Skip to content
اگر حداقل یکی از والدین کانادایی باشد، آمریکایی ها می توانند شهروندی کانادا را دریافت کنند

تاریخ انتشار

آمریکایی‌هایی که حداقل یکی از والدینشان کانادایی است، می‌توانند با درخواست مدرک شهروندی، شهروندی کانادا را دریافت کنند.

آمریکایی هایی که از نسل اول شهروندان کانادایی متولد شده اند ممکن است واجد شرایط شهروندی کانادا باشند.
برای اینکه ثابت کنید واجد شرایط شهروندی هستید، باید برای مدرک شهروندی درخواست دهید.  شما می توانید در هر سنی درخواست دهید، و اگر والدینتان فوت کرده باشند، همچنان واجد شرایط هستید.  برای درخواست حدود 75 دلار هزینه در نظر گرفته شده.

مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا به  مدرکی نیاز دارد که متقاضیان شهروندی نشان دهند که والدین بیولوژیکی یا قانونی آنها در زمان تولد شما در واقع شهروند کانادا بوده اند.  شما می توانید مدارکی مانند گواهی تولد والدین خود، کارت شهروندی کانادا یا گواهی شهروندی ارائه دهید. اگر والدین کانادایی شما هستند، می توانید به صورت آنلاین برای اثبات تابعیت درخواست دهید:

  • تابعیت اعطا شده در تاریخ 17 آوریل 2009 یا پس از آن؛ یا
  •  متولد 15 فوریه 1977 یا بعد از آن در کانادا باشند.

در غیر این صورت، باید یک درخواست کاغذی ارسال کنید.

هنگامی که درخواست اثبات شهروندی و هزینه دولتی را ارسال کردید، IRCC آن را بررسی می کند تا از کامل بودن آن مطمئن شود.  پس از آن، “تأییدیه دریافت” دریافت خواهید کرد.  اگر پرونده شما پیچیده است، IRCC ممکن است برای دریافت اطلاعات یا اسناد بیشتر با شما تماس بگیرد.  IRCC همچنین ممکن است به زمان بیشتری برای رسیدگی به موارد پیچیده نیاز داشته باشد.

زمانی که IRCC درخواست شما را تایید کرد، گواهی شهروندی کانادا را برای شما ارسال خواهد کرد.

نمایش خبر  انتاریو ۱۱۸۶ کاندید برنامه کاندیداتوری استانی را از همه جریان‌های پیشنهاد شغلی کارفرما دعوت می‌کند

با مدرک شهروندی شما می توانید با کانادا تماس بگیرید.  شما می توانید پاسپورت کانادایی بگیرید، در انتخابات رای دهید و از امتیازاتی مانند کانادایی بودن برخوردار شوید.  در عین حال، لازم نیست تابعیت ایالات متحده خود را از دست بدهید.

یک وکیل با تجربه مهاجرت به کانادا می تواند به شما کمک کند تا درخواست خود را ارسال کنید تا مطمئن شوید که تمام شرایط را دارید و می توانید بدون تاخیر شهروندی کانادا را دریافت کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420