ردکردن این
کانادا محدودیت های سفر از هندوستان و پاکستان را تمدید می کند

تاریخ انتشار

پرواز های مستقیم از کانادا به هندوستان و پاکستان حداقل تا 21 ژوئن ادامه خواهند داشت.

کانادا یکبار دیگر، حداقل تا 21 ژوئن 2021 ممنوعیت سفر را برای تمام پرواز های تجاری و مسافری مستقیم از هندوستان و پاکستان را تمدید کرده است.

اولین ممنوعیت سفر در 22 آوریل برای سی روز مطرح شد و تا 22 می برقرار بود.

پروازهای باربری برای حمل واکسن و تجهیزات حمایتی اجازه سفر به کانادا را خواهند داشت.

مسافران ممکن هست هنوز امکان ورود به کانادا را داشته باشند. آنها باید باید یک ویزای مسیر غیر مستقیم داشته باشند و باید در مقصد خود یک آزمایش منفی ویروس کرونا گرفته باشند.

اخبار در روز 21 می در یک خلاصه منتشر شده درمورد شیوع، مورد تایید عمر القبرا قرار گرفت.

به گفته او ” من می توانم بگویم که ما شاهد کاهش چمشگیری در تعداد مبتلایان به ویروس کرونا بوده ایم که از زمان اعمال محدودیت های سفر با پروازهای بین المللی به کشور راه یافته اند”.

هواپیمایی کانادا ممنوعیت های سفر به هندوستان را در هفته گذشته تمدید کرد. هیچ پروازی به پاکستان انجام نخواهد شد.

 

نگرانی کانادا در مورد انواع مختلف ویروس کرونا

مسئول ارشد سلامت عمومی کانادا ، دکتر هوارد انجو بر اهمیت محدودیت های سفر اعمال شده تاکید کرد و اعلام کرد که حدود 70 درصد از مبتلایان جدید به ویروس کرونا مبتلا به انواع مختلف هستند.

به گفته او ” بکار گیری این ضوابط مهم است و می دانیم که گرچه اهمیت انواع مختلف بخش کوچکی از چیزی است که با توجه به موقعیت در کانادا روی می دهد، هر چیزی که بتوانیم انجام دهیم مهم است.”

نمایش خبر  کانادا یکبار دیگر محدودیت های سفر را تمدید می کند

نوع هندی B.1.6.1.7 نامیده می شود. بین 22 فوریه و 6 می ، 279 مسافر آزمایش مثبت نوع هندی داشتند. این اطلاعات طبق اطلاعات نهاد سلامت عمومی کانادا ارائه می شود.

دکتر ترسا تام، مسئول ارشد سلامت عمومی کانادا هنوان کرد این نوع واگیری بالایی دارد.

در روز دوشنبه، هندوستان از مرز 300000 فوتی بخاطر ویروس کرونا گذر کرد. این تعداد سومین رتبه از لحاظ مرگ و میر در دنیا محسوب می شود. این کشور اعلام کرد 222315 مبتلای جدید به ویروس کرونا در کشور وجود دارند که از زمان شروع شیوع ویروس کرونا تعداد کل را به 27 میلیون نفر می رساند.  این دومین رتبه را بخود اختصاص می دهد، در حالیکه اولین رتبه ایالات متحده است.

هندوستان دومین کشور پرجمعیت جهان است که جمعیت آن بالغ بر 1.3 میلیارد نفر می باشد.

 

مسافران چه اطلاعاتی باید داشته باشند؟

مسافران بین المللی که به کانادا می آیند باید آزمایش منفی ویروس کرونا خود را ارائه دهند. این آزمایش باید در طی 72 ساعت پیش از سفر به کانادا انجام شده باشد، فرقی ندارد که سفر به صورت هوایی است یا زمینی. مسافران هوایی باید به محض رسیدن به کشور آزمایش دیگری نیز انجام دهند.

افرادی که از هندوستان یا پاکستان سفر می کنند باید در یک کشور سوم آزمایش خود را انجام دهند.

مسافران هوایی باید برای سه روز و تا زمانی که جواب آزمایششان آماده شود در هتل های مورد تایید دولت اقامت داشته باشند. و ادامه قرنطینه 14 روزه خود را در منزل می توانند بگذرانند. هزینه اقامت سه روزه در هتل بر عهده خود مسافران است.

نمایش خبر  ساسکچوان در اولین دراو برنامه کاندیدای استانی 2021 خود 385 دعوت نامه صادر می کند

در روز هشتم دوره قرنطینه اجباری، باید یکبار دیگری آزمایش ویروس کرونا را انجام دهند.

مسافران همدردی ممکن است بتوانند برای شرکت در مراسم ختم از قرنطینه معاف باشند.