Skip to content
بریتیش کلمبیا و مانیتوبا دعوتنامه‌هایی را برای نامزدهای استانی ارسال کردند

تاریخ انتشار

بریتیش کلمبیا و مانیتوبا در هفته جاری دعوتنامه‌هایی را از طریق برنامه‌های نامزد استانی (PNPs) خود به نامزدهای استانی ارسال کردند.

در کنار هم، این استان‌ها بیش از 400 نامزد را از جریان‌هایی که برای کارگران ماهر و مورد نیاز دعوت کردند که قصد تسویه حساب در استان‌های خود را دارند.

نامزدها از جریان‌هایی دعوت شدند که کارگران مورد نیاز و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی را در استان‌های خود مورد توجه قرار دادند. برای یادگیری بیشتر ادامه دهید.

نتایج مهاجرت استانی: 6 تا 12 آوریل بریتیش کلمبیا (B.C.)

برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا (BCPNP) حداقل 88 دعوتنامه برای اقامت دائم (PR) از طریق جریان کارگر ماهر، فارغ‌التحصیل بین‌المللی (شامل گزینه Express Entry British Columbia (EEBC)) صادر کرد. این جریان برای فارغ‌التحصیلان بین‌المللی ساخته شده است که در سه سال گذشته از دانشگاه یا کالج در استان فارغ‌التحصیل شده‌اند و پیشنهاد شغل معتبری از کارفرمایی در B.C. دارند.

دعوتنامه‌ها به نامزدهایی صادر شد که تجربه حرفه‌ای در موقعیت‌های مورد نیاز استان داشتند. به طور خاص، این حرفه‌های مورد نیاز شامل:

متخصصان مراقبت از کودک، که نیاز به حداقل امتیاز 90 برای دعوت داشتند؛ متخصصان ساخت و ساز، که نیاز به حداقل امتیاز 95 برای دعوت داشتند؛ متخصصان بهداشت و درمان که نیاز به حداقل امتیاز 95 داشتند؛ متخصصان فناوری که نیاز به حداقل امتیاز 116 داشتند؛ و متخصصان مراقبت از حیوانات که نیاز به حداقل امتیاز 80 داشتند. شامل گزینه EEBC نشان می‌دهد که این یک جریان نامزدی استانی تقویت شده است. جریان‌های تقویت شده با سیستم مدیریت Express Entry هماهنگ هستند، به این معنی که افراد درون استخر Express Entry ممکن است برای درخواست PR به یک استان از طریق این جریان‌ها دعوت شوند. برای یادگیری بیشتر در مورد نامزدی‌های تقویت شده، صفحه ویژه ما را در اینجا پیدا کنید.

نمایش خبر  برای مهاجرت به کانادا به عنوان یک کارگر در حوزه سلامت چگونه باید عمل کنید

مانیتوبا

برنامه نامزد استانی مانیتوبا (MPNP) بیش از 350 دعوتنامه برای درخواست به نامزدها صادر کرد.

از طریق کارگر ماهر در مانیتوبا، جریان انتخاب مشاغل خاص (بخشی از مسیر تجربه کار مانیتوبا)، MPNP 276 دعوتنامه برای درخواست به افرادی که در مشاغل مورد نیاز در استان کار می‌کردند دعوت کرد. به طور خاص، افراد تحت دسته‌بندی‌های ملی شغل (NOC) زیر کار می‌کردند:

33102—کمک‌های پرستار، سفارش‌دهندگان، و متصدیان خدمات بیمار؛ 60020—مدیران تجارت خرده و عمده؛ و گروه 731—کارگران در معاملات ساخت و ساز عمومی. *سیستم NOC روش استاندارد کانادا برای دسته‌بندی شغل‌ها در کشور است.

MPNP همچنین 87 نامزد را از طریق جریان کارگر ماهر خارج از کشور دعوت کرد. افراد انتخاب شده در این قرعه‌کشی نیاز به حداقل امتیاز 691 داشتند و باید نشان داده باشند که توسط MPNP تحت یک ابتکار استخدام استراتژیک دعوت شده‌اند.

از 363 دعوتنامه صادر شده از طریق این دو برنامه، 81 به نامزدهایی صادر شد که همچنین یک پروفایل Express Entry معتبر اعلام کرده بودند، که نشان می‌دهد این هر دو جریان تقویت شده هستند.