ردکردن این
نیوفاندلند و لابرادور اولین نتایج دراو PNP را منتشر کردند

تاریخ انتشار

پرستاران، توسعه دهندگان نرم افزار و تحلیلگران داده در میان ۶۶۳ کاندیدای مهاجرت دعوت شده توسط استان آتلانتیک بودند.

نیوفاندلند و لابرادور نتایج سه دراو اول خود را تحت عنوان مهارت‌های اولویت‌دار نیوفاندلند و لابرادور منتشر کرده است.

تاکنون، برنامه کاندیداتوری استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP) مجموعا از ۶۶۳ نامزد دعوت کرده تا برای کاندیداتوری استانی درخواست دهند. جدول زیر ماه دراو ها و تعداد دعوتنامه‌های ارسالی برای هر شغل را نشان می‌دهد. مهارت‌های اولویت‌دار نیوفاندلند و لابرادور یک برنامه کاندیداتوری استانی (PNP) جدید برای تازه‌واردان دارای تحصیلات عالیه و با مهارت بالا در حوزه‌هایی است که تقاضا، از آموزش و استخدام بومی پیشی گرفته، نظیر مشاغل مرتبط با تکنولوژی و علوم اقیانوسی.
این برنامه برای کمک به رفع کمبود نیروی کار بومی ایجاد شد. برای واجد شرایط بودن، افراد تازه وارد به حداقل یک سال تجربه کاری در یکی از مشاغل مورد تقاضای نیوفاندلند نیاز دارند. همچنین ارائه درخواست برای فارغ التحصیلانی که در سه سال گذشته مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای خود را در دانشگاه مموریال گذرانده اند، آزاد است.

برنامه مهارت های اولویت‌دار چگونه کار می کند

مهارت های اولویت‌دار نیوفاندلند و لابرادور به عنوان یک سیستم ابراز علاقمندی (EOI) عمل می کند. داوطلبان علاقمند یک EOI را تکمیل کرده و دعوتنامه ای برای ثبت درخواست از طریق پورتال آنلاین استان دریافت می کنند.

افراد دعوت شده در صورتی کاندیداتوری استانی دریافت می کنند که تمام معیارهای مربوط به گروه کارگر ماهر یا کارگر ماهر اکسپرس انتری را دارا باشند. این کاندیداتوری از درخواست متعاقب جهت اخذ اقامت دائم کانادا در دولت فدرال پشتیبانی می کند.

نمایش خبر  دانشجویان بین‌المللی که قصد دارند در کبک تحصیل کنند، اکنون باید همراه با گواهی از استان، یک گواهی پذیرش کبک (Certificat d’Acceptation du Quebec، CAQ) را برای درخواست پروانه تحصیلی دریافت کنند.

متقاضیان برای دریافت امتیاز EOI خود پرسشنامه ای را پر می کنند. افرادی که امتیاز بالاتر از ۶۰ دریافت می کنند، برای کارفرمایان بومی که در اداره مهاجرت و چندفرهنگی استان حساب کاربری دارند، قابل مشاهده خواهند بود.

به منظور ارائه درخواست در برنامه جدید کاندیداتوری این استان، داشتن یک پیشنهاد شغلی ضروری نیست. متقاضیان باید در سیستم EOI امتیاز بالایی کسب کرده و از کارفرمایان بومی بهره گرفته باشند.

داوطلبان برای واجد شرایط بودن نیازمند کسب حداقل ۵ امتیاز در معیار زبان کانادایی (CLB) هستند. زمان سپری شده از نتایج آزمون زبان باید کمتر از ۱۲ ماه باشد. آنها همچنین باید حداقل ۲۱ سال سن و قصد اقامت دائم در نیوفاندلند و لابرادور را داشته باشند.