Skip to content
نتایج PNP 11 آپریل: در اینجا نگاهی به دورهای دعوت برنامه نامزدی استانی 11تا 15 آوریل می‌اندازیم.

تاریخ انتشار

هفته‌ی گذشته، منیتوبا یک دور دعوت ویژه نامزدی استانی(PNP) برای شهروندان اکراین برگزار کرد و PNP BC برای بیش از 155 نفر دعوت‌نامه صادر کرد.

اکثر استان‌ها و قلمروهای کانادا(بجز کبک و نوناووت)PNPهای خودشان را اجرا می‌کنند. از طریق این برنامه‌ها نامزدهای علاقه‌مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند. اگرچه نامزدی استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می‌تواند شانس کسب اقامت دائم را به طور چشمگیری افزایش دهد.

برای مثال، نامزدهای PNP با پروفایل اکسپرس اینتری که نامزدی دریافت می‌کنند، 600 امتیاز به آن‌ها اضافه می‌شود. آن‌ها همچنین واجد شرایط دعوت به درخواست برای برای دعوت‌نامه‌های خاص PNP می‌شوند. در آخرین قرعه‌کشی اکسپرس اینتری که هفته گذشته برگزار شد، کانادا از 919 نامزد PNP دعوت کرد تا با نمرات سیستم جامع رتبه‌بندی(CRS) حداقل 185 درخواست دهند.

طی هفته گذشته، دو استان کانادا دعوت‌نامه‌هایی را برای کاندیداهای مهاجرت به عنوان بخشی از PNP خود صادر کرده‌اند. این‌ها جزئیات قرعه‌کشی‌های جدید است.

دریابید که آیا برای مهاجرت کانادا واجد شرایط هستید یا نه

BC

برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا(BC PNP) در 12 آوریل قرعه کشی هفتگی خود را برگزار کرد. بیش از 155 کاندید مهاجرتی برای نامزدی استانی دعوتنامه دریافت کردند.

تعداد 124 نفر از نامزدها از طریق قرعه کشی BC Tech دعوت شدند. کاندیدهایی که از این طریق دعوت می‌شوند باید شرایط یکی از گروه‌های مهاجرتی اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا گروه مهارت‌های مهاجرت را که از طریق سیستم ثبت مهارت ها و مهاجرت(SIRS) مدیریت میشوند، را داشته باشند.

کاندیدهایی که از طریق این قرعه کشی دعوتنامه دریافت کردند جزء کارکنان ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی با حداقل امتیاز 87 بودند.

نمایش خبر  رابطه ی کانادا با کشورهای ایندو-پسیفیک برای آینده مهاجرت ما

همچنین این استان سه قرعه کشی برای نامزدها در مشاغل موردنظر برگزار کرد. 24 مربی کودک که از زیرمجموعه‌های کارکنان ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی هستند، دعوت شدند. BC همچنین از 7 متخصص مراقبت های بهداشتی که واجد شرایط کارکنان ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی یا Entry Level و Semi-Skilled باشند دعوت کرد. کاندیدها در هر دو قرعه کشی نیاز به حداقل نمره 70 داشتند.

بعلاوه کمتر از 5 دامپزشک و تکنسین بهداشت حیوانات و تکنسین های دامپزشکی برای زیرمجموعه‌های کارکنان ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی دعوت شدند. آنها برای دعوت شدن به حداقل امتیاز 63 نیاز داشتند.

منیتوبا

برنامه نامزدهای استانی منیتوبا (MPNP) در یک اقدام ویژه برای شهروندان اوکراین، قرعه‌کشی‌هایی برگزار میکند تا آنها را برای نامزدی استانی دعوت کند.

این برای کمک به افرادی است که در حمله روسیه به اوکراین آسیب دیده‌اند و میخواهند که بیایند و در این استان زندگی کنند. این استان از اواسط ماه مارس سه دوره از این دعوتنامه‌ها برگزار کرده است. آخرین قرعه‌کشی در 11 آوریل برگزار شد که 20 دعوتنامه برای درخواست(LAA) با حداقل امتیاز 60 صادر شد.

برای واجد شرایط بودن کاندیدها باید مدرک یک آزمون زبان معتبر، حداقل CLB 4 در هر بخش زبان و یک ارتباط ثابت با منیتوبا مثل بستگان نزدیک، شغل قبلی یا تحصیل داشته باشند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427