ردکردن این
رهبران حوزه تجارت کانادا درخواست برنامه ریزی برای بازگشایی مجدد مرزها را می دهند

تاریخ انتشار

رهبران حوزه تجارت کانادایی از دولت می‌خواهند تا فوراً مرزها را بازگشایی کرده و در صدد جبران وضعیت اقتصادی باشد.

گروه های تجاری کانادایی از دولت فدرال می خواهند تا برنامه جامعی برای بازگشایی مرز های اقتصادی و بین المللی بچینند.

در روز ۱۴ ژوئن کانادا از دولت فدرال درخواست کرد تا این برنامه ها را به سرعت منتشر کنند. دولت هنوز برنامه بازگشایی که جامعی برای طبقه های بین المللی، به ویژه برای اتباع خارجی که به طور کامل واکسیناسیون شده اند و می خواهند به کانادا بیایند، را منتشر نکرده است است.

کانادا برای اولین بار در ماه مارس سال ۲۰۲۰ محدودیت های سفر را اعمال کرد و از آن زمان تا کنون هر ماه یک بار این محدودیت‌ها را تمدید کرده است. محدودیت‌ های سفر که در حال حاضر برقرار هستند تا ۲۱ ژوئن تمدید خواهند شد.

نخست وزیر، جاستین ترودو، آخر هفته در جلسه ای شرکت کرد که رهبران برخی از کشورهای ثروتمند دنیا موافقت کردند که باید استاندارد های مشترکی برای سفر وضع شود که شامل به رسمیت شناختن وضعیت واکسیناسیون مانند معافیت ها و ضوابط قابل مقایسه است. کانادا تنها کشوری بود که بدون داشتن برنامه جامع از این جلسه بیرون آمد ‌

در جلسه سامیت ترودو با رئیس‌ جمهوری ایالات متحده جو بایدن در مورد بازگشایی مرزها صحبت کرد اما هیچ تصمیم‌گیری صورت نگرفت.

به گفته سوزی گرینول، رئیس انجمن هتلداری کانادا «کانادا نمی‌ تواند در شرایطی که تمام کشورهای دنیا در حال بازگشت به حالت عادی و بازگشایی مرز ها هستند اقدامی انجام ندهد, بدون یک برنامه مشخص صنعت گردشگری کانادا در خطر خواهد بود. و همینطور زندگی مردم نیز به خطر می‌افتد مسافرانی که به طور کامل واکسیناسیون شده‌اند، بدون در نظر گرفتن ملیت شان باید از این شرایط برخوردار باشند.

نمایش خبر  توافق جدید کانادا-اکراین برای افزایش مهاجرت

رهبران تجارت های کانادایی از یک رویکرد سیاست ملی برای سفر استفاده کردند که سیاست‌ های کانادا در مورد مجوز واکسیناسیون، مرزهای بین المللی و کودکان واکسینه نشده را به روشنی بیان کرد.

کانادا در حال حاضر به خاطر تک دوز های واکسن ویروس کرونا پیشرو در دنیا است. از ۵ ژوئن ۲۷ درصد از جمعیت بیش از ۱۲ سال کانادا حداقل یک دوز دریافت کرده‌اند در حالی که در جلسات توافق می شود که مرز ها باید بر اساس علم به این قضیه برگزار می شود، عنوان می کند که هیچ دلیل علمی برای تاخیر بیشتر در این زمینه وجود ندارد.

در اوایل ماه ژوئن، هیئت مشاوره کارشناسان بازبینی و بررسی ویروس کرونا به دولت فدرال توصیه کردند که محدودیت های قرنطینه را کاهش دهند.

هفته گذشته دپارتمان سلامت عمومی کانادا از هدفش برای حذف شروط قرنطینه اجباری هتل ها برای آن دسته از افرادی که به طور کامل واکسیناسیون شده اند خبر داد و اعلام کرد که بر اساس نتایج آزمایش به محض رسیدن, مدت قرنطینه کاهش خواهد یافت.

به گفته بث پتر، رئیس صنعت گردشگری کانادا صنعت گردشگری و سفر کانادا و مرز ایالات متحده و کانادا از ماه مارس سال ۲۰۲۰ بسته بوده اند یک برنامه جمعه برای کانادا لازم است تا کانادایی ها و تاجران اطمینان حاصل کنند که شرایط بهبود خواهد یافت در حال حاضر شاهد آن هستیم که استانها در شرایط مشخصی نیستن، که خاطر عدم وجود برنامه بازگشایی از سوی دولت فدرال به وجود آمده است و این می‌تواند ابهامات برای مسافران به وجود بیاورد.

نمایش خبر  پایلوت مهاجرتی جدید کبک برای هوش مصنوعی، نیروهای کار فنی درخواست ها را می پذیرد.

صنعت گردشگری و مسافرت کانادا یک مجموعه کامل از رهبران و پیشروان در بخش مسافرت و گردشگری است که شامل نمایندگان خطوط هوایی هتل ها و اتاق های بازرگانی در سراسر کشور می باشد. این گروه متعهد است تا با اطمینان خاطر از بهبود شرایط کار خود را آغاز کند. گردشگری و سفر یک بخش ۱۰۵ میلیارد دلاری است که میلیون ها نفر را به استخدام در می‌آورد و پاسخگویی ۲ درصد از محصولات داخلی کشور است.

به گفته مکننی « کشورهایی که با موفقیت آزمایش شد داده محور و علمی را اجرا می‌کنند و سیاست های قرنطینه سلامت عمومی حمایت نمی کند،جبران شرایط اقتصادی داخلی را آغاز می‌کنند، ما صدها هزار کارمند داریم که در حال حاضر منتظر برنامه دولت هستند