Skip to content
آیا می توانید برای 2 برنامه مهاجرتی کانادا به طور همزمان اقدام کنید؟

تاریخ انتشار

IRCC می گوید قانون مهاجرت درخواست های متعدد را ممنوع نمی کند، اما هزینه های پردازش پرداخت شده بازپرداخت نخواهد شد.

با انتخاب بیش از 100 برنامه مهاجرتی کلاس اقتصادی، می توان واجد شرایط بیش از یک برنامه مهاجرتی به کانادا بود.  بنابراین، این سوال پیش می آید که آیا می توانید همزمان برای بیش از یک درخواست اقدام کنید؟

 شاید شما واجد شرایط اکسپرس اینتری باشید، اما لزوماً نمی‌خواهید برای دعوت به درخواست (ITA) انگشتان خود را روی هم بگذارید، و این برنامه پایه نامزد استانی (PNP) کمی جالب‌تر به نظر می‌رسد — حتی اگر ممکن است فرآیند طولانی‌تری باشد.  .  آیا می توانید برای هر دو اقدام کنید؟

 با توجه به پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC)، شما می توانید دو درخواست را به طور همزمان داشته باشید، اما ممکن است مجبور شوید قبل از تصمیم گیری در مورد دیگری، یکی را پس بگیرید — و هیچ هزینه پردازش پرداختی را بازپرداخت نخواهید کرد.

 IRCC در یک بیانیه ایمیل به CIC News، موارد زیر را نوشت:

 قانون و مقررات حمایت از مهاجرت و پناهندگان، درخواست های متعدد را از ارائه در جریان اقتصادی منع نمی کند.  با این حال، قبل از انعقاد یکی از درخواست ها، افسر مهاجرت به متقاضی توصیه می کند که درخواست یا درخواست های دیگر باید پس گرفته شود.

 علاوه بر این، در حالی که ممکن است چندین درخواست ارسال شود، متقاضی همچنین باید آگاه باشد که پس از شروع پردازش، هزینه‌های پردازش برای درخواست(های) دیگر پرداخت نمی‌شود.

شما نمی توانید بیش از یک نمایه اکسپرس اینتری داشته باشید

نمایش خبر  ماه مارس ماهی تاریخی برای اکسپرس انتری (Express Entry) (برنامه مهاجرتی جذب سریع نیروی انسانی) بود

قانون مهاجرت کانادا به شما اجازه نمی دهد بیش از یک پروفایل در یک زمان داشته باشید.  وب‌سایت IRCC می‌گوید داشتن بیش از یک نمایه شانس بهتری برای دعوت شدن به شما نمی‌دهد و به شما اجازه نمی‌دهد تحت برنامه دیگری دعوت شوید.

 با این حال، می‌توانید همسر یا شریک قانونی خود را در برنامه Express Entry خود بگنجانید.  هر برنامه از طریق اکسپرس اینتری یک متقاضی اصلی (PA) دارد که امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) را دریافت می‌کند.  PA می تواند یک همسر و فرزندان وابسته به برنامه اضافه کند.

 هنگام درخواست به عنوان زوج، تنها یک شریک می تواند PA باشد.  تا زمانی که هر دو شریک حداقل برای یک برنامه مدیریت شده توسط اکسپرس اینتری واجد شرایط باشند، زوج می توانند انتخاب کنند که کدام شریک PA باشد.  این قانون مهم است زیرا یک شریک احتمالاً دارای امتیاز CRS بالاتر از دیگری خواهد بود.

 داشتن یک نمایه در اکسپرس اینتری پوول تضمینی برای دریافت ITA نیست.  اگر امتیاز CRS شما با حداقل برش در قرعه کشی اکسپرس اینتری مطابقت داشته باشد، ممکن است ITA دریافت کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420