Skip to content
سه استان دعوتنامه هایی را در آخرین نتایج PNP ارسال کردند

تاریخ انتشار

هفته گذشته بریتیش کلمبیا، منیتوبا و کبک نامزدی ها را از طریق برنامه های نامزد استانی (PNPs) خود به متقاضیان مهاجرت ارسال کردند، یا در مورد کبک، برنامه های منحصر به فرد مهاجرت استانی.

نامزدها از طریق ترکیبی از جریان های اقتصادی، انسان دوستانه و سرمایه انسانی دعوت شدند. برای شکستن کامل نتایج ادامه دهید.

توجه: تمام جریان های مهاجرت استانی از سیستم امتیاز خود استفاده می کنند، که برای اهداف داخلی پیاده سازی شده است. بنابراین، امتیازات یک PNP استان یا مسیر استانی نباید با امتیازات استان دیگر مقایسه شوند.

نتایج مهاجرت استانی (22 تا 28 مارس)

بریتیش کلمبیا

در 19 مارس برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) اعلام کرد که قرار است جریان فارغ التحصیلان بین المللی و فارغ التحصیلان بین المللی پس از فارغ التحصیلی را مرحله بندی کند. هر دو باید توسط سه جریان جدید جایگزین شوند:

جریان کارشناسی – که نامزدهایی را دعوت می کند که مدرک کارشناسی از مؤسسات آموزش عالی معتبر کسب کرده اند و پیشنهاد شغلی تمام وقت دارند؛ جریان کارشناسی ارشد – که فارغ التحصیلان اخیر با مدرک کارشناسی ارشد از مؤسسات آموزش عالی معتبر را دعوت می کند. برای ثبت نام، نامزدها نیاز به پیشنهاد شغلی تمام وقت در یک شغل ماهرانه که حداقل یک سال طول می کشد، خواهند داشت؛ و جریان دکترا – که نامزدهایی را دعوت می کند که فارغ التحصیل و / یا نامزدهای برنامه های سطح دکترا در مؤسسات آموزش عالی معتبر هستند. دانش آموزانی که یک برنامه دیپلم یا گواهینامه در کانادا را تکمیل کرده اند، اما برای جریان های فوق واجد شرایط نیستند، هنوز می توانند به دیگر برنامه ها تحت BC PNP درخواست کنند. نامزدها برای این جریان های فارغ التحصیلی جدید نیاز به حداقل سطح نشانگر زبان کانادا (CLB) 8 خواهند داشت.

نمایش خبر  سازمان مهاجرت کانادا (IRCC) معیارهای لازم برای تعیین تأیید یک مرکز آزمون را تعیین می کند.

علاوه بر این، BC PNP قرار است حداقل میزان مهارت زبانی را در تمام جریان های خود افزایش دهد (به جز جریان Health Authority، که قبلاً تنظیم شده بود).

تغییرات فوق انتظار می رود در ژانویه 2025 پیاده سازی شوند.

در 26 مارس BC PNP حداقل 127 دعوتنامه برای اعمال (ITAs) به نامزدهای مهاجرت از طریق جریان فارغ التحصیل بین المللی کارکنان ماهر (شامل گزینه Express Entry British Columbia (EEBC)) صادر کرد.

نامزدها از طریق مجموعه ای از شغل های مختلف مورد نیاز دعوت شدند:

28 نامزد کار در حرفه های مربوط به مراقبت از کودک نیاز به حداقل امتیاز 85 برای در نظر گرفته شدن داشتند؛ 21 نامزد کار در حرفه های مربوط به ساخت و ساز نیاز به حداقل امتیاز 90 برای در نظر گرفته شدن داشتند؛ 30 نامزد کار در شغل های مربوط به بهداشت و درمان نیاز به حداقل امتیاز 85 برای در نظر گرفته شدن داشتند؛ 47 نامزد کار در شغل های مربوط به فناوری نیاز به حداقل امتیاز 114 برای در نظر گرفته شدن داشتند؛ و حداقل 1 نامزد کار در مراقبت از حیوانات دامپزشکی نیاز به حداقل امتیاز 85 برای در نظر گرفته شدن داشت. برای یک لیست کامل از شغل های مورد نیاز در بریتیش کلمبیا، (از جمله آنهایی که نامزدها در زمان دعوت در قرعه کشی فوق کار می کردند) اینجا را کلیک کنید.

جریان فارغ التحصیل بین المللی کارکنان ماهر برای افرادی است که از یک دانشگاه یا کالج معتبر کانادایی فارغ التحصیل شده اند و پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در بریتیش کلمبیا دارند. گزینه EEBC اضافه شده نشان می دهد که BC PNP می تواند (از طریق این جریان) نامزدهایی را که در استخر Express Entry هستند، دعوت کند، که نشان دهنده این است که این یک جریان PNP تقویت شده است.

نمایش خبر  کانادایی ­ها ماه رمضان را چطور جشن می­گیرند؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد BC PNP و جریان های مختلف آن، صفحه ویژه ما را در اینجا بیابید.

کبک

کبک به تازگی نتایج مهاجرت استانی برای قرعه کشی که در 18 مارس 2024 رخ داد، را فاش کرد.

دولت کبک 1,357 نفر را برای انتخاب دائمی دعوت کرد. برای دعوت شدن در این قرعه کشی، نامزدها نیاز داشتند:

حداقل سطح 7 تسلط شفاهی بر فرانسوی را بر اساس Échelle québécoise des niveaux de compétence en français (مقیاس زبان کبک برای ارزیابی توانایی فرانسوی) داشته باشند؛ و امتیازی در سیستم مهاجرت کبک داشته باشند، برابر یا بیشتر از 596 امتیاز. یا

حداقل سطح 7 تسلط شفاهی بر فرانسوی را بر اساس Échelle québécoise des niveaux de compétence en français داشته باشند؛ و یک پیشنهاد شغلی معتبر خارج از قلمرو منطقه شهری مونترال داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کبک، صفحه ویژه ما را در اینجا بیابید.

مانیتوبا

در 26 مارس، برنامه نامزد استانی مانیتوبا (MPNP) یک قرعه کشی مهاجرت ویژه برای اتباع اوکراینی برگزار کرد، در راستای اقدامات ویژه Immigration Refugees and Citizenship Canada’s (IRCC’s) برای کمک به اوکراینی های تحت تأثیر جنگ با روسیه.

این استان 179 علاقه مندی (معادل ITA) به شهروندان اوکراینی صادر کرد که:

حداقل سطح CLB 4 را در هر باند زبان، با نتیجه آزمون زبان معتبر، داشتند؛ یک ارتباط برقرار کرده با مانیتوبا داشتند (بستگان نزدیک، خانواده مانند، جامعه، استخدام قبلی یا مطالعات در مانیتوبا)؛ حداقل 60 امتیاز بر اساس معیارهای MPNP داشتند؛ و توانستند تمام موارد دیگر مسیر کارکنان ماهر خارجی را برآورده کنند، از جمله وجود کافی امکانات تسویه حساب. برای کشف بیشتر در مورد مهاجرت به مانیتوبا، صفحه ویژه ما را در اینجا ببینید.

نمایش خبر  مقدمه‌ای بر مدیریت مالی برای تازه واردان به کانادا