Skip to content
چه مزایایی برای افرادی که در کانادا مالیات می پردازند وجود دارد؟

تاریخ انتشار

کارگران و افرادی که در کانادا درآمد کسب می کنند تا 30 آوریل 2024 فرصت دارند تا مالیات سال مالی 2023 خود را پرداخت کنند. برای بسیاری از مهاجران و فارغ التحصیلان بین المللی جدید در کانادا، این ممکن است اولین بار باشد که این کار را انجام می دهند.

در حالی که پرداخت برگشت مالیات (همچنین به عنوان “انجام مالیات” نیز شناخته می شود) ممکن است به نظر برخی افراد معایبی داشته باشد، اما مزایا اغلب از هرگونه احتمال عوارض زمانی که گزارش درآمد بسیار بیشتر است. این مقاله برخی از مزایایی را که می توانند از پرداخت مالیات جدید در کانادا بهره مند شوند، پوشش می دهد.

دریافت بازپرداخت مالیات

بسیاری از افرادی که در کانادا مالیات می پردازند و حقوق می گیرند، هنگام پرداخت مالیات درآمد خود، می توانند مالیات بازپرداخت شده را دریافت کنند. این بازپرداخت مالیات نمایانگر پولی است که افراد می توانند از دولت برای پرداخت بیش از حد مالیات طی سال مالی دریافت کنند.

بازپرداخت مالیات همچنین می تواند پس از بررسی اعتبارات مالیاتی، کسورات و هزینه ها ایجاد شود – که در زمان پرداخت بازگشت می گذرد. اعتبارات مالیاتی به پولی اشاره دارد که دولت می تواند بر اساس صلاحیت فرد برای برنامه های مختلف ارائه دهد (در این مورد بعدا بیشتر صحبت می کنیم).

کسورات به مقادیری اشاره دارد که می تواند از درآمد شما هنگام پرداخت بازگشت مالیات کاسته شود تا مقدار بدهی را کاهش دهد. در نهایت، هزینه ها مجموع مالیاتی است که یک فرد باید بپردازد (در واقع برعکس بازپرداخت)، که معمولا در صورت پرداخت کمتر از حد مالیات طی سال رخ می دهد.

نمایش خبر  دریافت اقامت دائمی پس از فارغ التحصیلی از برنامه کارشناسی ارشد یا دکترا به عنوان یک دانشجوی بین المللی

اعتبارات و مزایا

علاوه بر دریافت بازپرداخت مالیات، افرادی که در کانادا مالیات می پردازند همچنین خود را در چندین برنامه اعتبار و منفعت (بر اساس صلاحیت خود)، با پرداخت مالیات هر سال ثبت نام می کنند.

برخی از این اعتبارات عبارتند از:

اعتبار مالیات بر کالاها و خدمات / مالیات فروش هماهنگ شده (GST / HST) – یک پرداخت رایگان سه ماهه که به افراد و خانواده ها با درآمدهای کم و متواضع کمک می کند تا GST یا HST را که پرداخت می کنند، تعدیل کنند؛ مزیت کارگران کانادا

– یک اعتبار مالیاتی قابل بازپرداخت برای کمک به افراد و خانواده هایی که کار می کنند و درآمد کمی دارند؛ اعتبار آموزش کانادا

– یک اعتبار مالیاتی قابل بازپرداخت از سال 2020 به بعد، برای کمک به افراد در مقابله با هزینه های آموزش مجاز. افراد باید حداقل 26 سال داشته باشند تا بتوانند این اعتبار را ادعا کنند؛ اعتبار مالیاتی معلولیت

– یک اعتبار مالیاتی غیر قابل بازپرداخت برای کمک به افراد معلول (یا فردی که از آنها پشتیبانی می کند) کاهش مالیات درآمدی که باید پرداخت کنند. صلاحیت برای این اعتبار همچنین می تواند منجر به ثبت نام در سایر برنامه های مالیاتی استانی و فدرال شود؛ و مزیت کودک کانادا

– یک اعتبار مالیاتی آزاد که برای برخی از خانواده ها برای کمک به هزینه های بزرگ کردن کودکان زیر 18 سال وجود دارد.

دولت کانادا همچنین برنامه های دیگری برای اعتبار مالیاتی اجرا می کند. صفحه ویژه آنها را در اینجا پیدا کنید. علاوه بر این، یک لیست جامع از تمام کسورات مالیاتی، اعتبارات و هزینه ها می تواند در اینجا پیدا شود.

نمایش خبر  دریافت ترانسفر درون شرکتی به کانادا

برای راهنمای مهاجران در مورد چگونگی مواجهه با پرداخت مالیات برای اولین بار، اینجا کلیک کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، صفحه ویژه ما را اینجا پیدا کنید.

علاوه بر این، دولت کانادا یک ابزار منافع ایجاد کرده است، تا به مهاجران جدید و دیگران کمک کند تا درک کنند چه منافعی ممکن است برای آنها وجود داشته باشد. این ابزار همچنین برنامه های اجتماعی دیگر را نیز پوشش می دهد و می تواند اینجا پیدا شود.

برای کمک در پرداخت مالیات خود اینجا کلیک کنید.

چرا H&R Block را انتخاب کنیم؟

شرکت برتر آماده سازی مالیات در کانادا برای بیش از 60 سال، مردم خوب H&R Block دارای تخصص برای رسیدگی به همه موقعیت های مالیاتی هستند و بیش از 1,000+ مکان در سراسر ساحل به ساحل دارند.

طی 60 سال گذشته، رشد H&R Block در کانادا فوق العاده بوده است. با داشتن دفتر مرکزی در کلگری، آلبرتا، H&R Block به مالیات زدایی در بیش از 1,000+ دفتر در سراسر کشور خدمت می کند. تیم تخصصی متخصصین مالیاتی H&R Block با استفاده از آخرین فناوری پردازش و پرونده الکترونیکی برای آماده سازی همه انواع بازگشت، از جمله شخصی، کسب و کار کوچک، شرکتی، مزرعه، کامیوندار، ماهیگیری، آمریکا، اجاره و املاک و مستغلات استفاده می کند. با داشتن دفاتر در سراسر آمریکای شمالی و در 13 کشور خارجی، H&R Block قادر است تا برای همه کانادایی ها مالیات برگشت دهد، بدون اینکه مهم باشد که آنها کجا هستند.

IRCC will not renew temporary off-campus work hours measure


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427