Skip to content
کانادایی ها در سال2021 بیشترین حمایت را از همسران این 10 کشور داشتند

تاریخ انتشار

سال گذشته، بیشتر همسرانی که برای مهاجرت به کانادا حمایت مالی می‌شدند، از هند آمده‌ بودند.

در سال 2021 بیش از 64000 همسر، شرکای معمولی و شرکای زناشویی برای مهاجرت به کانادا حمایت مالی شدند؛ که بیشتر آنها از هند آمده بودند.  بر اساس داده‌های مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا IRCC)) ،سال گذشته، کانادایی‌ها از حدود 10715 عزیز از هند حمایت مالی کردند.

دومین کشور مبدأ محبوب، ایالات متحده بود که نزدیک به 4810 همسر و شریک به آن مهاجرت کردند.

در اینجا 10 کشور مبدا مهاجران جدید از طریق برنامه حمایت از همسر و قانون مشترک برای سال 2021 آورده شده است.

کشورهای منبع همسران و شرکا در سال 2021

 حمایت از همسران برای مهاجرت به کانادا

شهروندان کانادایی و مقیم دائم می توانند از همسر، شرکای عادی و شرکای زناشویی خود برای مهاجرت به کانادا حمایت مالی کنند.

همسران باید در یک مراسم حضوری با اسپانسر خود ازدواج کنند.  ازدواج های مجازی برای اهداف مهاجرت به رسمیت شناخته نمیشوند.

شرکای عرفی باید نشان دهند که حداقل 12 ماه با هم زندگی کرده اند.

شرکای زناشویی، خارج از کانادا زندگی می کنند و حداقل یک سال است که با هم رابطه دارند.  آنها باید نشان دهند که موانع قانونی یا اجتماعی وجود دارد که مانع از ازدواج یا زندگی مشترک آنها می شود. شما نمی توانید از یک شریک زناشویی که در کانادا زندگی می کند حمایت کنید.

هم حامیان مالی و هم شرکای آنها باید برخی از معیارهای اساسی واجد شرایط بودن را داشته باشند.  اسپانسر باید حداقل 18 سال سن داشته باشد، تابعیت کانادا، اقامت دائم یا وضعیت هند (بر اساس قانون هند) داشته باشد.  حامیان مالی همچنین باید ثابت کنند که کمک های اجتماعی دریافت نمی کنند و قادر به حمایت مالی از خانواده هستند.

نمایش خبر  وزیر مهاجرت در رابطه با اکسپرس انتری میگوید: قرعه کشی های همه برنامه ها از 6 جولای از سر گرفته می شود

شهروندان کانادایی می توانند برای حمایت از همسر خود از خارج از کانادا درخواست دهند، اما باید پس از تصمیم گیری IRCC در مورد پرونده آنها، تمایل خود را برای بازگشت نشان دهند.

ساکنان دائم باید از داخل کانادا اسپانسر همسر خود شوند.  همچنین تعدادی از شرایط وجود دارد که می تواند باعث شود که فرد واجد شرایط کفالت نباشد، از جمله اینکه به دلیل ورشکستگی معاف نمی شود.

همسران و شرکای خارجی نیز باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.  IRCC با اجرای بررسی‌های امنیتی پزشکی و پس‌زمینه، پذیرفتن شریک حمایت‌شده را بررسی می‌کند.  افراد دارای محکومیت کیفری اغلب مجاز به آمدن به کانادا نیستند، اما ممکن است گزینه‌هایی برای غلبه بر عدم پذیرش کیفری وجود داشته باشد.

افسر مهاجرت که پرونده را مدیریت می کند همچنین می خواهد ببیند که متقاضیان در یک رابطه واقعی هستند.  هدف این است که از پذیرش افرادی که تنها با هدف مهاجرت به کانادا ازدواج می کنند خودداری کنید.  در عوض، دولت می خواهد از کسانی که به کانادا می آیند تا با عزیزانشان متحد شوند، استقبال کند.

پس از تأیید اینکه آنها تمام معیارهای واجد شرایط بودن را دارند، زوج ها می توانند برای حمایت از همسر به دولت کانادا درخواست دهند.

 IRCC یک استاندارد پردازش 12 ماهه برای درخواست های حمایت از همسر دارد، اگرچه ممکن است بیشتر طول بکشد.  متقاضیان می‌توانند وضعیت درخواست خود را به‌صورت آنلاین پیگیری و به‌روزرسانی کنند تا زمانی که IRCC درباره درخواست آنها تصمیم بگیرد.