ردکردن این
امکان مهاجرت به بریتیش کلمبیا برای آن دسته از فارغ التحصیلان بین المللی که بصورت آنلاین تحصیل کردند

تاریخ انتشار

برای مهاجرت از طریق دسته های دانشجوی بین المللی برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا تنها به مطالعه 50 درصد از مطالعات در کانادا نیاز است.

فارغ التحصیلان بین المللی از بریتیش کلمبیا اکنون تنها به تکمیل 50 درصد از مطالعات خود در خاک کانادا نیاز دارند تا بتوانند برای دسته های مهاجرت دانشجوی بین المللی واجد شرایط شناخته شوند، برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا در تاریخ 2 فوریه اعلام شد.

این بدان معناست که فارغ التحصیلان می توانند نیمی از تحصیلات خود را در کشورشان تکمیل کنند. افرادی که اکثر تجصیلات خود را در کانادا تکمیل کرده اند و در طول شیوع ویروس کرونا در کشور خود اقامت داشتند ممکن است هنوز بتوانند برای مهاجرت به این استان واجد شرایط شناخته شوند.

دانشجویانی که پیش از 1 مارس 2020 فارغ التحصیل شدند باید 50 درصد یا بیشتر تحصیلات خود را در دانشگاه خود در خاک کانادا گذرانده ،باشند. با این وجود، افرادی که در 1 مارس یا پس از آن فارغ التحصیل شدند باید 50 درصد از تحصیل خود را در خاک کانادا گذرانده باشند.

برای اثبات اینکه تحصیلات در کانادا تکمیل شده اند، متقاضیان می توانند اسنادی مانند صورت حساب های شهری، اظهاریه بانک، و اجاره نامه ارائه دهند.

این اصلاحیه برای شرط آموزش آنلاین در پی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مطرح شد.  محدودیت های سفر در کانادا و خارج از آن برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال شدند.

دانشجویانی که در دوره های آموزش از راه دور شرکت کردند برای گزینش واجد شرایط نیستند. این برنامه ها تقریبا انحصارا بصورت آنلاین تکمیل می شوند.

نمایش خبر  آیا برای ورود به کانادا باید برای توانبخشی کیفری درخواست دهم؟

 

دانشجویان بین المللی از محدودیت های سفر معاف هستند.

 

دانشجویان بین المللی جزو افرادی هستند که از محدودیت های سفر کانادایی معاف شناخته می شوند، در شرایطی که قصد تحصیل در یک آموزشگاه آموزشی تعیین شده دارای برنامه منطبق بر شروط شیوع را داشته باشند.

با این وجود، هنوز دلایل مختلفی وجود دارند که شرایط سفر را برای دانشجویان غیر ممکن می کنند، مانند بسته بودن راه های هوایی.

بسیاری از موسسات آموزشی در سرتاسر کانادا تصمیم گرفته اند تا دوره های آنلاین برگزار کنند. به این دلیل بسیاری از دانشجویان تصمیم می گیرند در حالیکه در کشور خود اقامت دارند در کلاس ها حضور یابند.

ممکن است پس از اطلاعیه جاستین ترودو در مورد محدودیت ها و ضوابط بیشتر اعمالی برای سفر به کانادا، دانشجویان نسبت به سفر به کانادا دلسرد شده باشند. مسافران ملزم هستند تا به محض رسیدن به کشور آزمایش ویروس کرونا بدهند و باید تا زمان آماده شدن جواب آزمایش خود در یک هتل بمانند. این بدان معناست که آنها به 2000 دلار  نیاز خواهند داشت.

 

شروط برای فارغ التجصیلان بین المللی

بریتیش کلمبیا  به مهاجرت متعهد است. این استان همچنان دراوهای استانی بریتیش کلمبیا را برگزار می کند، در شرایطی که اخیرا 216 متقاضی مهاجرتی را برای یگ گزینش استانی دعوت کرده است.

در ادامه چهار روش برای متقاضیان مطرح است که می توانند از آن طریق برای مهاجرت به بریتیش کلمبیا واجد شرایط شناخته شوند:

  • روند بریتیش کلمبیا اکسپرس انتری- دسته فارغ التحصیل کارشناسی بین المللی
  • روند بریتیش کلمبیا اکسپرس انتری- دسته فارغ التحصیل تحصیلات عالی بین المللی
  • روند مهاجرت تخصصی- دسته فارغ التحصیل کارشناسی بین المللی
  • روند مهاجرت تخصصی- دسته فارغ التحصیل تحصیلات عالی بین المللی
نمایش خبر  حقوق دوجانبه و مسئولیت ‌های مهاجران نسبت به کانادا

روند اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا با سیستم اکسپرس انتری فدرال همراستا است. این بدان معناست که شما باید یک پروفایل اکسپرس انتری معتبر داشته باشید تا بتوانید از این طریق واجد شرایط شناخته شوید و باید برای یکی از برنامه های مهاجرت دسته اقتصادی کانادا واجد شرایط باشید: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه تجارت های تخصصی فدرال، دسته تجربه کانادایی.

اگر یک فارغ التحصیل بین المللی هستید و تمایل دارید از طریق روند اکسپرس انتری بریتیش  کلمبیا اقدام به مهاجرت به این استان کنید، باید از یک موسسه آموزش عالی واجد شرایط شوید و باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای واجد شرایط داشته باشید. علاوه براین، شما باید شروط درآمد حداقلی برای پیشنهاد شغلی را نیز برآورده کنید.

برای روند مهاجرت تخصصی، فارغ التحصیلان بین المللی نیز شروط بالا را برآورده خواهند کرد. علاوه براین، آنها باید در سه سال  گذشته فارغ التحصیل شده باشند. و باید شرط زبان برای شغل را داشته باشند. همچنین ممکن است نیاز باشد تا اثبات کنند که  توانایی مالی برای حمایت از خود و خانواده اشان را نیز  دارند.

اگر یک فارغ التحصیل بین المللی تحصیلات عالی هستید و می خواهید از طریق روند مهاجرت تخصصی یا روند اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا به این استان مهاجرت کنید، باید مدرک ارشد یا دکتری خود را در یک زمینه قابل قبول دریافت کرده باشید، مانند مهندسی، بخش سلامت، علوم فیزیکی. علاوه برآن باید اثبات کنید که می خواهید در آینده برای همیشه در بریتیش کلمبیا زندگی کنید. برای فارغ التحصیلان تحصیلات عالی نیازی به پیشنهاد شغلی نیست.

نمایش خبر  محل های کار مختص مهاجران از مسئولیت مدیران واسط است