ردکردن این
ساسکچوان و نوا اسکوشیا برای درخواست نامزدی استانی دعوت نامه صادر می کنند

تاریخ انتشار

دو استان در قرعه کشی های اخیر، ITA را برای کارگران ماهر صادر می کنند.

این هفته، نوا اسکوشیا و ساسکاچوان دعوت‌نامه‌هایی را برای درخواست متقاضیان کارگران ماهر از طریق برنامه‌های کاندید استانی  خود صادر کرده‌اند.

 اکثر استان ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) PNP های خود را دارند.  از طریق این برنامه ها، نامزدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.  اگرچه نامزدی استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می تواند به عنوان اولین گام برای دریافت اقامت دائم از مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا عمل کند.

 برنامه های مهاجرتی کبک توسط استان اداره می شود و از برنامه های مهاجرتی کانادا متمایز است.  کبک تنها استانی است که بر همه مهاجران طبقه اقتصادی کنترل دارد.

 PNP مسئول بیش از 105000 پذیرش روابط عمومی در کانادا در سال است.  این موضوع  در سال 1998 آغاز شد و به طور پیوسته تعداد پذیرش PNP را هر ساله افزایش می دهد زیرا دولت های فدرال و استانی، آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی کشور در خارج از استان ها و مراکز شهری با جمعیت مهاجر بالا می دانند.

نتایج مهاجرت استانی از 4 تا 11 نوامبر

نوا اسکوشیا

در ۸ نوامبر، نوا اسکوشیا برای اولین بار از فوریه، نامه‌های علاقه‌مندی به کاندیدها را از طریق جریان اولویت‌های بازار کار نوا اسکوشیا صادر کرد.

 اداره مهاجرت نوا اسکوشیا به درخواست‌ها برای تعداد نامه‌های صادر شده پاسخ نداده است، اما معیارهای دریافت نامه را منتشر کرده است.  کاندیداها باید واجد شرایط زیر باشند:

  • زبان فرانسه را به عنوان اولین زبان رسمی خود انتخاب کرده اند و دارای امتیاز معیار زبان کانادایی 10 یا بالاتر در زبان فرانسه در تمامی توانایی های زبانی هستند.
  •  انگلیسی را به عنوان دومین زبان رسمی با امتیاز معیار زبان کانادایی 7 یا بالاتر در زبان انگلیسی در تمامی توانایی های زبانی داشته باشید.
  •  مدرک لیسانس داشته باشید یا یک برنامه سه ساله یا بیشتر را در یک دانشگاه، کالج، دانشکده فنی یا مؤسسه دیگر گذرانده باشید.
نمایش خبر  پر کردن شکاف های موجود در بازار کار کانادا با برنامه کارگران خارجی موقت

داوطلبانی که تصمیم گرفتند پس از دریافت نامه خود به استان درخواست دهند، باید کپی آزمون‌های زبان و مدرک تحصیلی، از جمله ارزیابی مدرک تحصیلی  را همراه داشته باشند.

ساسکاچوان

ساسکاچوان در 8 نوامبر 35 دعوت نامه برای درخواست از طریق برنامه نامزد مهاجر ساسکاچوان صادر کرد.

 استان از 21 نامزد از رده اکسپرس انتری و 10 نامزد از رده مشاغل مورد تقاضا دعوت کرد.  حداقل نمره ابراز علاقه در هر دو دسته 69 بود. همه داوطلبان دعوت شده دارای ارزیابی اعتبار تحصیلی بودند.

 این استان همچنین از چهار نامزد که در حال حاضر در اوکراین اقامت دارند، به عنوان اقدامی در پاسخ به درگیری فعلی دعوت کرد.

 این اولین قرعه‌کشی SINP از 28 سپتامبر است. بسیاری از استان‌ها قرعه‌کشی‌های PNP خود را در انتظار NOC 2021 متوقف کرده‌اند، که در آن سیستم ملی طبقه‌بندی شغلی کنونی به‌روزرسانی می‌شود تا منعکس‌کننده روش جدیدی از طبقه‌بندی برای کارگران ماهری باشد که می‌خواهند تحت یک برنامه اکسپرس اینتری به کانادا بیایند.