Skip to content
رد و پذیرش برای درخواست های مهاجرت کانادا

تاریخ انتشار

اگر پرونده شما ناعادلانه رد شده باشد ممکن است بتوانید کمک های در این زمینه دریافت کنید. 

 اگر متوجه شوید درخواست اقامت موقت یا دائم شما به کانادا رد شده است ممکن است برنامه های شما به شدت تحت تاثیر قرار گیرد و دچار مشکل شوید اما خوشبختانه در چنین موقعیت هایی می توانید کمک های تخصصی دریافت کنید.

یک تصمیم گیری مسئول مهاجرت کانادا برای رد یک درخواست مهاجرتی در صورتی که تصمیم گیری اشتباه یا خلاف قانون باشد، یا با توجه به وقایع موجود و کیفیت مدارک ارائه شده به آفیسر غیرمنطقی به نظر بیاید، ممکن است چالش ایجاد کند.

تمام تصمیمات گرفته شده از اداره مهاجرت کانادا که یک درخواست طرح دسته قرار می دهد می تواند نزد دادگاه فدرال مطرح شود که در ابتدا تصمیم می گیرد که آیا این پرونده نیاز به بازپرسی و مطرح شدن مجدد را دارد یا خیر. 

نمونه ای از این پرونده می تواند یک درخواست مجوز کار یا تحصیل باشد تنها در شرایطی که رد پرونده و درخواست با شواهد موجود مغایرت داشته باشد. 

و یک درخواست برای اقامت دائم، برای مثال در صورت رد اسپانسرشیپ ای، پیش از از استیناف نیز می تواند مورد توافق قرار بگیرد. رد درخواست اقامت دائم نیز می تواند نزد دادگاه فدرال مورد بررسی قرار گیرد . برای مثال در زمینه درخواست های نیروی کار متخصص. 

اگر تصور می‌کنید موقعیت شما شرایط خواصی دارد ممکن است استخدام یک وکیل مهاجرتی برای کمک به روند پرونده تصمیم خوبی باشد.

اگر رد درخواست اقامت موقت یا دائم بر اساس اشتباه در رسیدگی به پرونده باشد و طبق روند عادلانه پرونده نباشد یک وکیل میتواند در رابطه با اشاره به خطاهای صورت گرفته در رد درخواست مهاجرتی بامدیربرنامه دفتر ویزای کانادا ای مکاتبه انجام دهد. 

نمایش خبر  کبک ده ها شغل را به لیست فرآیند LMIA تسهیل شده در سال 2022 اضافه می کند

اگر هیچ پاسخی دریافت نشود یا پاسخ منفی گرفته شود وکیل می تواند به شما کمک کند تا فرایند قانونی مناسب را برای پیگیری پرونده خود انجام دهید. 

برای درخواست هایی که توسط اداره مهاجرت کانادا در سطح فدرال رد میشوند کمک‌های قابل دریافت معمولاً در دادگاه فدرال یا دیوانه عالی اصلاح مهاجرتی انجام خواهد شد. 

برای درخواست های مهاجرت دائمی که توسط دپارتمان مهاجرت کبک رد میشوند اقدامات لازم برای کمک در این شرایط معمولاً نزد دادگاه عالی کبک هستند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420