ردکردن این
متخصصان فناوری اطلاعات که به مجوز کار کانادایی نیاز ندارند

تاریخ انتشار

اگر واجد شرایط برای در نظر گرفتن بازدیدکنندگان تجاری هستید، برای آمدن به کانادا نیازی به مجوز کار ندارید.

برخی از متخصصان فناوری ممکن است واجد شرایط باشند که به عنوان بازدیدکنندگان تجاری به کانادا بیایند، به این معنی که برای ورود به این کشور نیازی به مجوز کار ندارند.

 یک بازدیدکننده تجاری یک تبعه خارجی است که برای انجام فعالیت‌های تجاری به کانادا می‌آید.  از آنجایی که آنها در سفر خود وارد بازار کار نمی شوند، مجوز کار لازم نیست.

 برای در نظر گرفتن یک بازدید کننده تجاری، باید موارد زیر را نشان دهید:

  • قصد دارید کمتر از شش ماه بمانید.
  •  قصد ورود به بازار کار کانادا را ندارید.
  •  محل اصلی کسب و کار و منبع درآمد و سود شما خارج از کانادا است.
  •  اسنادی دارید که درخواست شما را پشتیبانی می کند.  و
  •  شما شرایط اولیه ورود به کانادا از جمله یک سند مسافرتی معتبر مانند پاسپورت، پول کافی برای اقامت و بازگشت به خانه، برنامه ای برای ترک کانادا در پایان سفر خود را دارید، و شما یک جنایتکار، امنیت یا خطر سلامتی برای شما نیستید.

کارکنان فناوری اطلاعات ممکن است در شرایط زیر به عنوان بازدیدکنندگان تجاری در نظر گرفته شوند:

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش در هنگام انجام معاملات برون مرزی انجام می شود.  این شرایط زمانی به وجود می آید که یک شرکت کانادایی محصولی را از یک شرکت خارجی خریداری کرده باشد و شرکت خارجی باید سرویس یا تعمیر و نگهداری محصول را انجام دهد.  ممکن است برای انجام این کار، کارگران فنی خارجی ملزم به سفر به کانادا شوند.  شاید محصول تجهیزات فنی پیچیده یا نرم افزار سیستم های کامپیوتری باشد.

نمایش خبر  استان هایی که برای تسهیل کار مهاجرت پرستاران با تحصیلات بین المللی در کانادا تلاش می کنند.

 ممکن است موردی باشد که سرویس محصول نیاز به دانش تخصصی داشته باشد که فقط برای کارمندان شرکت خارجی شناخته شده باشد.  بنابراین، کارگران واجد شرایط ورود به عنوان بازدیدکنندگان تجاری خواهند بود.

سخنرانان مهمان/شرکت کنندگان کارگاه

دسته دیگری از بازدیدکنندگان تجاری مربوط به کسانی است که برای سخنرانی در یک سمینار یا شرکت در یک کارگاه به کانادا وارد می شوند.

 با گسترش روزافزون نقش فناوری در دنیای مدرن امروزی، تعداد این سمینارها یا کارگاه های آموزشی با تمرکز بر طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با فناوری افزایش چشمگیری داشته است.  بنابراین، ممکن است به کارشناسان غیرکانادایی اجازه ورود به کانادا به عنوان بازدیدکنندگان تجاری داده شود تا کانادایی ها بتوانند از دانش تخصصی خود در مورد یک موضوع خاص بهره مند شوند.

آموزش

دسته دیگری از بازدیدکنندگان تجاری که اغلب از حوزه فناوری دیده می شوند، کسانی هستند که برای آموزش در شعبه کانادایی یک شرکت چند ملیتی وارد کانادا می شوند.

 استفاده از تجهیزات یا نرم افزارهای خاص می تواند به دانش اختصاصی آن شرکت نیاز داشته باشد.  اغلب هیچ جایگزینی برای اینکه چه کسی می تواند آموزش این تجهیزات یا نرم افزار را ارائه دهد وجود ندارد.  در چنین مواردی، چاره ای جز ورود تبعه خارجی به کانادا برای دریافت آموزش به عنوان بازدیدکننده تجاری وجود ندارد.

ایا شما به وکیل نیاز دارید؟

اگرچه استخدام وکیل به صلاحدید شما است، اما مقامات مهاجرت در هنگام ارزیابی افرادی که وارد کانادا می شوند اختیارات گسترده ای دارند.  در نتیجه، افرادی که باید به عنوان بازدیدکنندگان تجاری مورد توجه قرار گیرند، ممکن است به دلیل اینکه افسر مرزی معتقد است مجوز کار لازم است، از ورود منع شود.

نمایش خبر  اداره مهاجرت کانادا در 4 قرعه کشی از کاندیدای اکسپرس انتری دعوت به عمل می آورد

 بنابراین، اگر برای کار وارد کانادا می شوید، ممکن است بخواهید با یک وکیل مهاجرت واجد شرایط مشورت کنید تا ببینید چه کاری می توان انجام داد تا شانس ورود موفقیت آمیز شما به کانادا را به حداکثر برسانید.