Skip to content
سه شهر گران قیمت و ارزان ترین ها در کانادا بر اساس هزینه های اساسی در سال 2024

تاریخ انتشار

بر اساس داده های سنجش سبد بازار (MBM) که توسط آمار کانادا در اواخر نوامبر منتشر شده است، هزینه نیازهای اساسی در بین تمام شهرهای بزرگ ارزیابی شده در سراسر کانادا بالاترین در کلگری (آلبرتا) و کمترین در مونترال (کبک) است.

همانطور که توسط آمار کانادا (StatsCan) تعریف شده است، داده های MBM “بر اساس هزینه یک سبد خاص از کالاها و خدمات است که یک استاندارد متواضع و اساسی برای زندگی یک خانواده مرجع را نشان می دهد.”

برای استان ها، یوکن و قلمروهای شمال غربی، خانواده مرجع MBM شامل “دو بزرگسال با دو فرزند است. [با این حال]، برای نوناووت، خانواده مرجع MBM شامل دو بزرگسال با سه فرزند است.”

لطفاً توجه داشته باشید که در حالی که داده های StatsCan، که بر اساس ارقام 2022 منتشر شده است، همچنین شامل داده های MBM برای مناطق در هر استان بر اساس آستانه های جمعیت خاص – “زیر 30،000” یا “30،000 تا 99،999” – است، این مقاله فقط بر شهرهای بزرگ استانی که با نام در دیتاست شناسایی شده اند، تمرکز خواهد کرد.

هزینه نیازهای اساسی در کجای کانادا بیشترین است؟

بر اساس این اندازه گیری، هزینه نیازهای اساسی بیشترین در:

کلگری، آلبرتا: آستانه کل MBM در این شهر 55،771 دلار است*

ونکوور، بریتیش کلمبیا: آستانه کل MBM در این شهر 55،727 دلار است

تورنتو، انتاریو: آستانه کل MBM در این شهر 55،262 دلار است

*بر اساس یک داستان خبری CTV از ماه گذشته، MBM کلگری تقریباً 4،000 دلار از سال قبل افزایش یافته است

هزینه نیازهای اساسی در کجای کانادا کمترین است؟

نمایش خبر  کانادا اولین قرعه کشی اکسپرس انتری را در سال 2023 برگزار می کند

بر اساس این اندازه گیری، هزینه نیازهای اساسی کمترین در:

مونترال، کبک: آستانه کل MBM در این شهر 46،027 دلار است

براندون، مانیتوبا: آستانه کل MBM در این شهر 46،779 دلار است

سنت جان، نیوبرانزویک: آستانه کل MBM در این شهر 48،468 دلار است

هزینه نیازهای اساسی در سایر شهرهای بزرگ در سراسر کانادا در ادامه هزینه نیازهای اساسی در کانادا را توضیح خواهیم داد، به طور خاص بر یک شهر بزرگ در هر استان و قلمرو که تا به حال در این مقاله پوشش داده نشده است، تمرکز خواهیم کرد.

سنت جان، نیوفاندلند و لابرادور: 50،931 دلار

چارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد: 51،033 دلار

رجاینا، ساسکاچوان: 51،101 دلار

هالیفکس، نوا اسکوشیا: 52،439 دلار

وایت هورس، یوکن: 59،124 دلار

یلونایف، قلمروهای شمال غربی: 66،991 دلار

ایکالوئیت، نوناووت: 118،787 دلار

هزینه زندگی در کانادا

گزارش دیگری از نوامبر 2023 توسط rentals.ca نشان می دهد که بسیاری از همان شهرها در یک موقعیت متناظر در مورد جایی که اجاره مسکن در سراسر کشور گران ترین است، ظاهر می شوند.

اجاره مسکن یک در نظر گیری کلیدی برای بسیاری از مهاجران اخیر به کانادا، به عنوان کلی، این یک اولویت برتر برای بسیاری از ساکنان جدید این کشور است.

بر اساس گزارش اجاره، ونکوور گران ترین شهر کانادا برای اجاره یک آپارتمان یک خوابه (2،872 دلار) و دو خوابه (3،777 دلار) است.

تورنتو عنوان سومین شهر گران قیمت کانادا برای اجاره ملک را گرفت، با یک خوابه به میانگین 2،607 دلار در حالی که یک دو خوابه 3،424 دلار بود.

از سوی دیگر ارزان تر، یک شهر (وینیپگ) در همان استان که دومین ارزان ترین شهر کانادا برای نیازهای اساسی (براندون، مانیتوبا) در پنج شهر ارزان ترین برای اجاره یک آپارتمان یک یا دو خوابه ظاهر شد. بر اساس گزارش اجاره نوامبر، اجاره یک مسکن یک خوابه در وینیپگ 1،282 دلار در حالی که اجاره یک دو خوابه 1692 دلار است.

نمایش خبر  نیوبرانزویک تا ۱۰ % از نامزدهای PNP را از طریق برنامه کارکنان بحرانی مورد استقبال قرار میدهد.

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420