ردکردن این
کانادا به طور موقت آموزش از راه دور را واجد شرایط امتیاز اکسپرس اینتری می کند

تاریخ انتشار

IRCC به داوطلبان اکسپرس انتری توصیه می‌کند تا پروفایل‌های خود را تا 2 آگوست به‌روزرسانی کنند تا از معیار جدیدی برای شمارش آنلاین، خارج از کانادا و مطالعات پاره‌وقت برای بهره‌مندی کنند.

محدودیت های بهداشت عمومی در دو سال گذشته دانش آموزان را مجبور به ترک کلاس درس و ورود به اینترنت کرده است.  اکنون، کانادا قوانین را برای داوطلبان اکسپرس انتری که در طول همه‌گیری به صورت آنلاین تحصیل کرده‌اند، کاهش می‌دهد.

 اگر بیش از 50 درصد از برنامه از طریق آموزش از راه دور تکمیل شده باشد، به طور معمول، آموزش آنلاین برای امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع محاسبه نمی‌شود.  اما به لطف به‌روزرسانی جدید مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، داوطلبان اکسپرس انتری اکنون واجد شرایط دریافت امتیاز تحصیلی کانادا برای برنامه‌هایی هستند که بین مارس ۲۰۲۰ تا اوت ۲۰۲۲ به‌صورت آنلاین تکمیل شده‌اند.

 صفحه وب IRCC می‌گوید که این اقدام جدید برای افرادی اعمال می‌شود که مدرک، دیپلم یا گواهینامه کانادایی را به‌صورت آنلاین در طول دوره واجد شرایط بودن دریافت کرده‌اند.  این کاندیدها اکنون ممکن است واجد شرایط امتیاز CRS باشند، حتی اگر برنامه کاملاً باشد:

  • به صورت آنلاین تکمیل شده،
  •  از خارج از کانادا، یا
  •  از طریق تحصیل پاره وقت

IRCC همچنین می گوید که کاندیدهای مربوطه باید نمایه اکسپرس اینتری خود را به روز کنند.  کاندیدهای حاضر در پوول ممکن است قبلاً نامه ای از IRCC دریافت کرده باشند که آنها را از تغییر مطلع کرده است.

 در این نامه آمده است داوطلبانی که مدعی مدرک تحصیلی هستند، باید مشخصات خود را با پاسخ دادن به سه سوال در بخش تاریخچه آموزش به روز کنند.  این سؤالات می پرسند که داوطلب چقدر تحصیل حضوری، تحصیل در کانادا و تحصیل تمام وقت را برای دریافت مدرک تکمیل کرده است.  می گوید که اگر این فیلدها ناقص بمانند، داوطلب می تواند امتیاز CRS خود را کاهش دهد.

نمایش خبر  اکسپرس انتری: کانادا 2000 کاندیدای مهاجرت را دعوت می کند

 این نامه به شرح زیر است:

این به اطلاع شما می‌رساند که تغییراتی در نحوه ارزیابی مدارک تحصیلی کانادا توسط اکسپرس اینتری ایجاد شده است که ممکن است نمایه اکسپرس اینتری شما را تحت تأثیر قرار دهد.

 اگر ادعا کرده اید که مدرک تحصیلی کانادایی دارید، باید با پاسخ دادن به سه سوال جدید در بخش تاریخچه آموزش در مورد میزان تحصیل/آموزش حضوری، تحصیل/آموزش در کانادا و تحصیل/آموزش تمام وقت، مشخصات خود را به روز کنید.  برای دریافت اعتبار تکمیل شد.  اگر این فیلدها ناقص بمانند، امتیاز سیستم رتبه بندی جامع شما ممکن است کاهش یابد و ممکن است فرصت دعوت به درخواست برای اقامت دائم را از دست بدهید.

لطفاً نمایه اکسپرس اینتری خود را تا ۲ اوت ۲۰۲۲ به‌روزرسانی کنید

 تا اطمینان حاصل شود که بهترین شانس ممکن برای دعوت شدن برای درخواست اقامت دائم در دور بعدی دعوتنامه های اکسپرس انتری را دارید.

 IRCC از کاندیدها می‌خواهد تا مشخصات اکسپرس انتری خود را تا ۲ اوت به‌روزرسانی کنند تا مطمئن شوند که کاندیدها بهترین شانس ممکن را برای دریافت دعوتنامه برای درخواست در قرعه‌کشی بعدی اکسپرس اینتری دارند.  IRCC تقریبا هر دو هفته یک بار قرعه کشی اکسپرس اینتری را برگزار می کند، اگرچه مواردی وجود داشته که این برنامه تغییر کرده است.  قرعه کشی بعدی اکسپرس انتری در 3 آگوست انتظار می رود.

 IRCC از 6 جولای، زمانی که در مجموع 1500 کاندید اکسپرس انتری برای درخواست اقامت دائم کانادا دعوت شدند، قرعه کشی همه برنامه ها را برگزار می کند.