Skip to content
استان‌های انتاریو، بریتیش کلمبیا و مانیتوبا در نتایج PNP هفته جاری دعوت‌نامه‌هایی را برای نامزدها ارسال کردند.

تاریخ انتشار

سه استان کانادا در برنامه نامزد استانی (PNP) این هفته نامزدهایی را نام‌گذاری کردند.

به دلیل اینکه مهاجرت بین دولت فدرال و استانی تقسیم می‌شود، استان‌ها قادر هستند نامزدهای مهاجرت اقتصادی را انتخاب کنند که به نظر آن‌ها به راحتی در اقتصاد و نیروی کار محلی یکپارچه می‌شوند. نام‌گذاری باعث می‌شود که درخواست یک نامزد برای اقامت دائمی زمانی که به دفتر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) می‌پیوندند، قوی‌تر شود.

استان‌ها تعداد محدودی از نام‌گذاری‌ها را دریافت می‌کنند که می‌توانند آن‌ها را برای دعوت از نامزدها استفاده کنند. تعداد نام‌گذاری‌هایی که یک استان دریافت می‌کند بستگی به عواملی مانند جمعیت، اقتصاد محلی، خدمات توطئه موجود برای تازه‌واردان و بیشتر دارد.

تمام استان‌ها و قلمروهای کانادا به جز نوناوت و کبک دارای PNPs هستند. کبک توافق جداگانه‌ای با دولت فدرال دارد که به آن اختیار می‌دهد تا تمام مهاجران اقتصادی خود را انتخاب کند، به جای تعداد تخصیص داده شده.

نتایج مهاجرت استانی 2-8 دسامبر انتاریو

انتاریو سه قرعه‌کشی جداگانه برای نامزدها در جریان پیشنهاد کارفرما: جریان کارگر خارجی برنامه نامزد مهاجرت انتاریو (OINP) برگزار کرد.

در حالی که تمام نامزدها در یک جریان بودند، سه قرعه‌کشی ویژگی‌های متفاوتی را هدف قرار داد. بزرگترین قرعه‌کشی برای 1,663 نامزد در حرفه‌های بهداشت و درمان و STEM و حداقل امتیاز 43 بود.

قرعه‌کشی دیگر برای نامزدهایی بود که در حرفه‌های مهارتی فعالیت می‌کردند. استان 761 نامزد در این حرفه‌ها با حداقل امتیاز 34 دعوت کرد.

آخرین قرعه‌کشی 13 نامزد در پروژه مسیرهای جنبش اقتصادی (EMPP) را هدف قرار داد. هیچ امتیاز حداقلی لازم نبود. EMPP یک مسیر برای پناهندگان ماهر و سایر افراد متقاضی برای مهاجرت به کانادا است.

نمایش خبر  انتاریو قصد دارد میزان جذب مهاجران ماهر خود را دو برابر کند

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا چهار قرعه‌کشی هدفمند در 5 دسامبر برای 193 نامزد کارگر ماهر و فارغ‌التحصیل بین‌المللی از BC PNP برگزار کرد.

بزرگترین قرعه‌کشی برای 92 نامزد در حرفه‌های حوزه ی فناوری بود. نامزدها نیاز به حداقل امتیاز 94 در سیستم ثبت مهارت‌های مهاجرت (SIRS) داشتند.

استان همچنین 46 مربی و دستیار کودکان و 24 نامزد در حرفه‌های بهداشت و درمان با حداقل امتیاز 60 دعوت کرد.

آخرین قرعه‌کشی برای نامزدهایی بود که در حرفه ساخت و ساز فعالیت می‌کردند. 31 نامزد دعوت شده نیاز به حداقل امتیاز SIRS 75 داشتند.

مانیتوبا

در 4 دسامبر، برنامه نامزد استانی مانیتوبا (MPNP) 117 نامزد را در قالب اقدامات مهاجرتی ویژه برای کسانی که تحت تأثیر درگیری‌های جاری در اوکراین هستند، دعوت کرد.

نامزدهایی که در این قرعه‌کشی برگزیده شدند، شرایط زیر را باید می داشتند:

  • شهروند اوکراین بودند؛
  • حداقل نمره 4 را در زبان داشتند؛
  • دارای ارتباطی با مانیتوبا داشتند
  • یک آزمون زبان معتبر داشتند؛
  • حداقل 60 امتیاز بر اساس معیارهای ارزیابی MPNP کسب کرده بودند؛ و
  • می‌توانستند تمام شرایط دیگر در مسیر کارگر خارجی را برآورده کنند.

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420