ردکردن این
بریتیش کلمبیا در دراو فنی از 34 متقاضی مهاجرتی دعوت می کند

تاریخ انتشار

تا این لحظه از سال جاری، بریتیش کلمبیا تاکنون 8000 دعوت نامه برای درخواست گزینش استانی صادر کرده است

بریتیش کلمبیا در روز7 سپتامبر ، 34 نیروی کار در حوزه فنی و تکنولوژی اطلاعات برای یک گزینش استان دعوت کرد.

دعوت نامه های جدید تحت پایلوت فنی استان صادر شدند که بخشی از برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا است.

متقاضیان از طریق دراو های فنی بریتیش کلمبیا باید شروط یکی از دسته های مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا را براورده کنند، که تحت کنترل سیستم ثبت نام مهاجرت ها و تخصص ها است.

افرادی که در این دراو دعوت شدند از دسته های فرعی فارغ‌ التحصیل بین المللی و نیروی کار متخصص بودند و به حداقل امتیاز 80 در سیستم امتیاز استانی نیاز داشتند.

متقاضیان دعوت شده 30 روز کاری برای درخواست گزینش استانی زمان در اختیار داشتند.

تا این لحظه از سال ، بریتیش کلمبیا بیش از 8100 دعوت نامه برای درخواست گزینش استانی دعوت کرده است.

 

درمورد پایلوت فنی بریتیش کلمبیا

برنامه فنی برنامه کاندیدای مهاجرتی بریتیش کلمبیا در می 2017 ، در پی یک تحقیق انجام شده در بازار کار راه اندازی شد، در این تحقیق مشخص شد که بزرگترین مسئله دسترسی بخش فنی بریتیش کلمبیا به استعدادها بود. از زمان شروع به کار این پایلوت این برنامه بسیار موفق بوده اند و بیش از 6 هزار مهاجر به اقامت دائم دست یافتنند. بر اساس موفقیتش، این پایلوت برای چهار سال گذشته هر سال یک بار تمدید شد.

تمدید اخیر این برنامه به خاطر انقضا در پایان ماه ژوئن بود به جای تمدید مجدد پروژه و درخواستهای از کارفرمایان و سهامداران در بخش تکنولوژی اطلاعات این استان اخیراً اعلام کرد که برنامه به صورت دائمی در خواهد آمد.

نمایش خبر  بریتیش کلمبیا سومین دراو بزرگ برنامه کاندیدای استانی سال ۲۰۲۱ را برگزار می کند

پایلوت فنی بریتیش کلمبیا برنامه مهاجرت استانی برای جذب سریع نیروی کار و دانشجوی بین المللی مورد نیاز در بخش تکنولوژی است. متقاضیان باید در یکی از برنامه های مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده باشند و در یکی از 29 شغل واجد شرایط پایلوت فنی، پیشنهاد شغلی داشته باشند که تاریخ اعتبار حداقل 12 ماهه داشته باشد.

متقاضیان برای ارائه درخواست مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق مهاجرت تخصصی یا اکسپرس انتری باید ابتدا پروفایلی را از طریق پورتال آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ایجاد کنند و تحت سیستم ثبت نام تخصص ها ثبت نام نمایند.

سپس بر اساس فاکتور های سن، تحصیلات، دانش زبانی، سطح تحصیلات سابقه کار، مکان استخدامشان در بریتیش کلمبیا و حقوقتان رتبه بندی می شوند. در صورت تایید می توانند از انتخاب استانی شان برای ارائه درخواست اقامت دائم به وزارت مهاجرت کانادا استفاده کنند.

در صورت دعوت شدن از طرف استان بریتیش کلمبیا 30 روز فرصت دارید درخواست کامل خود را از طریق سیستم آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ارائه کنید. وقتی این کار را کردید ظرف دو یا سه ماه از تصمیم استان بریتیش کلمبیا مطلع خواهید شد. در صورتی که از طرف استان انتخاب شوید می توانید تقاضای خود برای اقامت دائم از طریق دسته کاندیدای استانی را به اداره مهاجرت کانادا ارائه کنید. انتخاب شما از طرف استان تا شش ماه اعتبار دارد.