Skip to content
اداره مهاجرت کانادا در 4 قرعه کشی از کاندیدای اکسپرس انتری دعوت به عمل می آورد

تاریخ انتشار

این سازمان 400 نامزد را برای اعمال در قرعه کشی انتخاب بر اساس دسته بندی برای کاندیداهایی در حرفه های کشاورزی و غذایی دعوت کرد.

کاندیداها نیاز به حداقل امتیاز Comprehensive Ranking System (CRS) 386 برای واجد شرایط بودن برای یک ITA داشتند.

این قرعه کشی پس از سه قرعه کشی دیگر در این هفته در تاریخ 18، 19 و 20 دسامبر اتفاق افتاد. قرعه کشی 18 دسامبر برنامه کلی بود و 1,325 نامزد با حداقل CRS 542 دعوت کرد.

در 19 دسامبر، IRCC 1,000 نامزد را در دومین قرعه کشی بر اساس دسته بندی برای حرفه های تجاری در این سال دعوت کرد. کاندیداها نیاز به حداقل امتیاز CRS 425 داشتند. اولین چنین قرعه کشی در 3 آگوست اتفاق افتاد و 1,500 نامزد را دعوت کرد.

سرانجام، در 20 دسامبر، IRCC دعوتنامه هایی به 670 نامزد در یک قرعه کشی انتخاب بر اساس دسته بندی برای حرفه های حمل و نقل صادر کرد. کاندیداها نیاز به امتیاز CRS حداقل 435 داشتند.

IRCC همچنین کاندیداها را در سه قرعه کشی هفته گذشته دعوت کرد. در 8 دسامبر، 5,900 نامزد با حداقل CRS 481 در یک قرعه کشی انتخاب بر اساس دسته بندی برای کاندیداهای در حرفه های STEM دعوتنامه دریافت کردند. هفتم دسامبر نیز یک قرعه کشی بر اساس دسته بندی برای افراد با تسلط بر زبان فرانسه دید، که 1,000 نامزد از استخر Express Entry با حداقل CRS 470 را دعوت کرد.

همچنین یک قرعه کشی برنامه کلی در 6 دسامبر برای کاندیداهای با حداقل CRS 561 وجود داشت. این اولین قرعه کشی بود که بیش از یک ماه در حال برگزاری بود. قبل از آن، آخرین قرعه کشی یک قرعه کشی انتخاب بر اساس دسته بندی برای کاندیداهای در حرفه های بهداشت و درمان در 26 اکتبر بود.

نمایش خبر  اطلاعیه جدید شرایط جدید برای پروانه کار پس از فارغ‌التحصیلی توسط IRCC

IRCC دلیلی برای توقف موقت در قرعه کشی ها تأیید نکرد، اگرچه در 14 نوامبر وزارتخانه اعلام کرد که یک مشکل IT با سازنده پروفایل Express Entry برای کاندیداهایی که یک ITA دریافت کرده بودند و سعی داشتند برنامه نهایی خود را به وب سایت IRCC بارگذاری کنند، وجود دارد.

دو روز بعد در 16 نوامبر، وزارتخانه گزارش داد که این اشکال برطرف شده است اما قرعه کشی ها فوراً از سر گرفته نشدند که به طور گسترده ای انتظار می رفت.

دلایل زیادی وجود دارد که IRCC ممکن است یک قرعه کشی Express Entry را به تاخیر بیندازد، مانند اگر آنها در حال حاضر در مسیر برای رسیدن به اهداف برای کاندیداهای Express Entry که در برنامه سطوح مهاجرت تعیین شده اند، مشکلات IT، تغییرات کادر، یا به روزرسانی های به سیستم رتبه بندی جامع.

Express Entry چیست؟

Express Entry یک سیستم مدیریت برنامه است که سه برنامه برجسته اقتصادی مهاجرت را نظارت می کند: برنامه کارکنان ماهر فدرال (FSWP)، کلاس تجربه کانادایی (CEC) و برنامه مهارت های تجاری فدرال (FSTP).

Express Entry از سیستم رتبه بندی جامع برای ارزیابی کاندیداها بر اساس عوامل سرمایه انسانی خود استفاده می کند و سپس یک امتیاز اختصاص می دهد. عوامل سرمایه انسانی می توانند شامل تجربه کار، توانایی زبان، تحصیلات،