Skip to content
مجوزهای کار کانادا برای همایش هایی که توسط سازمان های خارجی برگزار می شوند

تاریخ انتشار

.آیا برای میزبانی یک کنفرانس یا همایش به کانادا می آیید؟ بیاموزید که چگونه باید تعیین کنید کدام یک از کارکنان شما به مجوز کار نیاز دارند و کدامیک نیاز ندارند.

اگر امسال می‌خواهید میزبان همایشی در کانادا باشید، کانادا گزینه‌های مجوز کار تسهیل شده را به سازمان‌دهندگان همایش های خارجی ارائه می‌دهد. یک وکیل می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک بازدید کننده تجاری وارد شوید. آنها همچنین می توانند به شما در دریافت مجوز کار معاف از LMIA نیز کمک کنند.

اگر نماینده کنفرانس یا از کارکنان پشتیبانی اداری هستید، به عنوان یک بازدید کننده تجاری در نظر گرفته می شوید. شما نیازی به مجوز کار ندارید زیرا وارد بازار کار کانادا نمی شوید.

مجوز کار معمولا برای افرادی که برای کار به کانادا می آیند مورد نیاز است. کانادا دارای دو جریان مجوز کار است: برنامه نیروی کار خارجی موقت (TFWP) و برنامه جابجایی بین المللی (IMP). تفاوت اصلی میان این دو نوع مجوز کار، پیش نیازی است که “ارزیابی تأثیر بازار کار” (LMIA) نامیده می شود.

 اساساً LMIA به دولت کانادا مخابره می‌کند که هیچ فردی مقیم کانادا وجود ندارد که برای انجام این کار در دسترس یا واجد شرایط باشد. هدف این است که ثابت شود که اگر تبعه خارجی برای انجام کار خود بیاید، هیچ عواقب منفی برای بازار کار کانادا نخواهد داشت. مجوزهای کار IMP نیازی به LMIA ندارند، زیرا آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که “مزایای قابل توجهی” برای اهداف اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی کانادا ارائه دهند.

در اینجا تمرکز ما بر این است که چه زمانی به مجوز کار نیاز دارید و چه زمانی نیاز ندارید.

نمایش خبر  قوانین داداگاه کانادایی پیش از درخواست برای اقامت ایالت متحده امریکا نباید تصمیم های آینده مبنی بر اقامت در کانادا را تحت تاثیر قرار دهد

عدم نیاز به مجوز کار

سازمان دهندگان و کارکنان پشتیبانی اداری

برگزارکنندگان و کارکنان پشتیبانی اداری کمیته برگزاری، بازدیدکنندگان تجاری محسوب می شوند و نیازی به مجوز کار ندارند، مشروط بر اینکه همایش توسط یک سازمان خارجی برگزار شود.

برنامه ریزان همایش برای سازمان های خارجی

درصورتیکه تحت قرارداد با یک سازمان خارجی کار می کنید، اگر شغل شما یکی از موارد زیر است، نیازی به مجوز کار ندارید:

° برنامه ریز همایش؛

° مدیر نمایشگاه؛

° برگزار کننده کنفرانس حرفه ای؛

° پرسنل شرکت بازاریابی مقصد؛

° و یا مشاور اقامت در همایش

مواردی که مجوز کار، بدون LMIA نیاز است.

راه اندازی ویترین

° شرکت.