Skip to content
نیوبرانزویک، ساسکاچوان و نیوفاندلند و لابرادور اکنون نامه‌های تأیید استانی صادر می‌کنند

تاریخ انتشار

سه استان کانادایی دیگر سیستم‌هایی را برای صدور نامه‌های تأیید استانی (PALs) برای دانشجویان بین‌المللی که برای دریافت مجوز تحصیل در کانادا اقدام می‌کنند، اجرا کرده‌اند.

از 22 ژانویه 2024، مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) می‌خواهد که استان‌ها PALs را بر اساس تخصیص مجوزهای تحصیلی که آن‌ها تحت سقف تازه معرفی شده برای مجوزهای تحصیلی برای 2024 دریافت کرده‌اند، صادر کنند.

نیوبرانزویک، ساسکاچوان و نیوفاندلند و لابرادور آخرین دسته از استان‌ها هستند که یک سیستم برای صدور PALs راه‌اندازی کرده‌اند. آن‌ها به بریتیش کلمبیا، کبک، آلبرتا و مانیتوبا می‌پیوندند. تمام استان‌ها و قلمروهای باقیمانده تا 31 مارس فرصت دارند تا شروع به صدور نامه‌ها کنند.

جزئیات هنوز برای انتاریو، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد یا هر یک از قلمروهای شمالی کانادا موجود نیست.

دریافت یک PAL در نیوبرانزویک

به گفته IRCC، نیوبرانزویک از 18 مارس یک فرآیند PAL را در مکان داشته است. این به دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌کند تا با مؤسسه آموزشی معین خود (DLI) تماس بگیرند تا بفهمند چگونه می‌توانند اقدام کنند.

در حالی که هر DLI در استان ممکن است یک فرآیند کمی متفاوت برای به دست آوردن یک PAL داشته باشد، بیشتر مدارس خواهند خواست که دانشجویان یک سری مراحل را برای اقدام کامل کنند.

برای مثال، دانشگاه نیوبرانزویک (UNB) به دانشجویان بین‌المللی که پذیرفته شده‌اند توصیه می‌کند که وارد حساب دانشجویی خود شوند و مطمئن شوند که آن‌ها سپرده غیرقابل بازگشتی را بر روی شهریه خود پرداخت کرده‌اند. UNB می‌گوید این عمل به عنوان اثبات نیت یک دانشجو برای شرکت در کلاس‌ها عمل می‌کند.

نمایش خبر  ساده‌سازی انتقال وجه بین‌المللی: درک مزایای TD Global Transfer برای مهاجران جدیدی که به کانادا آمده‌اند

سپس مدرسه یک PAL را از استان به نام دانشجو درخواست خواهد کرد و آن‌ها را از طریق ایمیل زمانی که پردازش شده است، مطلع خواهد کرد. انتظار می‌رود زمان پردازش دو هفته طول بکشد. دانشجویان سپس می‌توانند PAL خود را دانلود کنند تا با درخواست نهایی مجوز تحصیل خود ارسال کنند.

دریافت یک PAL در نیوفاندلند و لابرادور

سیستم PAL نیوفاندلند و لابرادور از 19 مارس 2024 اجرا شده است.

مانند سیستم‌های استانی دیگر، به دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود تا برای دریافت PAL خود با DLI خود تماس بگیرند.

دانشگاه Memorial در St. John’s دارای بیشترین تعداد دانشجویان بین‌المللی از هر DLI در استان است. این می‌گوید که از طریق ایمیل با دانشجویان پذیرفته شده تماس خواهد گرفت تا هر اطلاعات اضافی مورد نیاز برای فرآیند نامه تأیید جمع‌آوری کند، شروع کننده با دانشجویانی که قصد دارند در نیمسال می 2024 شروع کنند. جزئیات بیشتری موجود نیست.

دریافت یک PAL در ساسکاچوان

صفحه رسمی IRCC می‌گوید که فرآیند PAL برای ساسکاچوان از 13 مارس در مکان بوده است. به دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود تا برای دریافت PAL خود با DLI خود تماس بگیرند.

هیچ جزئیات اضافی در مورد دریافت یک PAL از هیچ یک از مؤسسات آموزش عالی برجسته استان موجود نیست.