ردکردن این
بریتیش کلمبیا، جزیره پرنس ادوارد، ساسکاچوان و منیتوبا کاندیدها را در قرعه کشی PNP دعوت می کنند

تاریخ انتشار

چهار استان از طریق برنامه های مختلف از نامزدها دعوت کرده اند.

بریتیش کلمبیا، PEI، ساسکاچوان و منیتوبا نتایج برنامه‌های نامزد استانی خود را در این هفته منتشر کرده‌اند.

 پس از راه اندازی آن در سال 1998، PNP فقط از 400 مهاجر پذیرایی کرد، اما به دلیل موفقیتش، اکنون پذیرای بیش از 80000 مهاجر در سال است.  افزایش تعداد پذیرش PNP در کانادا به این دلیل است که دولت های فدرال و استانی آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی کشور می دانند.

 اکثر استان‌ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) PNP خود را دارند.  از طریق این برنامه ها، نامزدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.

 اگرچه نامزدی استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می تواند به عنوان اولین گام برای به حداکثر رساندن امتیاز CRS شما و به دست آوردن وضعیت اقامت دائم عمل کند.

 برای مثال، نامزدهای PNP با نمایه‌های اکسپرس اینتری که نامزدی دریافت می‌کنند، ۶۰۰ امتیاز به امتیازشان اضافه می‌شود.  آنها همچنین واجد شرایط دعوت به درخواست برای یک دور دعوت نامه خاص PNP هستند.

نتایج PNP 9-16 سپتامبر

جزیره پرنس ادوارد

در 15 سپتامبر، جزیره پرنس ادوارد، 142 نامزد را از طریق جریان‌های Labor و Express Entry و همچنین پنج نامزد را از طریق جریان‌های Business Work Permit Entrepreneur برای مجموع 147 دعوتنامه دعوت کرد.

 کاندیداهای اکسپرس انتری که مایل به نامزد شدن توسط PEI هستند، باید یک ابراز علاقه جداگانه به PNP PEI ارسال کنند.

 به نمایه های EOI بر اساس شبکه امتیازات PEI امتیاز داده می شود و مانند سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس انتری ، از کاندیداهایی که بالاترین رتبه را دارند دعوت می شود تا از طریق قرعه کشی ماهانه درخواست دهند.

نمایش خبر  استان‌های انتاریو، بریتیش کلمبیا، آلبرتا و PEI دعوت‌نامه‌های جدید PNP را به نامزدها ارسال کردند

 جزیره پرنس ادوارد هر ماه قرعه کشی را از طریق PNP PEI برگزار می کند.

مانیتوبا

مانیتوبا 9 نامزد را در 14 سپتامبر تحت برنامه اقدام ویژه مهاجرت * – اوکراین دعوت کرد.

 این برنامه در پاسخ به بحران جاری در اوکراین و پناهندگان ناشی از آن ایجاد شد و با مشارکت IRCC، مجوز کانادا اوکراین برای سفرهای اضطراری  عمل می‌کند.

 برای واجد شرایط بودن برای این برنامه تحت برنامه نامزدی استانی مانیتوبا، نامزدها باید معیارهای پایه را داشته باشند.  ابراز علاقه از طریق MPNP فقط برای کسانی صادر می شود که:

  • شهروند اوکراین هستند
  •  حداقل CLB 4 در هر باند زبان داشته باشید
  •  با MB ارتباط برقرار کرده اند (بستگان نزدیک، خانواده مانند، جامعه، شغل قبلی یا تحصیل در مانیتوبا)
  •  یک آزمون زبان معتبر داشته باشید
  •  طبق معیارهای ارزیابی MPNP حداقل 60 امتیاز کسب کنید

بریتیش کلمبیا

در 13 سپتامبر، بریتیش کلمبیا بیش از 290 نامزد را دعوت کرد تا از طریق برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا  برای نامزدی استانی درخواست دهند.  BC معمولاً هر هفته یک قرعه کشی نامزدهای استانی برگزار می کند.

 اکثر نامزدها، 227 نفر، از طریق یک قرعه کشی عمومی که شامل مشاغل فنی می شد، دعوت شدند.  برخلاف قرعه کشی هفته گذشته، این قرعه کشی به طور خاص نامزدهای خارج از منطقه منطقه ای مترو ونکوور را هدف قرار نداد.

 این دعوت‌نامه‌ها برای داوطلبان در دسته‌های کارگر ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی صادر شد و شامل کاندیداهای اکسپرس اینتری نیز می‌شد.  این قرعه کشی شامل داوطلبان سطح ورودی و نیمه ماهر نیز بود.  حداقل نمرات SIRS از 78 تا 120 متغیر بود.

نمایش خبر  چگونه از نیجریه اسپانسر همسر خود شویم 

 SIRS بسیار شبیه سیستم رتبه‌بندی جامع اکسپرس انتری عمل می‌کند، اما فقط برای PNP بریتیش کلمبیا استفاده می‌شود.

 این استان همچنین دورهای دعوت هدفمند را برای نامزدهای شاغل در مشاغل زیر برگزار کرد:

  • 27 مربی و دستیار دوران کودکی (NOC 4214) با حداقل امتیاز 60.
  •  12 کارمند بهداشت و درمان با حداقل امتیاز 60.
  •  کارمند بهداشت و درمان: دستیاران مراقبت های بهداشتی با حداقل امتیاز 60
  •  سایر مشاغل اولویت دار با حداقل امتیاز 60.

ساسکاچوان

ساسکاچوان در 15 سپتامبر مجموعاً از 326 نامزد دعوت کرد. قرعه‌کشی‌ها برای انواع مشاغل مورد نیاز NOC و از طریق سیستم اکسپرس انتری انجام شد.  ‘

 273 کاندیدایی که از طریق رده شغلی مورد تقاضا، و همچنین 53 نفر دعوت شده از طریق اکسپرس انتری، ابراز علاقه دریافت کردند، حداقل امتیاز 60 را داشتند.