Skip to content
انتاریو، بریتیش کلمبیا و منیتوبا در آخرین دراو از برنامه کاندیدای استانی دعوت نامه صادر می کنند

تاریخ انتشار

Three provinces held PNP draws this week.

انتاریو، بریتیش کلمبیا و منیتوبا از طریق برنامه های کاندیدای استانی در هفته جاری برای متقاضیان دعوت نامه صادر کردند.

اکثر استان ها و مناطق کانادا (به جز کبک و نوناووت) PNP های خود را دارند. از طریق این برنامه ها، نامزدهای علاقه مند می توانند برای نامزدی استانی دعوت شوند. دریافت نامزدی استانی می تواند برای اخذ اقامت دائم مفید باشد.

برنامه های مهاجرتی کبک توسط استان اداره می شود و از برنامه های مهاجرتی کانادا متمایز است. کبک تنها استانی است که بر همه مهاجرانی که از طریق برنامه اقتصادی دعوت شدند ، کنترل دارد.

برنامه نامزد استانی، سالیانه   105000پذیرش را به خود  اختصاص داده است.  این برنامه از سال 1998 آغاز شد و از آن زمان به بعد ،تعداد پذیرش سالیانه از طریق  PNP به طور پیوسته افزایش یافته است. هر دو دولت فدرال و استانی آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی خارج از مراکز شهری می دانند.

نتایج برنامه نامزد استانی آنتاریو از 4 تا 10 فوریه

در 9 فوریه، انتاریو 510 دعوت نامه برای نامزدهای برنامه ی پیشنهاد شغلی از طریق کارفرما     ( جاب آفر) : جریان کارگران خارجی از برنامه نامزد مهاجران انتاریو (OINP) صادر کرد. دو مورد از این دعوتنامه ها به عنوان بخشی از پروژه  برنامه آزمایشی مسیرهای تحرک اقتصادی صادر شد.

این قرعه کشی کاندیداهایی  برنامه مهاجرتی مشاغل فنی کانادا را  مورد هدف قرار داد که دارای پیشنهادات مشاغل تمام وقت در یک شغل تخصصی و فنی در 3رده( 0 و 1و2 ) در طبقه بندی ملی مشاغل (NOC)  و رده A و Bو  C  در   TEER هستند. داوطلبان واجد شرایط باید نمره 35 و بالاتر را کسب کنند. متقاضیان به امتیازی بین 260 تا 289 برای انتخاب شدن نیاز داشتند. برای واجد شرایط شدن تحت این روند:

نمایش خبر  خبر فوری: شان فریزر به روز رسانی سیستم مهاجرت کانادا را ارائه می دهد

متقاضیان واجد شرایط به یک پیشنهاد شغلی تمام وقت در یکی شغل های زیر نیاز دارند:

72024- ناظران، اپراتاورهای ترنزیت و خمل و نقل

72106جوشکارات و اپراتورهای ماشین های مربوطه

72204 خطوط ارتباط از راه دور و نصب کنندگان کابل و تعمیرکاران

72310- نجاران

73112- نقاشان و متخصصان دکور

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا  در یک قرعه کشی هدفمند در 7 فوریه، 245 دعوت نامه برای نامزدهای مشاغل فنی صادر کرد.

این دعوت‌نامه‌ها برای کاندیدهای برنامه  نیروی کارمتخصص فدرال و برنامه فارغ‌التحصیلان بین‌المللی صادر شد که شامل کاندیداهای اکسپرس اینتری  نیز می‌شد. از زمانی که برنامه Tech BC PNP در سال 2017 راه اندازی شد، بیش از 6000 نیروی کار فناوری برای برنامه نامزد استانی نامزد شده اند.

داوطلبان به بازه امتیاز 82 تا 102  SIRS  (سیستم ثبت نام مهارت های مهاجرت ) نیاز دارند. SIRS بسیار شبیه سیستم رتبه بندی جامع (CRS) در اکسپرس انتری  عمل می کند با این تفاوت که  SIRS  فقط برای PNP بریتیش کلمبیا استفاده می شود.

این استان همچنین راند دعوت از نامزدهای شاغل در مشاغل زیر را برگزار کرد.

* 25 نفر از مربیان و دستیاران کودک (4214 ناک) با حداقل امتیاز 60.

*  13  نفراز کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی از  برنامه نیروی کار متخصص فدرال  برنامه فارغ التحصیلان بین المللی  اکسپرس اینتری، با حداقل امتیاز 60 و

*  سایر مشاغل مورد تقاضا با حداقل امتیاز 60.

مانیتوبا

مانیتوبا در 9 فوریه ، 308 نامزد را از طریق برنامه نامزد استانی مانیتوبا دعوت کرد. کاندیداها برای دریافت دعوتنامه، باید برای برنامه های خود، معیارهای اصولی داشته باشند. در مجموع دعوت  استان مانیتوبا  به شرح زیر است:

نمایش خبر  تعداد مهاجران معوقه کانادا اکنون از 2 میلیون نفر فراتر رفته است.

• نیروی متخصص در منیتوبا 221 دعوت نامه با حداقل امتیاز 720 صادر کرد.

• برنامه  نیروی متخصص خارج منیتوبا، 32دعوتنامه با حداقل امتیاز 709 صادر کردند.

• برنامه تحصیلات بین المللی 55 دعوت نامه بدون نیاز به امتیاز صادر کرد.

از مجموع افرادی که برای درخواست دعوت شده بودند، 33 نفر دارای پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری بودند.