Skip to content
انتاریو از 828 نامزد اکسپرس انتری دعوت می کند

تاریخ انتشار

انتاریو در دراو جدید برنامه کاندیدای استانی خود از فرانسوی زبانان و نیروهای کار فنی دعوت به عمل آورد.

انتاریو دو دراو برنامه کاندیدای استانی در 8 فوریه برگزار کرد.

برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو (OINP) از متقاضیان اکسپرس انتری برای درخواست یک گزینش استانی از طریق دو دراو برنامه کاندیدای استانی دعوت به عمل آورد.

از 828 دعوت نامه صادر شده، 622 مورد به متقاضیانی تعلق یافت که برای اکسپرس انتری انتاریو، روند اولویت های سرمایه انسانی واجد شرایط بودند. این متقاضیان باید در سیستم اکسپرس انتری دارای پروفایل می بودند و امتیاز سیستم جامع رتبه بندی آنها بین 463 تا 467 می بود. همچنین، آنها به حداقل یکسال تجربه کار در شش دسته شغل فنی زیر نیاز داشتند.

0213:مدیران سیستم های اطلاعاتی و کامپیوتری

2147 مهندسان کامپیوتر

2172 تحلیلگران پایکاه داده و مجریان اطلاعات

2173 مهندسان نرم افزار و طراحان آن

2174 برنامه نویسان کامپیوتری و توسعه دهنده گان رسانه تعاملی

2175 طراحان و توسعه دهندگان وب

FSSW یک روند برنامه کاندیدای استانی ارتقا یافته هستند، به این معنا است که با سیستم اکسپرس انتری همراستا است.

از طریق برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو با این متقاضیان تماس حاصل می کند و 45 روز کاری برای درخواست آنلاین گزینش استانی زمان دارند.

اولین گام داشتن پروفایلی در سیستم اکسپرس انتری است. این برنامه برای افرادی است که شروط صلاحیت سنجی را برای دسته تجربه کانادایی یا برنامه نیروی کار متخصص فدرال است.متقاضیان به نمره 7 در زبان فرانسوی و 6 در زبان انگلیسی نیاز دارند. در میان شروط صلاحیت سنجی دیگر،OINP شرایط تمکن مالی متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهد.

نمایش خبر  چگونه از U.S به کانادا در سال 2022 مهاجرت کنید

مزایای داشتن یک برنامه کاندیدای استانی چیست؟

برنامه های کاندیدای استانی به استان های کانادایی این امکان را می دهد تا از آن دسته از متقاضیان مهاجرتی دعوت کنند که ممکن است بهترین گزینه برای بازارهای کار منطقه ایی باشند.

متقاضیان اکسپرس انتری که گزینش را دریافت می کنند می توانند در سطح فدرال در دراو بعدی دعوت نامه درخواست را دریافت کنند. با یک گزینش استانی، متقاضیان 600 امتیاز دریافت می کنند. دریافت دعوت نامه درخواست به راحتی فرد را پذیرش در دراو اکسپرس انتری می رساند.

از آنجائیکه افراد دعوت شده در دراو امروز در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل دارند، دریافت گزینش استانی از انتاریو 600 امتیاز اضافه به آنها می دهد.