ردکردن این
دراو فناوری از برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا: ۷۱ دعوتنامه مهاجرتی صادر شد

تاریخ انتشار

تاکنون در سال ۲۰۲۱، بریتیش کلمبیا نزدیک به ۱۲۰۰۰ دعوتنامه برای ثبت درخواست کاندیداتوری استانی صادر کرده است.

بریتیش کلمبیا از ۷۱ کارگر فعال در زمینه فناوری دعوت کرد تا در ۱۴ دسامبر برای کاندیداتوری استانی درخواست دهند.

دعوتنامه‌ها از طریق BC PNP Tech، که جریانی تحت برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا (BC PNP) است، صادر شد.

برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا یک مسیر مهاجرت اقتصادی است که توسط استان بریتیش کلمبیا برای جذب کارگران خارجی با تجربه و با تقاضای بالا استفاده می شود. این برنامه به افرادی که زندگی و کار در بریتیش کلمبیا را انتخاب می کنند مسیری برای اخذ اقامت دائم فراهم می‌کند.

داوطلبانی که از طریق دراو فناوری بریتیش کلمبیا دعوت می‌شوند، باید از شرایط یکی از دسته‌های مهاجرت اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت مهارت‌ها را که از طریق سیستم ثبت مهارت‌ها و مهاجرت (SIRS) مدیریت می‌شوند، برخوردار باشند.

داوطلبانی که در این دراو دعوتنامه دریافت کردند، از زیر شاخه های کارگر ماهر و فارغ‌التحصیل بین‌المللی بودند و به حداقل نمره استانی ۸۰ نیاز داشتند.

کاندیداهای دعوت شده اکنون ۳۰ روز تقویمی فرصت دارند تا برای کاندیداتوری درخواست دهند.

تاکنون در سال ۲۰۲۱، بریتیش کلمبیا نزدیک به ۱۲۰۰۰ دعوتنامه برای ثبت درخواست کاندیداتوری استانی صادر کرده است.

 

درباره برنامه فناوری کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا

برنامه فناوری PNP استان بریتیش کلمبیا در ماه می ۲۰۱۷ به‌عنوان یک پروژه آزمایشی پس از مطالعه بازار کار راه‌اندازی شد که نشان داد بزرگترین مشکلی که بخش فناوری بریتیش کلمبیا با آن مواجه است دسترسی به استعدادها است. با توجه به موفقیت پروژه، استان بریتیش کلمبیا آن را به یک برنامه دائمی تبدیل کرد. این برنامه به گونه ای طراحی شده که کارفرمایان در بخش فناوری بریتیش کلمبیا را قادر می سازد تا زمانی که کارگران واجد شرایط محلی در دسترس نیستند، به جذب و انتخاب استعدادهای بین المللی ادامه دهند.

نمایش خبر  آمار کانادا: داوطلبان PNP در انتاریو، آلبرتا و بریتیش کلمبیا درآمد بالاتری دارند

برنامه فناوری PNP استان بریتیش کلمبیا، بطور ویژه، یک مسیر مهاجرت سریع برای کارگران شاغل در زمینه فناوری و دانشجویان بین المللی است. کاندیداها باید در یکی از جریان‌های مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده و در یکی از ۲۹ شغل واجد شرایط برای این جریان، حداقل ۱۲ ماه پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشند.

برخلاف سایر جریان‌های BC PNP، پیشنهادات شغلی تحت جریان فناوری BC PNP، باید حداقل یک سال باشد و حداقل ۱۲۰ روز از زمان درخواست برای BC PNP باقی مانده باشد. همچنین باید تمام وقت و از یک کارفرمای واجد شرایط در استان باشد.

دعوتنامه ها از طریق برنامه فناوری استان به صورت هفتگی برای کاندیداهای دارای امتیاز برتر که واجد شرایط هستند، ارسال می شود.

کاندیداهایی که برای درخواست کاندیداتوری استانی دعوت شده اند، باید درخواست کامل خود را ارسال کنند. پس از انجام این کار، اکثر درخواست‌های فناوری ظرف دو تا سه ماه پردازش می شوند.

در صورت تایید، کاندیداها تاییدیه کاندیداتوری دریافت خواهند کرد که می‌توان از آن برای درخواست اقامت دائم از اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) تحت دسته برنامه کاندیداتوری استانی استفاده کرد.

داوطلبان PNP به طور خودکار ۶۰۰ امتیاز در سیستم رتبه بندی جامع کسب می کنند و بنابراین شانس بسیار خوبی برای دریافت دعوتنامه ثبت درخواست (ITA) برای اقامت دائم از طریق اکسپرس انتری دارند.