ردکردن این
اکسپرس انتری: کانادا از 761 متقاضی برنامه کاندیدای استانی دعوت می کند

تاریخ انتشار

کانادا در سال جاری تنها برای متقاضیان برنامه کاندیدای استانی 19 دراو اکسپرس انتری برگزار کرده است.

کانادا در 29 سپتامبر از 761 متقاضی اکسپرس انتری دعوت می کند تا برای اقامت دائم درخواست دهند.

متقاضیانی که در انتخاب‌های مختص برنامه انتخاب استانی دعوت می‌شوند، 600 امتیاز برای نامزدی استانی دریافت می‌کنند. حداکثر امتیازی که یک فرد می تواند داشته باشد 1200 امتیاز است.متقاضیان به حداقل امتیاز 742 نیاز داشتند.

متقاضیان 60 روز برای ثبت درخواست اقامت دائم خود زمان دارند.

در دراو قبل دو هفته پیش ، اداره مهاجرت کانادا از 521 متقاضی با امتیاز 732 دعوت کرد. دراو جدید  بزرگترین دراو است زیرا حداقل امتیاز بالایی دارد و نشان می دهد که متقاضیان با امتیاز بالای بیشتری در پول وجود دارند.

 

سوابق تعداد دعوت نامه های صادر شده

اداره مهاجرت کانادا از متقاضیان بیشتری برای اقامت دائم در سال جاری دعوت کرده سات. در سال 2020 اداره مهاجرت کانادا از 107350 نفر دعوت کرد تا از طریق سیستم اکسپرس انتری درخواتس دهند. تا این لحظه از سال، بیش از 108000 دعوت نامه صادر شده اند.

تعدا دعوت نامه های درخواست صادر شده از 13 فوریه افزایش یافتند ، این زمانی بود که اداره مهاجرت کانادا تمام افراد درپول را برگزید.

تا این لحظه از سال، اداره مهاجرت کانادا تنها دراو های برنامه کاندیدای استانی و دسته تجربه کانادایی را داشته است. به این دلیل حداقل امتیاز بالا و پایین های بسیاری داشته است. هر زمانی که یک دراو برنامه کاندیدای استانی وجود داشته باشد حداقل امتیاز بالا است، از انجایی که متقاضیان PNP همگی 600 امتیاز دارند.  با این وجود، اگر دراو دسته تجربه کانادایی خیلی کوچک باشد، امتیاز حداقلی افزایش می یابد.

نمایش خبر  نرخ بیکاری کانادا با افزایش مساوی اشتغال در نوامبر افزایش می یابد

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه نیروی کار ماهر فدرال  و برنامه تجربه کانادایی.

برای ورود به استخر اکسپرس انتری، متقاضیان باید واجد شرایط یکی از برنامه‌های مذکور باشند. این افراد تحت سیستم جامع رتبه بندی و بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی یا فرانسه، و عوامل دیگر، امتیازدهی می‌شوند.

از 1200 امتیاز موجود در، اکثر متقاضیان به طور معمول، امتیاز کمتر از 500 دریافت می‌کنند. نامزدی استانی 600 امتیاز فوق العاده را برای افراد به دنبال دارد.

برای متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، «دعوتنامه برای ارسال درخواست ارسال می‌کند. افراد پذیرفته شده مجاز به ورود به کانادا و دریافت وضعیت شهروندی خواهند بود.

 

چه کسی دعوت می شود؟

در اینجا یک نمونه فرضی از فردی را می بینید که در دراو اکسپرس انتری دعوت شده است.

ناشا 34 ساله است و دارای مدرک کارشناسی ارشد است و برای ده سال بعنوان توسعه دهنده ی نرم افزار مشغول بکار بوده است. او دارای نمره 7.5 در بخش شنیدن و 6.5 در مهارت های دیگر آیلتس است. او هرگز در کانادا کار یا تحصیل نکرده است. او از طریق روند نیروی کار متخصص بین المللی در سیستم ساسکچوان پروفایلی ثبت کرد و وارد پول اکسپرس انتری نیز شد. امتیاز او در سیستم جامع رتبه بندی 360 بود. کمی پس از ثبت پروفایل نزد ساسکچوان، ناشا برای درخواست گزینش استانی دعوت شد. پس از گزینش، امتیاز سیستم جامع رتبه بندی او تا 960 امتیاز افزایش یافت و او یک دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم را دریافت کرد. و در دور جدید اکسپرس انتری برای اقامت دائم درخواست داد.

نمایش خبر  پنج کاری که باید در هفته اول خود به عنوان یک ساکن دائم یا کارگر خارجی در کانادا انجام دهید