ردکردن این
دراو برنامه کاندیدای استانی ساسکاچوان: ۲۶۹ نفر دعوت شدند

تاریخ انتشار

ساسکاچوان از طریق روند شغل های مورد نیاز اکسپرس انتری خود از متقاضیان مهاجرتی  دعوت به عمل می آورد.

ساسکچوان از ۲۶۹ متقاضی مهاجرتی برای درخواست گزینش استانی در روز ۲۲ آوریل دعوت کرد. اگر متقاضیان دعوت شده گزینش را دریافت کنند یک گام به اقامت دائم کانادایی نزدیک تر خواهند بود.

دعوت نامه ها به متقاضیانی تعلق یافت که ممکن است برای یک گزینش از برنامه کاندیدای استانی ساسکچوان واجد شرایط شناخته شوند، به ویژه از دسته نیروی کار متخصص بین المللی. از میان افراد دعوت شده ۱۳۰ نفر ممکن است برای دسته فرعی اکسپرس انتری برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکچوان واجد شرایط باشند و ۱۳۹ نفر از طریق دسته فرعی مشاغل مورد نیاز گزینش شوند.

 

بدون در نظر گرفتن روند مهاجرتی، متقاضیان دعوت شده به امتیاز حداقل ۷۰ در سیستم توضیح علاقمندی نیاز داشتند تا دعوت شوند. آنها بر ارزیابی مدارک آموزشی نیز نیاز داشتند تا نشان دهند که تحصیلات خارجی آنها با استاندارد های خانواده قابل مقایسه است.

علاوه بر این، به تجربه کاری در یکی از چهل شغل قابل قبول عنوان شده در وبسایت دولت نیز نیاز داشتند. برخی از مشاغل قابل قبول شامل مدیران تأسیسات، تکنسین های ازمایشگاه پزشکی و معدنکاران جزو این مشاغل بودند.

در مورد دسته فرعی مشاغل مورد نیاز

دسته فرعی مشاغل مورد نیاز برنامه پایه کاندیدای استانی است، به این معنا که بروی آن دسته از متقاضیان مهاجرت باز است که پروفایل اکسپرس انتری ندارند. این دسته فرعی برای متخصصان با مهارت و تخصص بالا است که در یکی از مشاغل مورد نیاز استان دارای تجربه کاری هستند که هنوز در استان هیچگونه پیشنهاد شغلی ندارند.

نمایش خبر  ساسکچوان از 269 متقاضی در مشاغل مورد نیاز دعوت می کند

برای درخواست مهاجرت کانادایی از طریق این دسته فرعی اتباع خارجی باید یک پروفایل توضیح علاقه مندی از طریق سیستم درخواست آنلاین برنامه کاندیدای مهاجرت به ساسکاچوان ایجادکنند.

سیستم توضیح علاقمندی ساسکاچوان به این استان اجازه می‌دهد تا آن دسته از متقاضیانی را از میان مهاجران انتخاب کند که شرایط و ظرفیت بالقوه برای بازار کار این استان را دارند. متقاضیان بر اساس تجربه کاری تحصیلات تسلط بر زبان سن و ارتباطشان با استان و اثبات اینکه توانایی اقامت در ساسکاچوان را دارند مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

سپس بر اساس شبکه امتیازات نیروی کار متخصص بین المللی برنامه کاندیدای مهاجرت به ساسکاچوان یک امتیاز از ۱۰۰ امتیاز دریافت می کنند. متقاضیان با بالاترین امتیازات یک دعوت نامه برای درخواست گزینش استانی جهت رسیدن به اقامت دائم کانادا دریافت می کنند.

 

درمورد دسته فرعی اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست کانادا برای سه برنامه مهاجرتی فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال, برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

متقاضیان در این برنامه ها مانند برخی از برنامه ‌های کاندیدای استانی بر اساس سیستم جامع رتبه بندی یک امتیاز دریافت می کنند. این امتیازات بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی به متقاضیان داده می شود. این فاکتورهای سرمایه انسانی شامل سن، تحصیلات، تجربه کاری، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی است.

زمانی که یک درخواست ثبت می‌ شود اداره مهاجرت کانادا تصمیم‌ گیری نهایی را انجام خواهد داد و تاییدیه اقامت دائم را در صورت پذیرش درخواست برای متقاضی ارسال خواهد کرد. گام نهایی برای مقیمان دائمی تایید شده اقامت در کانادا و درخواست برای یک کارت اقامت دائم است. در این مرحله این افراد از نظر رسمی تابع دائمی کانادایی محسوب می‌ شوند و ممکن است در نهایت برای شهروندی کانادا درخواست خود را ارائه دهند.

نمایش خبر  9 شغل مورد نیاز ساسکچوان بخاطر شیوع ویروس کرونا