ردکردن این
برنامه کاندیداتوری جزیره پرنس ادوارد سال را با دعوت از ۱۲۵ مهاجر برای ثبت درخواست کاندیداتوری استانی به پایان می رساند.

تاریخ انتشار

جزیره پرنس ادوارد آخرین دراو برنامه ریزی شده PNP خود را در ۱۶ دسامبر برگزار کرد.

جزیره پرنس ادوارد نتایج دراو برنامه جدید کاندیداتوری استانی خود را منتشر کرد.

برنامه کاندیداتوری استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) در ۱۶ دسامبر مجموعا از ۱۲۴ کاندیدای مهاجرت دعوت بعمل آورد.

کاندیداهای اکسپرس انتری و تاثیر کاری، بیشترین دعوتنامه را دریافت کردند که مجموعاً ۱۱۴ دعوتنامه بود. ۱۱ دعوتنامه باقیمانده به کاندیدهای تاثیر شغلی که حداقل ۶۷ امتیاز استانی داشتند، تعلق گرفت.

این آخرین دراو برنامه ریزی شده امسال برای این استان دریایی است. در سال ۲۰۲۱، جزیره پرنس ادوارد از ۱۸۰۴ کاندید دعوت کرد که ۱۶۹۷ نفر از آنها از جریان های تاثیر کاری و اکسپرس انتری و ۱۵۷ نفر از جریان تاثیر شغلی بودند. برنامه کاندیداتوری جزیره پرنس ادوارد، دراوهای خود برای هر سال را از قبل برنامه ریزی می کند. برنامه دراو سال ۲۰۲۲ هنوز منتشر نشده است.

 

درباره دسته اکسپرس انتری PNP جزیره پرنس ادوارد

دسته اکسپرس انتری PEI PNP یک PNP پیشرفته است، به این معنی که با سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال مرتبط است. برای اینکه کاندیدها برای این جریان در نظر گرفته شوند، باید یک پروفایل در سیستم داشته باشند.

اکسپرس انتری یک برنامه مدیریت مهاجرت است. این برنامه به درخواست‌های سه برنامه مهاجرتی دسته اقتصادی رسیدگی می‌کند: برنامه کارگران ماهر فدرال، برنامه تجار ماهر فدرال، و دسته تجربه کانادایی.

کاندیداهای واجد شرایط برای سن، تجربه کاری، تحصیلات و مهارت زبان خود به زبان انگلیسی یا فرانسوی، امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) را دریافت می‌کنند.
کاندیداهای اکسپرس انتری که کاندیداتوری استانی دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز اضافی نسبت به امتیاز CRS خود دریافت کرده و در دراو بعدی اکسپرس انتری، در واقع یک دعوتنامه برای ثبت درخواست (ITA) جهت اقامت دائم برای آنها تضمین می شود.

نمایش خبر  برگزاری قرعه کشی غافلگیرکننده اکسپرس اینتری کانادا با دعوت 7000 داوطلب

برای در نظر گرفته شدن در کاندیداتوری استانی جزیره پرنس ادوارد، کاندیداهای اکسپرس انتری باید یک پروفایل علاقمندی (EOI) در PNP PEI ایجاد کنند.

پروفایل‌های EOI بر اساس امتیازبندی منحصر به فرد استان امتیاز داده می شوند. سپس از کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند دعوت می شود تا از طریق دراو ماهانه درخواست خود را ثبت کنند.

 

دسته تاثیر کاری

دسته تأثیر کاری برای اتباع خارجی است که یک پیشنهاد شغلی معتبر از جزیره پرنس ادوارد دارند و از حمایت کارفرما برخوردار هستند. این دسته به سه جریان تقسیم می‌شود: کارگر ماهر، کارگر کلیدی و فارغ التحصیل بین‌المللی.

کاندیداهای این دسته همچنین باید اظهار علاقمندی خود را ارسال کنند تا از طریق گروه تأثیر کار برای کاندیداتوری استانی در نظر گرفته شوند.

دسته تاثیر شغلی

کاندیدهای دسته تأثیر شغلی، برای پیشبرد درخواست های خود باید حداقل امتیاز استانی را داشته باشند. امتیاز در هر دراو متفاوت است. دعوتنامه‌هایی که PNP PEI در دراو امروز ارسال کرد، تحت «جریان مجوز کار» صادر شد، که برای کارآفرینان خارجی‌ای که می‌خواهند کسب‌وکاری در این جزیره داشته و آن را اداره کنند، مناسب است.