Skip to content
کانادا به عنوان جذاب‌ترین مقصد برای کارآفرینان مهاجر در سال 2023 رتبه بندی شده است.

تاریخ انتشار

کانادا به عنوان جذاب‌ترین مقصد برای کارآفرینان مهاجر در سال 2023 رتبه بندی شده است.

به گفته سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD)، کانادا به مقصد جذاب‌ترین برای بنیانگذاران شروع کنندگان و کارآفرینان مهاجر نسبت به کلیه کشورهای عضو OECD رتبه بندی شده است.

سازمان همکاری اقتصادی و توسعه شامل 24 کشور عضو از جمله ایالات متحده، فرانسه، بریتانیا، سوئد و استرالیا است.

طبق گزارش OECD، این کشورها علاقه ای رو به افزایش در جذب کارآفرینان خارجی دارند تا نوآوری، ایجاد شغل، سرمایه‌گذاری خارجی و رشد اقتصادی را ترویج دهند. برای داشتن محیط های ملایم و مؤثر برای رشد کسب و کارهای جدید و نوآورانه، باید ترکیبی از تدابیری برای توسعه اکوسیستم کارآفرینی، تحریک تحقیق و نوآوری و اطمینان از دسترسی مؤسسان هوشمندانه به سرمایه‌گذاری و سرمایه انسانی مرتبط وجود داشته باشد.

شاخص‌های جذب استعداد OECD یک سیستم رتبه بندی است که بر تلفیق عوامل کلی و سیاست های مهاجرت مشخصی که به کارآفرینان بین‌المللی آینده تمرکز داشته را در نظر می‌گیرد. این سیستم شامل هفت بعد اصلی مانند شرایط بازار و دسترسی، دسترسی به سرمایه، سطح دیجیتالی شدن و اتصال داشته است.

OECD مهندسی کانادا را در بین برآوردهای قوانین به بالای 25٪ از آنها، به جز برای محیط مهارت‌ها، امتیاز بالا رتبه بندی کرده است. همراه با استرالیا، کانادا تنها کشوری است که در همه متقاضیان موفق ویزای شروع کار را از روز اول ارائه می‌دهد. علاوه بر این، کانادا چارچوب نظارتی مساعدی برای شروع و اداره یک کسب و کار، جامعه‌ی مهاجرپذیر و شرایط زندگی مطلوب دارد.

نمایش خبر  گزارش: سطح مهاجرت کانادا در آینده نیازمند افزایش خواهد بود

رتبه بندی نشان می‌دهد که کشورهایی مانند کانادا که فرهنگی قوی از نوآوری و کارآفرینی دارند، در جذب بنیانگذاران و کارآفرینان شروع کننده خوش قرارند.

چگونه به عنوان کارآفرین به کانادا بیایید
کانادا راه‌های مهاجرت و گواهینامه‌های کاری مختلفی برای کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اشخاص خوداستخدام فراهم می‌کند.

برنامه ویزای شروع کار به مهاجران کارآفرین اقامت دائم می‌دهد. هدف از این برنامه استخدام کارآفرینان خارجی نوآور است که در کانادا در حال تشکیل است. در پردازش درخواستای مهم خواب 2016 به بعد، طی دوره ای از پردازش آنها، در برخی از موارد با سرعت رشد قابل توجه است را به مدت دست کم 2 سال رفرنسی قابل قبول ایجاد کرده است و دعوت به تدوین قرارداد از روی عرضه کمک مالی و منابع بشری مذکور کمک می کند.

برای واجد شرایط بودن، مدتی باید از مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه باید بگذرد، بلایای کافی جهت استقرار در کانادا را داشته باشید، سیاست های مهاجرت قابل قبول را از کبک کمتر کدکردی ها و ….+
سازمان سازمان ملی شورای کانادا (IRCC) را انتخاب کرده است تا در برنامه ویزای شروع کار شرکت کند. متقاضیان موفق باید برای کسب و کار کانادایی خود سرمایه حداقلی تامین کنند.

تحت توافقی که بین آمریکا، مکزیک و کانادا به منظور خوش آمدگویی معاملاتی و اتحاد اقتصادی به وجود آمده است، شهروندان ایالات متحده یا مکزیکی که در کانادا سرمایه گذاری در کسب و کار جدید یا موجود دارند، ممکن است برای موجب کارآفرین مورد قبول مدیریت کانادایی کارت اقامت بگیرند. به طور کلی، سرمایه گذار بزرگوار است که سهامیات بزرگترین سهامدار یا تنها صاحب کسب و کار در کانادا است. با این حال، انتظار می رود که کسب و کار کارشناسان در این کشور شغل و یا سایر مزایایی را برای جامعه محلی فراهم آورد و این فقط به حمایت از سرمایه گذار مربوط است.

نمایش خبر  تازه واردان به کانادا: آموزش برای فرزندانم چطور خواهد بود؟


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420