Skip to content
هزینه ایجاد نمایه اکسپرس انتری

تاریخ انتشار

برای کسانی که به دنبال اثبات واجد شرایط بودن و ارسال درخواست به سیستم اکسپرس انتری هستند، سرمایه گذاری خاصی لازم است.

اکسپرس انتری کانادا یک سیستم الکترونیکی است که برای مدیریت برنامه‌های کارگران ماهر که به دنبال اقامت دائم در کانادا هستند، استفاده می‌شود.

 سیستم اکسپرس انتری که در سال 2015 تأسیس شد (که شامل برنامه دسته تجربه کانادا، برنامه کارگران ماهر فدرال و برنامه تجارت ماهر فدرال  است) مسیری را به سوی مهاجرت نشان می‌دهد که شاهد مقادیر زیادی از مهاجرت بوده است.  ترافیک  از زمان آغاز به کار به بسیاری از کارگران ماهر خارجی کمک کرده است تا اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

 در حالی که اکسپرس انتری یکی از پرتقاضاترین مسیرهای کانادا برای مهاجرت است، هزینه های متعددی نیز با این روند همراه است.

سرمایه گذاری برای ارسال نمایه

برای جمع آوری یک نمایه برای کاندیداتوری اکسپرس انتری، ممکن است لازم باشد موارد زیر را وارد کنید:

  • کپی پاسپورت/کپی سند مسافرتی؛
  •  آزمون‌های زبان (سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) و برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادا (CELPIP) برای انگلیسی؛ یا Test d’Évaluation de Français pour le Canada (TEF) و Test de Connaissance du Français (TCF) برای  فرانسوی – برای ارزیابی توانایی شنیداری، خواندن، نوشتن و گفتار).
  •  مدرک تحصیلی کانادا یا ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) (برای کسانی که در خارج از کشور تحصیل کرده اند).
  •  نامه نامزدی استانی (در صورت دریافت)؛
  •  نامه پیشنهاد شغلی کتبی از یک کارفرمای کانادایی یا مدرکی مبنی بر تجربه کاری یا گواهی صلاحیت در یک شغل تجاری (صادر شده توسط استان یا قلمرو کانادا).  و
  •  اثبات وجوه تسویه حساب (فقط برای کاندیداهای FSWP و FSTP که پیشنهاد شغلی معتبری در کانادا ندارند).
نمایش خبر  کانادا مدت اقامت سوپر ویزا والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها را به 5 سال در هر ورود افزایش می دهد

*توجه: تمام هزینه ها به دلار کانادا ذکر شده است*

با این حال، این اسناد مورد نیاز با هزینه های خاص خود ارائه می شوند.  مثلا:

  • آزمون زبان – بر اساس اینکه آیا فرد به دنبال اعتباربخشی به زبان انگلیسی یا فرانسوی است یا خیر، (و در چه مکانی تست می‌کند) قیمت‌های این آزمون‌ها احتمالاً متفاوت خواهد بود:

هزینه آزمون آیلتس تقریباً 300 دلار + مالیات است، بسته به مکانی که فرد در آن امتحان می‌کند.

 آزمایش CELPIP تقریباً ۲۸۰ دلار + مالیات هزینه دارد.

 هزینه آزمایش TEF تقریباً 440 دلار + مالیات (طبق گفته Alliance-Francaise) با هزینه اضافی غیرقابل استرداد 75 دلار در صورتی که متقاضی نیاز به لغو یا زمان‌بندی مجدد قبل از روز آزمایش داشته باشد.  و

 هزینه آزمایش TCF تقریباً 460 دلار + مالیات (طبق اعلام Alliance-Francaise) است و همان هزینه غیرقابل استرداد 75 دلاری را دارد.

اگر شما در خارج از کشور تحصیل کرده اید، یک ECA برای تعیین اینکه چگونه تحصیلات شما ممکن است با تحصیلات معادل کانادا مقایسه شود مورد نیاز است.

 طبق IRCC، میانگین هزینه دریافت ECA تقریباً 200 دلار است، علاوه بر هزینه‌های پیک – اگرچه بسته به اینکه کدام سازمان تعیین‌شده ارزیابی اعتبار را انجام می‌دهد، متفاوت است.

  • ECA هزینه دیگری را فاش می کند – هزینه ترجمه اسناد به انگلیسی یا فرانسوی.

این هزینه ها در صورتی متحمل می شوند که مدارک شما در ابتدا به زبان فرانسوی یا انگلیسی نباشد.  مهمتر از همه، ترجمه ها باید با یک مترجم دارای گواهی هیئت مدیره انجام شوند تا برای برنامه های IRCC معتبر باشند.

  • علاوه بر این، هزینه هایی وجود دارد که لازم نیست متحمل شوید، اما می تواند برای موفقیت بالقوه شما در پوول متقاضی مفید باشد.
نمایش خبر  نوا اسکوشیا مسیرهای مهاجرتی را به کارگران خدمات غذایی ارائه می دهد 

یکی از مهمترین موارد در این زمینه، استخدام وکیل مهاجرت است.  در حالی که هزینه ها در اینجا بین شرکت های حقوقی مختلف متفاوت است، کاندیداها باید انتظار داشته باشند که بین 2000 تا 5000 دلار بپردازند.  اگرچه این یک هزینه اضافی است، اما مزایای آن بسیار است: تخصص در فضای مهاجرت و دانش با تجربه در زمینه ساخت برنامه های کاربردی با بالاترین استاندارد.  اجتناب از اشتباهات غیر ضروری و ارائه نادرست (که می تواند منجر به جریمه های بزرگ از جمله محرومیت از درخواست مهاجرت تا پنج سال شود)؛  صرفه جویی در زمان و ایجاد آرامش در فرآیند مهاجرت و حتی به حداکثر رساندن امتیاز بالقوه امتیاز رتبه بندی جامع.   CRSسیستم اصلی است که اکثر مهاجران به کانادا توسط IRCC برای مهاجرت ارزیابی می شوند.

 در حالی که بسیاری از این هزینه‌ها ممکن است زیاد به نظر برسند، مهاجرانی که دراکسپرس اینتری پوول پذیرفته می‌شوند و دعوتنامه درخواست  دریافت می‌کنند، شانس زیادی برای موفقیت در بازار کار دارند – زیرا پذیرش آنها بر اساس عوامل سرمایه انسانی است که کارفرمایان کانادایی  ارزش بالایی دارد

هزینه برنامه ها و موفقیت

همانطور که توسط پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا ذکر شده است، هزینه‌های مربوط به پردازش درخواست برای ورود سریع وجود دارد.

 هزینه پردازش درخواست برای هر فردی که درخواست می کند 850 دلار است.  با یک همسر/شریک، این هزینه دو برابر شده و در مجموع به 1700 دلار می رسد.  علاوه بر این، برای هر فرزند وابسته 230 دلار هزینه دریافت می شود.

 این بدان معناست که یک خانواده سه نفره (به عنوان مثال) باید 1930 دلار صرفاً برای رسیدگی به درخواست های خود بپردازد.

نمایش خبر  نظرسنجی نیروی کار دسامبر 2022: اشتغال در سراسر کانادا بیش از 100000 نفر افزایش می یابد تا به پایان سال برسد.

 با این حال، اگر خانواده سه نفره در پیشنهاد خود برای اقامت دائم موفق باشند، هر دو بزرگسال باید هزینه اضافی حق اقامت دائم (RPRF) به مبلغ 515 دلار بپردازند – که هزینه کل را به 2960 دلار افزایش می‌دهد.

 علاوه بر این، برای جمع آوری یک برنامه (با تعداد بی شماری از اسناد و مدارک مورد نیاز و اسناد رسمی) هزینه های مرتبطی وجود دارد.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420