Skip to content
اجاراجاره مقابل خرید در کانادا: آنچه مهاجران جدید باید بداننده مقابل خرید در کانادا: آنچه مهاجران جدید باید بدانند

تاریخ انتشار


املاک یک خانه، پایداری و یک سرمایه‌گذاری عالی در طولانی مدت را فراهم می‌کند.
شما به یک وبینار انحصاری دعوت می‌شوید که توسط CanadaVisa ارائه می‌شود و توسط TD میزبانی می‌شود: اجاره مقابل خرید در کانادا: آنچه مهاجران جدید باید بدانند.

برای یک مهاجر تازه وارد به کانادا مثل شما، مسیری که پیش رو دارید هم جذاب است و هم وادار کننده. در حین شروع به زندگی جدیدتان، یافتن محلی برای زندگی موضع مهمی را تشکیل می‌دهد. ممکن است درباره اینکه خرید یا اجاره کردن گزینه صحیحی برای شما و خانوادهتان است، مشکوک باشید.

حالا زمان آن رسیده است که به دانشی که برای انتخاب‌های آگاهانه درباره خانه نخست خود در کانادا نیاز دارید، دست پیدا کنید. از طریق این وبینار به شما کمک می‌کنیم تا اطلاعات مهمی را کسب کنید که درباره گزینه‌های مسکن، تصمیم دقیقی بگیرید.

فرصت رایگان و وبینار تعاملی ما را از دست ندهید: اجاره مقابل خرید در کانادا: آنچه مهاجران جدید باید بدانند، در روز سه‌شنبه 3 اکتبر 2023.

در طول این وبینار، از یک حرفه‌ای با تجربه اطلاعات ارزنده‌ای برای کمک به شما در نمایش کاربرانه خرید و اجاره‌کردن ملک خود خواهید یافت. ما درباره مزایا و معایب اجاره و خرید خانه برای مهاجران مانند شما صحبت خواهیم کرد و به شما اطلاعاتی ارائه خواهیم داد. حرفه‌ای با تجربه ما به شما در درک مسائل اجاره و خرید کمک کرده و پرسش‌های شما را در این زمینه پاسخ خواهد داد.

از این فرصت عدم غفلت کنید و از یک حرفه‌ای قابل اعتماد یاد بگیرید و در مسیر یافتن خانه نخست خود در کانادا پیشرفت کنید. امروز برای وبینار ما ثبت نام کنید!

نمایش خبر  با تأخیر در درخواست مهاجرت خود مواجه هستید؟ در این مقاله، به بعضی از اقداماتی که می‌توانید برای حل این مشکل انجام دهید، اشاره خواهیم کرد.

آیا به دنبال یافتن خانه نخست خود در کانادا هستید؟ از اینکه اجاره کنید یا خرید کنید مطمئن نیستید؟

این وبینار پر از اطلاعات برای مهاجران مانند شما مناسب است!

رهبری در بازار پیچیده مسکن کانادا ممکن است سخت باشد، خصوصاً اگر تازه به کشور مهاجرت کرده باشید. آیا می‌توانید بخرید؟ آیا اجاره کردن گزینه بهتری است؟ چگونه می‌توانید وام مورد نیاز را پیدا کنید؟ با کمک حرفه‌ای ما که دانش کافی دارد، شما می‌توانید به دنبال خانه صحیح برای خود با گزینه‌های مالی مناسب بگردید.

شروع زندگی جدید به معنای یافتن یک خانه است – و ما اینجا هستیم تا کمک کنیم! به CanadaVisa و TD بپیوندید تا نکات و راهبردهای ارزشمندی برای تصمیم‌گیری در مورد اجاره یا مالکیت در کانادا یاد بگیرید.

در این وبینار چه می‌آموزید؟
در طول این وبینار، درباره موضوعات مهمی که به شما در تصمیم‌گیری بین اجاره و خرید خانه کمک خواهیم کرد، صحبت خواهیم کرد. اینجا آنچه را که پوشش می‌دهیم ملاحظه کنید:

1) مزایای اجاره: ما مزایای اجاره یک خانه در کانادا را بررسی خواهیم کرد. این شامل انعطاف‌پذیری که اجاره فراهم می‌کند و اینکه در آغاز زندگی در یک کشور جدید انتخاب عملی است، می‌شود. ما به شما کمک می‌کنیم درباره آنچه را که در زمان تصمیم‌گیری برای اجاره در نظر بگیرید بیشتر فکر کنید. این شامل عواملی مانند قراردادهای اجاره و درک حقوق شما به عنوان مستاجر است.

2) مزایای مالکیت خانه: ما مزایای خرید یک خانه را بررسی خواهیم کرد. مالکیت یک خانه می‌تواند پایداری را فراهم کند و در طولانی مدت یک سرمایه‌گذاری عالی باشد. ما درباره ساخت اقدام بازتابی درآوردن و پایداری مالی بلندمدت صحبت خواهیم کرد – و به شما توضیح خواهیم داد که چرا خرید یک خانه می‌تواند قابل توجهی باشد.

نمایش خبر  چه چیزهایی باید در نامه پذیرش شما به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی درج شود

3) درک وام‌های کانادایی: مسیریابی در جهان وام‌ها ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما ما این را برای شما قابل فهم می‌کنیم. از مهمترین اطلاعاتی در مورد وام‌های کانادایی – چگونه کار می‌کنند، چه نوع‌هایی در دسترس است و چگونه می‌توانید یکی مناسب برای شرایط خود انتخاب کنید – به شما ارائه خواهیم داد.

4) راهنمایی برای پرداخت پیش
دهی: جهان پرداخت پیش دارای پیچیدگی‌هایی است، اما نترسید! ما پشت پرده پرداخت پیش برای خانه را برملا می‌کنیم. شما درک خواهید کرد که این چگونه به خرید شما کمک می‌کند و راهبردهایی برای مدیریت این جنبه مالی حیاتی خواهید بدست آورد.

5) محاسبه قابلیت سازگاری: حرفه‌ای تجربه‌کرده ما شما را با ابزارهای لازم برای تعیین اینکه چه چیزی را به راحتی می‌توانید تحمل کنید مجهز می‌کند. از هزینه‌ها تا بودجه‌بندی، شما برای نگرانی مالی ورود به انتخاب مسکن خود با نگرشی مالی روشن آماده خواهید شد.

در پایان این وبینار، با اطلاعات و اعتمادی که به دست می‌آورید، می‌توانید تصمیمی آگاهانه درباره مسکن خود بگیرید.

کاناداویزا در سال 1994 به عنوان پلتفرم آنلاین فرمانگاه حقوق مهاجرت کوهن تأسیس شد. از آن زمان تاکنون، کاناداویزا به یکی از منابع معتبر ترین در جهان برای اطلاعات در مورد نحوه مهاجرت به کانادا و استقرار در آنجا تبدیل شده است. وبسایت‌های کاناداویزا شامل cicnews.com و خبرنامه هفتگی آن، تالار گفتمان کاناداویزا و سایر منابع می‌شوند. هدف کاناداویزا ارائه اطلاعات قابل اعتماد، دقیق و به موقع به مردم در سراسر جهان است تا در مسیر مهاجرت به کاناداشان کمک کند.

از سوی دیگر، تی‌دی (بانک تورنتو-دومینیون) تجربه‌ای قدیمی بیش از 150 سال در ارائه راهکارهای مالی به کاناداییان دارد. تی‌دی همچنین صد سال تجربه در کمک به مهاجران جدید در مقابله با چالش‌های منحصر به فرد سیستم بانکی کانادا دارد.

نمایش خبر  گزینه های شما برای غلبه بر عدم پذیرش برای مهاجرت به کانادا

تی‌دی با بیش از هزار شعبه و شهرتی برجسته در خدمات مالی، به یکی از بانک‌های بزرگ و قابل اعتماد در کانادا تبدیل شده است که در حال حاضر 16 میلیون نفر را خدمت می‌دهد.

تی‌دی پشتیبانی و منابع آنلاین مناسبی برای مهاجران جدید ارائه می‌دهد که به موضوعاتی مانند مبانی بانکداری، مهاجرت به کانادا، ضرورت‌های امتیاز اعتباری و دیگر مسائل مرتبط می‌پردازند. تی‌دی همچنین در راستای راحتی شما، ساعات کار بیشتری را ارائه می‌دهد و می‌توانید در بیش از 60 زبان از خدمات آن استفاده کنید. علاوه بر این، تی‌دی دارای شبکه گسترده‌ای از خودپرداز در سراسر کانادا است تا امکان دسترسی سریع و آسان به خدمات بانکی روزمره را فراهم کند.

بنابراین، اگر شما یک مهاجر جدید در کانادا هستید و به دنبال اطلاعات معتبر و کمک مالی هستید، کاناداویزا و تی‌دی می‌توانند منابع مفیدی باشند تا در تصمیم‌گیری‌های آگاهانه شما کمک کنند و به شما در ناوبری در بازار مسکن کانادا کمک کنند. از این فرصت استفاده کنید و با این سرویس‌ها ارتباط برقرار کنید.