ردکردن این
کانادا در روز ۲۳ سپتامبر لاتاری ۲۰۲۱ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها را آغاز می کند

تاریخ انتشار

اداره مهاجرت پناهجویی و تابعیت کانادا در طی دوره دو هفته‌ای از ۲۳ سپتامبر تا ۷ اکتبر از ۳۰ هزار اسپانسر دعوت خواهد کرد.

اداره مهاجرت، پناهجویی و تابعیت کانادا در طی یک دوره دو هفته‌ای از لاتاری ۳۰ هزار نفر را برمی‌گزیند افرادی که دعوتنامه را دریافت میکنند شصت روز کاری برای ثبت درخواست اسپانسرشیپ تکمیل شده خود به اداره مهاجرت کانادا زمان در اختیار دارند.

جزئیات این برنامه برای سال ۲۰۲۱ از سوی وزیر مهاجرت مارکو مندیچینو،  و در ماه جولای اعلام شد. تنها افرادی که نسبت به این برنامه ابراز علاقمندی کرده بودند در این لاتاری در نظر گرفته می شوند. پاییز سال گذشته شهروندان کانادایی و مقیمان دائمی واجد شرایط فرصت تکمیل فرم آنلاین برای اعلام علاقمندی نسبت به حمایت از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ های خود را داشتند. افراد تحت حمایت تحت این برنامه وضعیت اقامت دائم کانادایی را خواهند داشت، و می توانند از مزایای آن بهره‌ مند شوند. پس از برآورده کردن شروط صلاحیت سنجی والدین پدربزرگ ها و مادربزرگ ها می توانند برای شهروندی کانادا درخواست دهند.

 

شرایط صلاحیت سنجی برای برنامه والدین پدربزرگ‌ ها و مادربزرگ‌ ها سال ۲۰۲۱

همانطور که قبلاً ذکر شد یکی از ضوابط مهم برای این برنامه این است که اسپانسر ها در پاییز سال گذشته ابراز علاقه مندی نسبت به این برنامه کرده باشند. علاوه بر آن، اسپانسرها باید دارای سن ۱۸ به بالا و وضعیت اقامت دائم کانادا یا شهروندی کانادا باشند.

اسپانسر ها باید به اداره مهاجرت کانادا نشان دهند که سرمایه کافی برای حمایت از اعضای خانواده خود و افرادی که تحت حمایت آنها هستند را دارند. این شرط به نام درآمد حداقل لازم نامیده می شود اداره مهاجرت و پناهندگی و تابعیت کانادا حداقل درآمد شما برای سال های ۲۰۲۰ ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ را مورد بررسی قرار می‌دهد شما باید ارزیابی خود از سوی اداره سرمایه کانادا را ثبت کنید تا نشان دهید که این شرط را برآورده می کنید.

نمایش خبر  انتاریو و ساسکچوان 400000 شغل جدید اضافه می کنند، زیرا تعداد فرصتهای شغلی خالی همچنان بالا است.

اگر ساکن کبک هستید و دولت استانی از شما می خواهد که درآمد خود در طی ۱۲ ماه گذشته را ارائه دهید این درآمد باید شروط استان برای این نوع از درخواست را برآورده کند.

دولت کبک و اداره مهاجرت کانادا شما را ملزم می کند که توافق تعهد را امضا بکنید. دوره تعهد برای مقیمان کانادا ۲۰ ساله و برای تابعان کبک ۱۰ سال خواهد بود. در طول این دوره اسپانسرها از نظر مالی مسئول والدین و در بزرگ ها و مادر بزرگ خود هستند. این بدان معناست که هر کمک اجتماعی که این افراد دریافت می‌کنند باید توسط اسپانسر بازپرداخت شود.

اگر دعوتنامه برنامه برای سال ۲۰۲۱ دریافت نشود شرایط چگونه خواهد بود؟

اگر در میان ۳۰ هزار نفر دعوت شده از سوی اداره مهاجرت در طول این دوره از لاتاری نیستید. می توانید سوپر ویزا را به عنوان یک گزینه جایگزین دریافت کنید. این ویزا به شهروندان کانادایی و مقیمان دائمی این امکان را می‌ دهد تا والدین پدربزرگ و مادربزرگ خود را برای یک ویزای چند ساله به کشور بیاورند که برای حداکثر دو سال با اولین ورود به کشور معتبر خواهد بود تحت این نوع از ویزا والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌توانند چندین بار در طول یک دوره ده ساله وارد کشور شوند.