Skip to content
انتاریو قصد دارد ۱۰۰ کارآفرین مهاجر جذب کند

تاریخ انتشار

 

این استان از طریق پروژه کارآفرینی خود انتظار دارد ۲۰ میلیون دلار پول برای اقتصاد انتاریو ایجاد کند.

انتاریو به دنبال جذب ۱۰۰ کارآفرین مهاجر در دو سال آینده برای راه اندازی یا توسعه یک تجارت در مناطق خارج از ناحیه تورنتو بزرگ می‌باشد.

صاحبان مشاغل و توسعه دهندگان علاقمند می توانند از طریق جریان کارآفرینی موجود در برنامه کاندیداتوری مهاجرت استان انتاریو (OINP) درخواست خود را ثبت کنند. هر کارآفرینی که انتخاب می شود باید حداقل ۲۰۰۰۰۰ دلار در تجارت خود سرمایه گذاری کند.

متقاضیان ممکن است بعد از ۱۸ تا ۲۰ ماه از شروع کسب و کار خود در انتاریو، کاندیداتوری استانی دریافت کنند. آنها می توانند از این کاندیداتوری برای درخواست به دولت فدرال جهت مهاجرت به کانادا استفاده کنند.

بر اساس گفته یک رسانه دولتی، پروژه استخدام برای ایجاد مشاغل محلی بیشتر و حمایت از مناطقی است که در دوران همه‌گیری بشدت از از دست دادن مشاغل خود آسیب دیده‌اند. این هزینه برای دولت استانی بوده و بالغ بر ۶ میلیون دلار خواهد بود، که مونت مک ناتون، وزیر کار انتاریو به خبرنگاران گفت توسط مهاجرانی که برای شروع یا خرید یک تجارت به استان می آیند، بازپرداخت می شود. این کارآفرینان تازه وارد، مشاغل متعدد و حدود ۲۰ میلیون دلار سرمایه گذاری تجاری برای استان ایحاد خواهند کرد.
مک ناتون گفت: همزمان با ادامه بیشتر و بهتر پیشرفت، می‌خواهیم مردم در سراسر انتاریو، بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنند، مشاغلی پردرآمد و پرسود در جوامع خود پیدا کنند. دولت ما برای کارگران فعالیت می کند و مشاغل و فرصت هایی را که کارآفرینان به ارمغان می آورند، نه فقط در شهرهای بزرگ، که در گوشه و کنار استان ما گسترش می‌دهد.

نمایش خبر  چگونه از آفریقای جنوبی به کانادا مهاجرت کنیم

این استان از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۱۵ تنها دو کاندیداتوری را از طریق جریان کارآفرینی صادر کرده است. برای رسیدگی به این موضوع، مسئولان استان می‌گویند این پروژه جدید به ارتباط کارآفرینان با فرصت‌های تجاری که به بهترین وجه برای آنها مناسب است، کمک می‌کند.

این پروژه بر اساس تلاش‌های دولت برای جذب مهاجران بیشتر به انتاریو است. تا کنون در سال جاری، این استان ابتکاراتی مانند معرفی یک سیستم درخواست نامزدی استانی کارآمدتر را انجام داده و کار را برای کارگران آموزش دیده بین‌المللی در برخی از مشاغل تحت نظارت خود، آسان‌تر کرده است.

دولت انتاریو برای مهاجرت بیشتر فشار آورده است. وزیر مک ناتون از دولت فدرال خواسته است تا در سال ۲۰۲۲ سهم انتاریو را از ۸۶۰۰ مهاجری که در سال ۲۰۲۱ برای این استان کاندید شده بودند، دو برابر کند.

طبق آخرین داده‌های موجود، در سال جاری تاکنون، کانادا پذیرای ۳۱۳۸۳۸ مهاجر بین ژانویه تا اکتبر ۲۰۲۱ بوده است.