Skip to content
بروزرسانی اقتصادی و مالی دولت کانادا به مهاجرت بیشتر به عنوان بخشی از برنامه ریکاوری پس از کووید ۱۹ اشاره می‌کند

تاریخ انتشار

 

بروز رسانی کانادا نگاهی اجمالی به هزینه های دولت در آینده ارائه می دهد.

کریستیا فریلند، وزیر دارایی، بروزرسانی اقتصادی و مالی دولت کانادا را عصر ۱۴ دسامبر در پارلمان ارائه کرد.

این بروزرسانی اولین بازبینی پیش‌بینی اقتصادی دولت از زمان انتشار بودجه فدرال ۲۰۲۱ در ماه آوریل است.

این نوع اعلامیه ها به مردم کانادا نشان می دهند که اولویت هزینه های دولت به کجا می‌رود. به‌عنوان مثال، بروزرسانی مالی سال گذشته، خواستار افزایش هزینه‌های کمک کودکان شد و در بهار، دولت وعده داد که مراقبت از کودکان به ازای روزی ۱۰ دلار را اجرایی کند.

بروز رسانی های مالی و بودجه اغلب شامل موارد عملی است که به طور مستقیم و غیرمستقیم بر تازه واردان تأثیر می گذارد. سیاست‌های دولت در زمینه‌های مختلف از جمله ایجاد شغل، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، زیرساخت‌ها، مراقبت از کودکان و موارد دیگر بر همه کسانی که در کانادا زندگی می‌کنند، از جمله مهاجران، تأثیر می‌گذارد. گاهی اوقات موارد اقدامی برای مهاجرت طراحی می شوند، همانطور که در بودجه ۲۰۲۱ چنین بود.

فریلند در سخنرانی جدید خود، اقدامات سیاستی را که دولت دنبال می‌کرد تا به کانادا اجازه دهد تا از نظر اقتصادی و اجتماعی از همه‌گیری بهبود یابد، پرداخت. فریلند خاطرنشان کرد: مهاجرت یکی دیگر از محرک های مهم رشد اقتصادی و مزیت رقابتی کانادا است. دولت ما متعهد است که در سال ۲۰۲۲، تعداد ۴۱۱۰۰۰ مهاجر وارد کند که بالاترین رقم در تاریخ کانادا است. برای کمک به حمایت از این تلاش و کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های اقامت دائم و موقت و شهروندی، ما ۸۵ میلیون دلار در سیستم مهاجرتی خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

نمایش خبر  سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ اکسپرس انتری: کوچکترین سه ماهه اول از زمان افزایش حجم و متقاضیان

این اظهارات تاکید می کند که دولت کانادا همچنان متعهد به دستیابی به اهداف بلندپروازانه تعیین شده در برنامه سطوح مهاجرت ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ است. علاوه بر این، فریلند به نیاز به کاهش زمان پردازش درخواست مهاجرت اشاره کرد. در طول همه گیری، تعداد برنامه های معوقه افزایش یافته است.

در اوایل سال جاری، بودجه ۲۰۲۱ شامل پنج تضمین مهم در مورد مهاجرت بود که برخی از آنها قبلاً انجام شده، مانند بودجه برای مسیر تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم (TR تا PR).

همچنین بودجه ۲۰۲۱ خواستار جایگزینی سیستم مدیریت پرونده جهانی قدیمی (GCMS) شد که درخواست‌های شهروندی و مهاجرت را پردازش می‌کند.

همچنین پیشنهاد کرد که دولت به دنبال اصلاح اکسپرس انتری است و به وزیر مهاجرت اختیارات بیشتری برای انتخاب نامزدها بر اساس نیازهای بازار کار می دهد، اگرچه جزئیات بیشتر هنوز در دسترس نیست.

بعلاوه، در بودجه ۲۰۲۱ مبلغ بیشتری برای برنامه کارگران خارجی موقت (TFWP) در نظر گرفته شده است. وجوه اضافی، بازرسی‌های انطباقی کارفرما را افزایش می‌دهد تا از بدرفتاری با کارگران جلوگیری شود، و از کارگران آسیب‌پذیر خارجی حمایت کرده و به آنها اجازه می‌دهد در صورت سواستفاده از سوی کارفرمایان کانادایی، مجوز کار آزاد دریافت کنند.

در نهایت، بودجه ۲۰۲۱ مبالغ بیشتری را برای فعالیت‌های خلاقانه جهت بهبود نتایج اشتغال زنان تازه واردی که مورد تبعیض بوده‌اند، پیشنهاد کرد.