Skip to content
مسیر انسانی جدید برای شهروندان خارجی کلمبیا، هائیتی و ونزوئلا امروز راه اندازی می شود

تاریخ انتشار

کانادا امروز اعلام کرد که با استقبال از 15،000 نفر از طریق یک مسیر انسان دوستانه مبتنی بر خانواده علاوه بر برنامه های موجود، یک جایگزین برای مهاجرت غیرقانونی فراهم خواهد کرد. ببینید آیا شما واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید

مارک میلر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، اعلام کرد که مسیر انسان دوستانه اختصاصی به شهروندان خارجی کلمبیا، هائیتی و ونزوئلا اقامت دائمی خواهد داد. این مسیر اکنون برای درخواست ها باز است.

“فراهم کردن مسیرهای قانونی و ایمن برای افراد ببا شرایط خاص برای شروع زندگی جدید در کانادا نه تنها بر این تعهد عمل می کند، بلکه با کمک مشارکت های عمیق مهاجران جدید در جوامع خود، از جمله رشد اقتصاد ما و پر کردن شکاف های بازار کار، کشور ما را تقویت می کند،” سخنی از وزیر میلر.

برای واجد شرایط بودن برای این مسیر، متقاضی اصلی باید فرزند (بدون توجه به سن)، نوه، همسر، همسر قانونی، والدین، پدربزرگ یا مادربزرگ یا برادر یا خواهر یک شهروند کانادایی یا مهاجر دائمی باشد که موافقت می کند تا آنها و اعضای خانواده آنها را به عنوان یک لنگر برای یک سال حمایت کند.

برای اعمال، باید درخواست خود را با استفاده از پورتال آنلاین IRCC ارسال کنید. همچنین باید یک اظهارنامه قانونی امضا شده از لنگر خود را ارائه دهید که تأیید می کند آنها مایل هستند شما را در کانادا حمایت کنند. شما باید نیز برنامه داشته باشید که خارج از کبک زندگی کنید تا واجد شرایط برای اعمال باشید، زیرا کبک تصمیم گرفته است در این برنامه شرکت نکند.

نمایش خبر  نحوه مهاجرت به کبک به عنوان یک کارگر ماهر

کسانی که از طریق این مسیر جدید به کانادا می آیند، خدمات قبل از ورود را دریافت خواهند کرد، از جمله ارزیابی مهارت های شغلی و ارجاع به یک سازمان ارائه دهنده خدمات تسویه حساب در جامعه خود. آنها همچنین ممکن است واجد شرایط کمک های مالی موقتی از برنامه کمک به بازگشت باشند.

چگونه کانادا در حال حاضر افرادی را از آمریکا استقبال می کند

کانادا در حال حاضر 4،000 نفر اضافی را از طریق برنامه های کارگر موقت موجود کانادا، از جمله برنامه کارگران کشاورزی فصلی، به خود جذب می کند.

علاوه بر این، کشور از مسیر حرکت نیروی کار پناهندگان موجود، یعنی پایلوت مسیرهای حرکت اقتصادی، بهره می برد.

این اقدامات در نظر گرفته شده اند تا فشارهای مهاجرتی در نیمکره غربی را کاهش دهند. مسیر انسانی جدید یک جایگزین برای مهاجرت غیرقانونی برای برخی از کسانی که به دلیل ناپایداری سیاسی، اجتماعی و اقتصادی منتقل شده اند، فراهم می کند.

علاوه بر مسیر جدید، کانادا با سرمایه گذاری 75 میلیون دلار طی شش سال برای پروژه های سراسر آمریکای لاتین و کارائیب، تلاش های ساخت ظرفیت در منطقه را افزایش می دهد. این پروژه ها ظرفیت پناه را تقویت می کنند و مهاجران و پناهندگان را بهتر در جوامع محلی و بازارهای کار یکپارچه می کنند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420