Skip to content
چرا تعداد بیشتری از تازه واردان به کانادا Thunder Bay را انتخاب می کنند

تاریخ انتشار

Thunder Bay مکانی بسیار مقرون به صرفه برای زندگی در مقایسه با شهرهای بزرگتر مانند تورنتو یا ونکوور است.

هزینه کمتر زندگی چیزی است که بسیاری از تازه واردان را به خلیج تاندر جذب می کند.

 اگرچه هنوز یک منطقه شهری با امکانات رفاهی زیادی است که می توانید در یک شهر بزرگتر انتظار داشته باشید، خلیج تاندر در مقایسه با شهرهای بزرگتر مانند تورنتو یا ونکوور مکانی بسیار مقرون به صرفه برای زندگی است.  Thunder Bay توسط RE/MAX به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین بازارهای مسکن در کانادا برای یافتن خانه یا آپارتمان رویایی خود رتبه بندی شده است.

 Thunder Bay دروازه شمال غربی است و ترکیبی از زندگی شهری و احساس شهری کوچک را ارائه می دهد که در آن جامعه اهمیت دارد.  این بر روی استقبال از افراد با پیشینه های مختلف تمرکز دارد و فرهنگ ها را تجلیل می کند.  همچنین خانه بسیاری از اولین ملل و جوامع بومی است.

 Thunder Bay امکاناتی باورنکردنی را برای جامعه ای به بزرگی خود ارائه می دهد.  همچنین یکی از تمیزترین و سرسبزترین شهرهای کانادا است و جامعه ای پاک، سبز، زیبا و سالم را ترویج می کند که فرصت های اقتصادی را فراهم می کند، به تنوع احترام می گذارد و محله های مقرون به صرفه و امنی را ارائه می دهد که برای همه قابل دسترسی است.

 Thunder Bay یک سبک زندگی آرام اجتماعی با تاکید بر خانواده و تعادل ارائه می دهد.  این منطقه به دلیل طبیعت سرسبز و فعالیت‌های فضای باز مانند قایقرانی، اسکی، پیاده‌روی و قرار گرفتن در فضای باز معروف است.

نمایش خبر  چرا نرخ تولد در کانادا و بیشتر کشورهای غربی پایین است؟

 در گذشته اخیر، تمرکز بر استقبال از تنوع و مهاجران جدید به Thunder Bay بوده است و سه ویدیوی یوتیوب از مهاجران و دیدگاه های آنها در مورد مهاجرت به Thunder Bay وجود دارد که منبع عالی برای درک زندگی در Thunder Bay از دیدگاه یک مهاجر است.  .

بخش‌های سنتی در صنایع و تولید منابع طبیعی با موفقیت با بخش‌های دانش، آموزش و مراقبت‌های بهداشتی جدید و در حال توسعه ترکیب می‌شوند و یک اقتصاد محلی متعادل و متنوع ایجاد می‌کنند.

 دنیایی از فرصت های شغلی برای کشف در خارج از شهر بزرگ وجود دارد.  مشاغل حرفه ای با پاداش، مشاغل حرفه ای ماهر، طبیعت برتر و قیمت پایین املاک، افراد بیشتری را از شهرهای بزرگ برای کار در خلیج تاندر جذب می کند.

 به ندرت می توان یک اقتصاد متنوع با آب و هوای نوآوری در شهرهای کوچکتر پیدا کرد، اما Thunder Bay آن را دارد!  SMEهای مخرب، چندین دانشگاه، موسسات تحقیقاتی پیشرو در جهان، جمعیت بین المللی و بازسازی صنعتی Thunder Bay را در سال های اخیر متحول کرده اند.  امروزه، Thunder Bay محل زندگی تولیدکنندگان بزرگ، مشاغل محلی، استودیوهای خلاق و رهبران بخش عمومی است.

 با میانگین زمان رفت و آمد 10 دقیقه، هزینه کمتر زندگی و اقتصاد رو به رشد، کارگران بیشتری در حال یافتن مشاغل هیجان انگیز در Thunder Bay هستند.  از برق‌کارها و لوله‌کش‌ها گرفته تا حسابداران و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، فرصت‌های شغلی با درآمد خوب در بخش‌های مختلف موجود است.

 تیم Thunder Bay CEDC ما برای کمک به شما در شناسایی فرصت‌های تجاری جدید، یافتن ملک یا زمین مناسب، استخدام بهترین استعدادها، دسترسی به مشوق‌های تجاری و دریافت مشاوره محلی قابل اعتماد در دسترس است.

نمایش خبر  کانادا یک برنامه کاری باز را برای دارندگان ویزای H-1B آمریکا راه اندازی کرده است.

با هزینه های رقابتی زمین، هزینه های ساخت و ساز و هزینه های توسعه صفر، Thunder Bay یک مکان ایده آل برای توسعه و ساخت و ساز جدید است.  این شهر دارای مقدار زیادی زمین برای توسعه جدید است که فضای تجاری، صنعتی و هوایی را با هزینه کم ارائه می دهد.  هسته‌های شهری مرکز شهر ما همچنین دارایی تجاری ترکیبی و مناسب برای راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار را ارائه می‌دهند.  ما همچنین به طور منظم سایت های توسعه را برای توسعه دهندگان کوچک و متوسط ​​بازاریابی می کنیم.

 بسیاری از مشاغل شناخته شده و سودآور برای خرید از صاحبان فعلی موجود است که آماده بازنشستگی هستند و به دنبال فرد مناسب برای تصاحب آن هستند.

 خرید یک کسب و کار نسبت به راه اندازی یک کسب و کار از صفر مزایای زیادی دارد.  خریداران از پایگاه مشتری تثبیت شده، جریان نقدی ثابت، سابقه اثبات شده، مدیریت ارشد موجود، فرآیندهای فعلی و سابقه سودآوری کسب و کار گذشته لذت می برند.  ریسک مرتبط با خرید یک کسب و کار بسیار کمتر از خطرات شروع یک کسب و کار جدید است.

 برنامه مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری به متقاضی واجد شرایط اجازه می دهد تا با خرید یا سرمایه گذاری در یک کسب و کار کانادایی واجد شرایط، به عنوان مقیم دائم وارد کانادا شود.

 بدون هزینه توسعه و هزینه زمین مقرون به صرفه، Thunder Bay املاک و مستغلات برتر را برای توسعه ارائه می‌کند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420