Skip to content
چهار استان کانادا نتایج قرعه کشی را برای برنامه های مهاجرت منتشر می کنند

تاریخ انتشار

جدیدترین نتایج از بریتیش کلمبیا، کبک، جزیره پرنس ادوارد و ساسکاچوان.

 

سه استان کانادا نتایج قرعه کشی برنامه نامزد استانی خود را در هفته گذشته منتشر کردند و کبک اخیراً قرعه کشی را از طریق آریما برگزار کرد.

 اکثر استان ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) PNP های خود را دارند.  از طریق این برنامه ها، کاندیدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.  اگرچه نامزدی استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می تواند با به حداکثر رساندن امتیاز CRS شما، به عنوان اولین گام در جهت کسب وضعیت اقامت دائم برای کاندیدهای واجد شرایط عمل کند.  برای مثال، کاندیدهای PNP با نمایه‌های اکسپرس اینتری که نامزدی دریافت می‌کنند، ۶۰۰ امتیاز به امتیازشان اضافه می‌شود.  آنها همچنین واجد شرایط دعوت به درخواست برای یک دور دعوت نامه خاص PNP هستند.

نتایج قرعه کشی PNP 19-25 اوت

بریتیش کلمبیا

در 23 اوت، بیش از 210 کاندید برای نامزدی استانی در بریتیش کلمبیا دعوت شدند.  BC معمولاً هر هفته یک قرعه کشی نامزدهای استانی برگزار می کند.

 اکثریت کاندیدها، 205 نفر، در یک قرعه کشی هدفمند منطقه ای که شامل مشاغل فنی می شد، دعوت شدند.  این دعوت‌نامه‌ها برای کاندیدهای گروه‌های کارگر ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی صادر شد و شامل کاندیدهای اکسپرس اینتری نیز می‌شد.  این قرعه کشی شامل داوطلبان سطح ورودی و نیمه ماهر نیز بود.

 حداقل امتیاز SIRS برای قرعه کشی منطقه ای هدف بین 106 برای کارگران ماهر با اکسپرس اینتری تا 75 برای کاندیداهای سطح ورودی و نیمه ماهر بود.  SIRS بسیار شبیه سیستم رتبه‌بندی جامع اکسپرس انتری عمل می‌کند، اما فقط برای PNP بریتیش کلمبیا استفاده می‌شود.

نمایش خبر  انتاریو، بریتیش کلمبیا و منیتوبا در آخرین دراو از برنامه کاندیدای استانی دعوت نامه صادر می کنند

 این استان همچنین دورهای دعوت از کاندیدهای شاغل در مشاغل زیر را برگزار کرد.

  • مربیان و دستیاران دوران کودکی (NOC 4214) با حداقل امتیاز 60.  و
  •  5 کارمند بهداشتی با حداقل امتیاز 60.
  •  دستیاران مراقبت های بهداشتی با حداقل امتیاز
  • 60

ساسکاچوان

ساسکاچوان دو تساوی اخیر انجام داد.  در 18 آگوست، 668 داوطلب با حداقل نمره 67 و 629 داوطلب در 25 آگوست با حداقل امتیاز 65 دعوت شدند.

 همه کاندیدها از طریق دسته‌های اکسپرس اینتری و مشاغل مورد تقاضا در برنامه نامزد مهاجر ساسکاچوان  دعوت شدند.  این روند اخیر ساسکاچوان برای برگزاری قرعه کشی های PNP تقریبا هر هفته ادامه می یابد.  در ماه جولای، استان چهار قرعه کشی برگزار کرد و هر بار بیش از 200 کاندید را دعوت کرد.  تا ماه جولای، ساسکاچوان فقط هر دو ماه یک بار قرعه کشی می کرد.

جزیره پرنس ادوارد

برنامه نامزدهای استانی جزیره پرنس ادوارد در 18 آگوست مجموعاً از 121 کاندیدای مهاجرت دعوت کرد.

 کاندیداهای Express Entry و Labor Impact بیشترین دعوتنامه را دریافت کردند که مجموعاً 117 دعوت نامه بود.

 PEI حدود یک قرعه کشی در ماه انجام می دهد و برنامه خود را برای سال از قبل منتشر می کند

کبک

کبک نسبت به هر استان دیگری استقلال بیشتری در سیستم مهاجرتی خود دارد و بنابراین در PNP شرکت نمی‌کند.

 کسانی که مایل به مهاجرت به کبک هستند، باید یک نمایه به یک استخر ابراز علاقه استانی به نام Arrima ارسال کنند.  سپس مقامات استانی از نامزدهایی دعوت می کنند که مشخصات آنها با معیارهای یک برنامه مهاجرتی مطابقت دارد.  نامزدهای دعوت‌شده برای نامزدی استانی یا گواهی انتخاب کبک در کبک درخواست می‌کنند.

نمایش خبر  انتاریو و منیتوبا، چهار استان دیگر، در اکتبر 2023 شروع به افزایش حداقل میزان دستمزد کردند

 در 9 آگوست، وزارت مهاجرت، فرانسه و ادغام از 58 نامزد دعوت کرد تا برای انتخاب دائمی تحت برنامه کارگران ماهر منظم کبک درخواست دهند.

 کاندیداها باید نمایه‌هایی در سیستم ابراز علاقه Arrima با امتیاز داشته باشند و یک پیشنهاد شغلی معتبر در خارج از منطقه متروپولیتن مونترال داشتند.

اکسپرس اینتری و PNP

اکسپرس انتری یک سیستم مدیریت برنامه است که نامزدهای برنامه کارگران ماهر فدرال، دسته تجربه کانادایی و برنامه تجارت ماهر فدرال را رتبه‌بندی و ارزیابی می‌کند.  کاندیدهای این برنامه‌ها وارد یک مجموعه می‌شوند و با استفاده از سیستم رتبه‌بندی جامع در مقابل یکدیگر رتبه‌بندی می‌شوند.  CRS بر اساس تجربه کاری، توانایی زبان، تحصیلات و سایر عوامل سرمایه انسانی به آنها امتیاز می دهد.

 دریافت نامزدی استانی 600 امتیاز به امتیاز CRS افراد می‌افزاید و احتمال اینکه آنها برای اقامت دائم از IRCC یک ITA دریافت کنند بسیار زیاد است.