ردکردن این
9 شغل منیتوبا که به خاطر شرایط ناشی از ویروس کرونا مورد نیاز در استان هستند

تاریخ انتشار

شیوع ویروس کرونا موجب شده است که مشاغل مشخصی در این استان بیش از بقیه مشاغل مورد نیاز باشند.

یک تحقیق از سوی دولت کانادا نشان می دهد که برخی از مشاغل به خاطر شیوع ویروس کرونا بیشتر مورد نیاز واقع شده اند.

بسیاری از مشاغل به خاطر ضوابط سلامت عمومی منیتوبا تحت تاثیر منفی قرار گرفته اند. برای مثال بسیاری از مشاغل در صنعت گردشگری به خاطر تعطیلی های مربوط به شیوع ویروس کرونا بسته شدند. با این وجود بخش های دیگر اعلام نیاز بیشتری به بعضی از مشاغل کرده‌اند.

در ادامه نوشت شغل از مشاغل مورد نیاز است آن را مشاهده می کنید.

 

  • تصویرپردازان و طراحان گرافیکی (NOC ۵۲۴۱)

تصویرپردازان و طراحان گرافیکی، از مفهوم سازی و ارائه هنرهای گرافیکی و موارد بصری برای انتقال اطلاعات در قالب بسته بندی، انتشارات مختلف، تبلیغات، فیلم ها و رسانه های دیگر استفاده می کنند.

اشتغال در این زمینه شغلی آوریل سال ۲۰۲۰ در مقایسه با ماه آوریل ۲۰۱۹ ۱۱۴ درصد بیشتر بود.
گرچه تبلیغات پس از آنکه خرده‌فروشان مخارج را کمتر کردند حالت تعلیق درآمد طراحان گرافیکی و تصویر پردازان شاهد آن بودند که کارشان به پلتفرم‌ های خرید آنلاین کشیده شد

 

  • ناظران امور نظافت (NOC ۶۳۱۵)

ناظران امور نظافت، مسئولیت نظارت و هماهنگی کار نظافتکاران تخصصی، مستخدمین، سرایداران و … را بر عهده دارند. بسیاری از آنها در بیمارستان ها، مراکز مراقبتی، هتل ها، مدارس و شرکت های دیگر مشغول به کار هستند.

بسیار از افراد در حوزه بیمارستان ها و موسسات سلامت عمومی هتل ها مدارس شرکت ها شاغل هستند.

کار برای ناظران حوزه نظافت در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ در مقایسه با آوریل ۲۰۱۹ ۶۸ درصد افزایش داشت.

روندهای نظافت ارتقا یافته در طول شیوع ویروس کرونا به یک اولویت تبدیل شد بنابراین افزایش چشمگیر ممکن است جای تعجب نداشته باشد.

 

  • رانندگان پیک ارسال محصولات (NOC ۷۵۱۴)

این گروه از مشاغل، رانندگی اتومبیل ها، وانت ها و کامیون های سبک را برای تحویل و ارسال محصولات، بر عهده دارند. آنها معمولا در استخدام داروخانه ها، توزیع کنندگان روزنامه، رستوران ها، خشکشویی ها و انواع دیگر مشاغل هستند. بسیاری از آنها نیز خود اشتغال می باشند.

نمایش خبر  وزیر مهاجرت کانادا، مارک میلر، امروز برنامه‌هایی برای بهبود سیستم مهاجرت کانادا را اعلام خواهد کرد.

متوسط سطح اشتغال در سال ۲۰۲۰ افزایش یافت این مشاغل به خاطر افزایش چشمگیر تجارت الکترونیکی در حوزه خرده فروشی با نیاز بیشتر روبه‌ رو شدند.

 

  • تکنسین های شبکه های کامپیوتری (NOC ۲۲۸۱)

تکنسین های شبکه های کامپیوتری، استفاده از شبکه های محلی و حوزه های گسترده تر (LAN  و WAN)، تجهیزات سخت افزاری، نرم افزاری و … را مستقر، راه اندازی، نگهداری و هماهنگ می کنند. بسیاری از آنها برای واحدهای فناوری اطلاعات کار می کنند.

بسیاری از از افراد شاغل در این حوزه در واحدهای تکنولوژی اطلاعات مشغول به کار شدند.
اشتغال در این شغل در ماه آوریل ۲۰۲۰ در مقایسه با ماه آوریل ۲۰۱۹ تا ۷۵ درصد افزایش داشت. این احتمال نیز وجود دارد که این شغل همچنان به خاطر کار از راه دور به شدت مورد نیاز باشد.

 

  • فروشندگان و ماموران بیمه (NOC ۶۲۳۱)

ماموران و فروشندگان بیمه، انواع مختلف بیمه از جمله بیمه عمر، اتومبیل، املاک و درمان را می فروشند.

شرکت‌ های بیمه ممکن است درخواست های زیادی به خاطر ابهامات ناشی از شیوع ویروس کرونا برای سفر و تجارت دریافت کنند این افزایش درخواست های بیمه احتمالاً تقاضا برای این شغل را نیز افزایش می دهد.

 

 

  • ماموران حمل و نقل و دریافت کنندگان (NOC ۱۵۲۱)

این مشاغل، جابجایی قطعات، مواد اولیه و موارد دیگر از/ به یک مرکز را انجام می دهند و سوابق آن را ثبت می کنند.

اشتغال در این زمینه شغلی در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ در مقایسه با سال ۲۰۱۹ ۲۷ درصد افزایش داشته است.

این شغل با آغاز کار الکترونیکی خرده‌فروشان در حوزه شروع ویروس کرونا با افزایش روبرو بوده است.

 

  • باربران کالا (NOC ۷۴۵۲)

این گروه، موارد مختلفی را جابجا، بارگیری یا تخلیه می کنند و معمولا برای شرکت های حمل و نقل، انبارها و باربری ها کار می کنند.

نمایش خبر  چگونه به عنوان یک مهندس به کانادا مهاجرت کنیم

سطوح متوسط اشتغال برای این شغل هر سال در سال ۲۰۲۰ افزایش داشته است.
شیوع ویروس کرونا موجب افزایش خرید الکترونیکی در روزهای خرده‌ فروشی شده است و در نتیجه تقاضا برای این شغل افزایش یافته ازاست.
علاوه بر این آمازون در حال برنامه‌ریزی برای بازگشایی یک مرکز تحویل جدید در سال ۲۰۲۱ در وینپگ است. عکه افزایش تقاضا برای آن را بیشتر می‌کند.

 

 

  • نیروی کار امور منزل، نظافتکاران و مشاغل مربوطه (NOC ۴۴۱۲)

نیروی کار امور منزل، مراقبت های فردی برای افراد مسن، دارای معلولیت و دیگر مراجعان، ارائه می نمایند. این گروه، ممکن است در منزل مراجعان، اقامت داشته باشند. نظافتکاران، مسئولیت امور منزل و وظایف مدیریتی در یک منزل شخصی را بر عهده دارند.

اشتغال در این زمینه شغلی در ماه آوریل ۲۰۲۰ در مقایسه با ماه آوریل ۲۰۱۹ ،۸۷ درصد افزایش داشته است.

تقاضا برای این مشاغل همچنان افزایش پیدا می‌کند زیرا افراد با سن بالاتر و بیماریهای خاص تصمیم دارند در منزل بمانند.

 

  • مسئولین تامین کالای قفسه ها، کارگران و ثبت کنندگان سفارشات (NOC ۶۶۲۲)

این مشاغل، به امور بسته بندی خرید مشتریان، قیمت گذاری، پر کردن قفسه ها و ثبت سفارش های پستی و تلفنی می پردازند. بسیاری از آنها در خرده فروشی ها، فروشگاه های خوار و بار، فروشگاه های بزرگ و انبارها مشغول به کار هستند.

این شغل هر سال با افزایش تقاضا روبرو بوده است. در این زمینه شغلی مدام تغییر شیفت کاری وجود داشته است و این باعث افزایش تقاضا در این زمینه شغلی شده است بسیاری از زنجیره‌های فروش کارکنان بیشتری را استخدام کرده اند.

 

اگر در که در یکی از این زمینه های شغلی مشغول به کار هستید می توانید به منیتوبا مهاجرت کنید

استان‌ ها و مناطق کانادا بر اساس نیازهای بازار کار خود مهاجران را جذب می‌کنند و این امر موجب رشد اقتصادی کانادا خواهد شد روش های مختلف برای رسیدن به اقامت دائم وجود دارد و این به تجربه کار شما در این زمینه های شغلی وابسته خواهد بود.

نمایش خبر  بریتیش کلمبیا ۲۴۳ نفر را در آخرین دراوهای PNP دعوت می‌کند

علاوه بر این، ممکن است از تجربه کار تخصصی خود به عنوان بخشی از درخواست اقامت دائم از طریق یک برنامه مهاجرت دسته اقتصادی استفاده کنید.

شامل برنامه‌های نیروی کار متخصص فدرال برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی خواهد بود کانادا از سیستم اکسپرس انتری برای مدیریت درخواست ها در این برنامه ها استفاده می کند.

با این وجود، اینکه اکسپرس انتری به شدت برای نیرو های کار متخصص سختگیرانه عمل می‌کند مهم است.

کد دسته بندی مشاغل ملی خود را بررسی کنید. شغل شما در صورت تخصصی محسوب می شود که در یکی از دسته های صفر، نوع الف و یا نوع بعدی باشد.

مشاغل زیر از فهرست بالا تخصصی در نظر گرفته می شوند.

  • طراحان گرافیک و تصویر پردازان
  • ناظران امور نظافت
  • تکنسین های شبکه کامپیوتری
  • فروشندگان و ماموران بیمه

موارد ذکر شده منیتوبا برنامه کاندیدای استانی خود را نیز دارد تحت برنامه نیروی کار متخصص خود در روندهای منیتوبا روندی برای افرادی که در منیتوبا مشغول به کار هستند وجود دارد این روند ها شامل نیروی کار موقت و دانشجویی بین‌المللی خواهند بود این روند مهاجرتی روند تجربه کار منیتوبا نامیده می شود.
با داشتن یک پروفایل اکسپرس انتری امکان مهاجرت از طریق روند اکسپرس انتری این مسیر برای شما ممکن خواهد بود. این روند تحت روند نیروی کار متخصص برون مرزی انجام می شود.

برای آنکه واجد شرایط باشید باید در یکی از مشاغل مورد نیاز دارای تجربه کاری باشید. از فهرست بالا تنها طراحان گرافیک و تصویر پردازان تکنسین های شبکه کامپیوتری در فهرست مشاغل مورد نیاز قرار می‌گیرند.

در نهایت نیروهای کار حمایت خانگی ممکن است برای مهاجرت به مانیتوبا از طریق پایلوت نیروی کار حمایت از منزل واجد شرایط شناخته شوند