Skip to content
مسافرانی که بطور کامل واکسیناسیون شده اند دیگر نیازی به آزمایش ویروس کرونا برای ورود به کشور را ندارند

تاریخ انتشار

.
آزمایش های پیش از ورود دیگر برای مسافرانی که کاملاً واکسیناسیون شده اند نیازی نیست.
از یک آپریل مسافرانی که به طور کامل واکسیناسیون شدند دیگر نیازی به آزمایش ویروس کرونا پیش از رسیدن برای ورود به کانادا نخواهند داشت مسافران هنوز باید وضعیت واکسیناسیون خودشان را اثبات کنند و تمام اطلاعات ضروری دیگر را از طریق اپلیکیشن مربوطه پیش از ورود از طریق مرزها وارد کنند. مسافرانی که بدون تکمیل تاییدیه در این اپلیکیشن وارد کشور می شوند ممکن است نیاز به قرنطینه ۱۴ روز داشته باشد و این موضوع با توجه به وضعیت واکسیناسیون آنها ندارد مسافرانی که از طریق کشتی و هواپیما وارد کشور می شوند باید در طی ۷۲ ساعت قبل از سوار شدن اطلاعات خود را ثبت کرده باشند.
مسافرانی که واکسینه نشده اند و یا به طور نیمه کاره واکسن شده اند هنوز تحت شرایط قرنطینه و آزمایش هستند مسافران معاف و کانادایی ها ملزم به ثبت آزمایش پیش از رسیدن هستند، آزمایش های به منزل رسیدن را تکمیل کرده و یک آزمایش سوم را در روز هشتم قرنطینه انجام دهند. کانادا ابزار را برای کمک به ملیت های خارجی واکسن شده ارائه می دهد که تعیین می کند آیا می تواند از مرز عبور کند یا خیر.
تمام مسافران ۵ سال و بالاتر که برای واکسیناسیون واجد شرایط نیستند باید نتیجه آزمایش ویروس کرونا پیش از ورود را ارائه دهند که باید موارد زیر را مد نظر داشته باشد:
باید یک آزمایش آنتی ژن منفی معتبر داشته باشد که توسط ارائه دهنده آزمایش و آزمایشگاه مربوطه مورد نظارت قرار گرفته از و کمتر از یک روز قبل از زمان پرواز یا رسیدن به مرزهای زمینی یا دریایی انجام شده باشد.
یک آزمایش مولکولی منفی معتبر که کمتر از ۷۲ ساعت قبل از زمان پرواز اولیه یا رسیدن به مرز زمینی یا دریایی انجام شده باشد.
یک آزمایش مولکولی مثبت که حداقل ۱۰ روز و حداکثر ۱۸۰ روز کاری قبل از زمان پرواز تنظیم شده در مرز زمینی یا دریای انجام شده باشد نتایج آزمایش مثبت قابل قبول نیستند.

نمایش خبر  برنامه پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ چیست؟

به منظور آن که به عنوان فرد واکسن شده کامل در نظر گرفته شوید دولت کانادا مسافران را ملزم می‌کند تا دوز کامل واکسن را دریافت کنند. کانادا واکسن های ویروس کرونا از هشت سازنده زیر را می پذیرد:
فایزر
مدرنا
آسترازنکا
جانسون و جانسون
بیوتک
نواواکس
سینوفارم
سینواک

دوز نهایی باید در طی ۱۴ روز رسیدن به کانادا دریافت شود مسئولان خدمات مرزی کانادا هنوز بدون در نظر گرفتن وضعیت مسافر به محض رسیدن مسافران را مورد آزمایش قرار می دهند هدف از این آزمایش های تصادفی تعیین نوع ویروس است. مسافرانی که به طور کامل ماکثین شده‌اند و برای آزمایش به محض رسیدن انتخاب می شوند دیگر مجبور به قرنطینه نیستند زیرا نیازی به انتظار برای نتیجه نیست.