Skip to content
انتاریو، بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان، منیتوبا و جزیره پرنس ادوارد از نامزدهای PNP دعوت می کنند

تاریخ انتشار

انتاریو، بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان، منیتوبا و جزیره پرنس ادوارد از نامزدهای PNP دعوت می کنند

پنج استان کانادا نامزدهایی را برای درخواست نامزدی تحت برنامه استانی نامزد (PNP) در این هفته معرفی کرده اند.

PNP به همه استان ها و مناطق کانادا (به جز کبک و نوناووت) اجازه می دهد تا نامزدهای مهاجرت اقتصادی را انتخاب کنند که برای ادغام با نیروی کار استانی و ارتقای اقتصاد استان مناسب هستند.

این برنامه از زمان شروع آن در سال 1998 موفقیت چشمگیری داشته است و اکنون برجسته ترین مسیر برای پذیرش مهاجران اقتصادی در طرح سطوح مهاجرت است. کانادا تا پایان سال 2025 هر سال 117500 نامزد را از طریق PNP می پذیرد.

دولت‌های استانی می‌توانند ب براساس نیاز به مهاجر و با تعداد متغیر قرعه کشی داشته باشند. هیچ سقفی برای تعداد نامزدهای PNP دعوت شده در هر قرعه کشی وجود ندارد، مشروط بر اینکه استان از تعداد دعوت نامه هایی که توسط اداره مهاجرت ،پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) تخصیص داده شده است بیشتر نباشد.

نتایج مهاجرت استانی 13 تا 19 مه

بریتیش کلمبیا

در 16 می بریتیش کلمبیا 202 نامزد را در سه قرعه کشی دعوت کرد.

162 نامزد از سه روند در یک قرعه کشی عمومی دعوت شدند، به این معنی که هیچ شغلی مورد هدف نبود. نامزدهای گروه نیروی کار ماهر حداقل نمره 104، فارغ التحصیلان بین المللی به نمره 107 و داوطلبان سطح ورودی و نیمه ماهر نیاز به نمره 85 دارند.

دو قرعه کشی باقی مانده 29 مربی کودک و 11 متخصص مراقبت های بهداشتی با حداقل امتیاز 60 را هدف قرار دادند. نامزدها از دسته نیروی کار ماهر و فارغ التحصیل بین المللی در نظر گرفته شدند و شامل کاندیداهای اکسپرس انتری بودند.

نمایش خبر  مجوز بازگشت به کانادا چیست؟

مانیتوبا

منیتوبا در 18 می قرعه کشی را برای نامزدهای سه دسته برگزار کرد.

کارگران ماهر در منیتوبا در دو قرعه کشی جداگانه دعوت شدند. اولین قرعه کشی مختص شغل برای 287 نامزد با کد طبقه بندی شغلی ملی 7330 – رانندگان حمل و نقل و حمل و نقل بود. آنها به حداقل نمره 610 نیاز داشتند.

دومین قرعه کشی كارگر ماهر مختص شغل نبود و 191 نامزد با حداقل امتیاز 701 دعوت شد.

همچنین 27 نامزد از گروه کارگران ماهر در خارج از کشور با حداقل امتیاز 721 و 21 نامزد از جریان آموزش بین المللی دعوت شده بودند.

دولت مانیتوبا این هفته اعلام کرد که این استان اکنون 4 میلیون دلار به 24 سازمان ارائه دهنده خدمات تازه واردی که پروژه های آنها از طریق برنامه حمایت از یکپارچگی جامعه تازه وارد (NCIS) انتخاب شده اند، ارائه می کند.

انتاریو

انتاریو در 18 مه قرعه کشی را برای داوطلبان مشاغل ماهر تحت جریان تجارت ماهر اکسپرس اینتری برگزار کرد. این استان از 1694 نامزد در مشاغل حرفه ای با امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) دعوت کرد که بین 250-482 بود.

داوطلبان تحت این جریان به یک سال سابقه کار تمام وقت نیاز دارند که باید:

• در دو سال گذشته از تاریخ ارائه درخواست خود به برنامه نامزد مهاجر انتاریو (OINP) به دست آمده است.

• در یک یا چند مورد از مشاغلی که در نمایه اکسپرس اینتری آنها شناسایی شده است

• در انتاریو با حفظ وضعیت قانونی در کانادا

جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد دومین قرعه کشی ماه خود را برگزار کرد. در 18 مه، پرنس ادوارد  از 155 نامزد در جریان کار و اکسپرس انتری خود و سه نامزد در رده کارآفرین اجازه کار تجاری دعوت کرد. این نامزدها برای در نظر گرفتن حداقل نمره 65 نیاز داشتند.

نمایش خبر  تبدیل شدن به یک پرستار بین‌المللی واجد شرایط در کانادا

استان طی یک سال گذشته از الگوی قبلی برگزاری قرعه کشی در ماه یکبار فاصله گرفته است. مارس امسال شاهد سه تساوی در روند چزیره پرنس ادوارد  PNP بودیم در حالی که آوریل تنها یک قرعه کشی داشت.

ساسکاچوان

همچنین دومین قرعه کشی ماه خود را در 18 مه برگزار کرد. این استان از 260 نامزد در جریان مشاغل مورد تقاضا و 784 نامزد اکسپرس انتری دعوت کرد. هر دو دسته ایجاب می کردند که داوطلبان حداقل نمره 67 را داشته باشند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420