Skip to content
ساسکاچوان بزرگترین دراو PNP سال را برگزار می کند 

تاریخ انتشار

دو دسته اصلی تحت برنامه SINP مسیرهایی را برای اقامت دائم در کانادا ارائه می‌کنند.

ساسکاچوان ۶۳۳ کاندیدای مهاجرت را در آخرین دوره از ارسال دعوتنامه‌ها که در ۱۸ نوامبر برگزار شد، دعوت کرده است.

پس از یک وقفه تقریباً دو ماهه از انجام دراوها، برنامه کاندیداتوری مهاجر در ساسکاچوان (SINP) از کاندیداها دعوت کرد تا از طریق دو جریان مهاجرتی خود، درخواست دهند. از میان دعوت‌شده‌ها، ۴۲۵ نفر ممکن است واجد شرایط زیرمجموعه اکسپرس انتری SINP باشند و ۲۰۸ نفر ممکن است واجد شرایط زیرمجموعه مشاغل مورد تقاضا باشند.

کاندیدی که کمترین امتیاز را از هر زیرمجموعه کسب کرده بود، ۶۵ امتیاز در سیستم رتبه‌بندی ابراز علاقمندی (EOI) ساسکاچوان داشت.

در این دراو برای هر دسته، ۱۴ شغل واجد شرایط وجود داشت. فهرست کامل مشاغل واجد شرایط را می‌توانید در وبسایت دولتی ساسکاچوان بیابید.

همچنین هر دو گروه به ارزیابی اعتبار تحصیلی نیاز داشتند تا نشان دهند که تحصیلات خارجی آنها با استاندارد کانادا قابل مقایسه است.

 

 درباره زیرمجموعه اکسپرس انتری ساسکاچوان

زیرمجموعه اکسپرس انتری یک برنامه پیشرفته کاندیداتوری استانی (PNP) است، به این معنی که به سیستم اکسپرس انتری فدرال متصل است.

اکسپرس انتری، پول کاندیداها را برای سه برنامه اصلی مهاجرت در دسته اقتصادی کانادا مدیریت می‌کند: برنامه کارگران ماهر فدرال، برنامه تجار ماهر فدرال، و دسته تجربه کانادایی.

کاندیداهای دارای پروفایل اکسپرس انتری همچنین باید پروفایل‌های EOI را برای ساسکاچوان ایجاد کنند تا برای دعوتنامه ثبت درخواست جهت کاندیداتوری استانی در نظر گرفته شوند.

کاندیداهای اکسپرس انتری که از استان ساسکاچوان، یک دعوتنامه استانی دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز اضافی برای امتیاز سیستم رتبه بندی جامع خود دریافت می کنند. این جایزه عملاً فرصتی برای درخواست اقامت دائم کانادا برای آنها تضمین می کند.

نمایش خبر  کانادا به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد بیش از 20 ساعت در هفته خارج از دانشگاه کار کنند

 

 درباره زیرمجموعه مشاغل مورد تقاضا

زیرمجموعه مشاغل مورد تقاضا یک PNP پایه است، به این معنی که برای کاندیداهای مهاجرتی که پروفایل اکسپرس انتری ندارند، در دسترس است.

این زیرمجموعه برای کارگران بسیار ماهر با تجربه‌ی کار در یکی از مشاغل مورد تقاضا در ساسکاچوان است که هنوز پیشنهاد کاری از استان ندارند.

برای ثبت درخواست مهاجرت به کانادا از طریق این زیرمجموعه، اتباع خارجی باید از طریق سیستم درخواست آنلاین SINP یک پروفایل EOI ایجاد کنند.

سیستم EOI ساسکاچوان به استان این امکان را می دهد که کاندیداهایی را انتخاب کند که پتانسیل پیشرفت در این استان هامونی را دارند. داوطلبان از نظر نحوه تجربه کاری، تحصیلات، توانایی زبانی، سن و ارتباط با استان، که توانایی آنها را برای اقامت در ساسکاچوان نشان می دهد، ارزیابی خواهند شد.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420