Skip to content
آلبرتا رسیدگی به برنامه های جریان فرصت آلبرتا را متوقف می کند ؛ جریانی را برای گردشگری و مهمانداری راه اندازی خواهد کرد

تاریخ انتشار

از تاریخ 15 فوریه، برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) به طور موقت پردازش برنامه های جریان فرصت آلبرتا را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.

AAIP می گوید این توقف به استان فرصت می دهد تا “موجودی فعلی خود را بررسی کند و تمرکز محدودیت های مهاجرت خود را بر اولویت ها، مانند پر کردن کمبود نیروی کار در بهداشت و درمان، فناوری، ساخت و ساز، کشاورزی، گردشگری و مهمانداری و سایر بخش های مورد تقاضا قرار دهد.”

استان همچنان به ارزیابی هر گونه برنامه های جریان فرصت آلبرتا که قبل از 15 فوریه ارسال شده اند ادامه خواهد داد و می گوید اقداماتی را برای “مدیریت حجم برنامه های آینده در برابر اولویت های برنامه و حفظ استانداردهای خدمات مناسب در سراسر جریان های خود” اجرا خواهد کرد.

جریان فرصت آلبرتا از AAIP، کارگران خارجی موقتی را هدف قرار می دهد که در حال حاضر به طور تمام وقت در استان با یک مجوز کار کانادایی معتبر کار می کنند و یک پیشنهاد کار تمام وقت از یک کارفرما در آلبرتا دارند. دارندگان مجوز کار پس از فارغ التحصیلی نیز ممکن است واجد شرایط باشند.

استان جریان جدید PNP را برای گردشگری و مهمانداری راه اندازی می کند در 1 مارس، AAIP یک جریان جدید را معرفی می کند که هدف آن “افرادی است که از قبل برای یک کسب و کار گردشگری و مهمانداری حداقل شش ماه کار کرده اند و شرایط لازم برای تثبیت خود در آلبرتا را به طور دائم برآورده کرده اند.”

علاوه بر این، نامزدها باید یک “پیشنهاد کار تمام وقت، غیر فصلی معتبر از یک کارفرمای تأیید شده که در صنعت مناسب فعالیت می کند” داشته باشند.

نمایش خبر  آیا برای درخواست برای ورود سریع به کانادا به گواهی پلیس نیاز دارم؟

یک انتشار اخیر توسط دولت آلبرتا می گوید که این جریان با کمبود در سراسر بخش کمک خواهد کرد و کمک به کسب و کارها در سراسر استان، از جمله آنهایی که در مناطق روستایی هستند، برای حفظ کارگران و اقتصاد.

استان می گوید که تعداد محدودی از برنامه ها را برای جریان قبول خواهد کرد و پردازش آنها را در میان سایر ابتکارات پردازش اولویت دهد. جزئیات بیشتر انتظار می رود در 1 مارس منتشر شود.

آلبرتا یکی از مقاصد گردشگری محبوب کانادا است. بر اساس داده ها از دولت استان، 32 میلیون نفر در سال 2022 استان را بازدید کردند، که 10.7 میلیارد دلار هزینه ایجاد کرد.

مهاجرت به آلبرتا

برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا یک برنامه نامزدی استانی (PNP) است که دولت آلبرتا برای انتخاب نامزدهای مهاجرت اقتصادی که احتمالاً به طور موفق در استان اقتصادی خود را برقرار می کنند، استفاده می کند.

مانند تمام PNPs، چندین جریان وجود دارد که نامزدهایی با ویژگی های مختلف مورد تقاضا را انتخاب می کنند. به عنوان مثال، استان جریان های PNP را دارد که کارگران ماهر در شغل های خاص مانند بهداشت و درمان یا کشاورزی را هدف قرار می دهد. همچنین جریان های PNP برای کسانی که در جوامع روستایی در استان کار می کنند و همچنین کارآفرینان دارد.

از طریق PNP، استان ها تعداد مشخصی از نامزدی ها را که می توانند طی سال صادر کنند، تخصیص می دهند. در سال 2023، آلبرتا 9,750 نامزدی به نامزدهای AAIP صادر کرد. استان می گوید هنوز تعداد نامزدی هایی که برای سال 2024 تخصیص داده شده است را تأیید نکرده است اما بر اساس برنامه سطح مهاجرت فدرال 2024-2026 کانادا تا پایان این سال 110,000 مهاجر جدید را از طریق PNP میپذیرد.

نمایش خبر  اگر در صنعت هواپیمایی کار کنم و سابقه کیفری داشته باشم می توانم وارد کانادا شوم؟

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420