۵۸۴ را نیاز داشتند.
کاندیدهای واجد شرایط همچنین نیاز به تسلط شفاهی در سطح ۷ (یا بالاتر) در زبان فرانسوی بر اساس Échelle québécoise des niveaux de compétence en français des personnes immigrantes adultes یا معادل آن داشتند.
کاندیدها همچنین در نظر گرفته می‌شوند اگر یک پیشنهاد شغلی خارج از Communauté métropolitaine de Montréal داشته باشند.

نمایش خبر  چگونه می توانم رابطه خود را با همسر یا شریک زندگی خود به IRCC ثابت کنم؟

بریتیش کلمبیا
بریتیش کلمبیا در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۲۲ نفر را از طریق سه دوره برنامه نامزدی بریتیش کلمبیا (BC PNP) دعوت کرد.
بیشتر کاندیدها، ۱۶۰ نفر، در یک دوره عمومی برای کارگران ماهر، فارغ‌التحصیلان بین‌المللی و نیروهای کار ورودی و نیمه ماهر دعوت شدند. آنها به امتیاز SIRS بین ۸۹ و ۱۱۰ نیاز داشتند، بسته به جریان.
دو دوره‌ی دیگر ۴۳ نفر از مربیان و کمک‌های کودکان و ۱۹ نفر از کارگران بهداشتی را دعوت کردند. آنها به حداقل امتیاز SIRS معادل ۶۰ نیاز داشتند.


نیوبرانزویک
نیوبرانزویک در ماه ژوئیه ۲۵۹ نفر را از طریق برنامه نامزدی ورود سریع نیوبرانزویک دعوت کرد. استان در این هفته نتایج را منتشر کرده است.
دعوت‌ها بین سه جریان NB Employment Connection، NB Student Connection و NB Occupations in Demand Connection تقسیم شده بود.
افرادی که درخواست ویزای مشترک را دریافت کردند ۴۵ روز فرصت دارند تا یک برنامه کامل را ارسال کنند. تا کنون در امسال نیوبرانزویک ۸۸۹ کاندیدای ورود سریع را دعوت کرده است.


آلبرتا
در تاریخ ۲۹ اوت، آلبرتا ۱۸ کاندیدای ورود سریع را از طریق مسیر Dedicated Healthcare Pathway با پیشنهاد شغلی آلبرتا دعوت کرد. آنها به امتیاز CRS ۳۰۰ یا بالاتر نیاز داشتند.
آگوست ماه برای برنامه مهاجرت ویژه‌ی آلبرتا (AAIP) ماهی پرکار بود. استان هشت دوره جداگانه برگزار کرد و ۸۸۳ کاندیدای ورود سریع را دعوت کرد