ردکردن این
یک هفته بزرگ برای مهاجرت کانادا

تاریخ انتشار

کانادا از شش روند مهاجرتی جدید خبر داد و دو دراو اکسپرس انتری برگزار کرد که یک هفته بزرگ برای مهاجرت کانادایی ساخت.

هفته شلوغی برای مهاجرت کانادایی بوده است. علاوه بر دو درا اکسپرس انتری و چند برنامه کاندیدای استانی کانادا از شش روند مهاجرت جدید خبر داد که به فارغ التحصیلان بین المللی، نیروهای کار ضروری و فرانسوی زبانان یک روند برای رسیدن به اقامت دائم را ارائه می دهد.

 

کانادا از ۶ برنامه مهاجرتی جدید خبر می‌دهد

نیروهای کار ضروری، فارغ التحصیلان بین المللی و فرانسوی زبان ها شرایط لازم برای رسیدن به اقامت دائم کانادایی را از طریق یکی از ۶ برنامه مهاجرتی جدید خواهند داشت.

سه مورد از این برنامه های جدید تا ۹۰ هزار درخواست را برای اقامت دائم می پذیرد. اداره مهاجرت کانادا موارد زیر را خواهد پذیرفت:

  • ۲۰ هزار درخواست از نیروهای کار موقت در حوزه سلامت.
  • ۳۰ هزار درخواست از نیروهای کار موقت در مشاغل ضروری منتخب دیگر.
  • ۴۰ هزار درخواست از دانشجویان بین المللی که از یک موسسه آموزشی کانادایی فارغ التحصیل شده اند.

سه برنامه دیگر قصد پذیرش متقاضیان فرانسوی زبان را دارند. این برنامه ها هیچ سقف پذیرشی در نظر نگرفته اند. سیاست های جدید نیروهای کار در چهل شغل حوزه سلامت و بهداشت و نود و پنج شغل ضروری در حوزه های دیگر اعمال می شوند.

شش روند جدید از ششم می ۲۰۲۱ درخواست ها را می پذیرند و تا ۵ وامبر ۲۰۲۱ باز خواهند بود.

وبسایت های آیلتس و سلپیپ با اختلال روبرو شدند و سپس شروع به کار کردند.

۲ ارائه دهنده آزمون زبان انگلیسی به خاطر افزایش تقاضا شاهد اختلال در وبسایت خود بودند. هر دوی این ارائه دهندگان آزمون در ۱۵ آوریل ۲۰۲۱ با مشکل فنی روبرو بودند. تنها یک روز پس از اینکه کانادا اعلام کرد ۶ برنامه مهاجرتی جدید از ۹ می ۲۰۲۱ درخواست ها را می پذیرد.

نمایش خبر  کانادا ممکن است ظرفیت برنامه های مهاجرت موقت را افزایش دهد

عجله متقاضیان ممکن است به خاطر این امر باشد که برای ۳ برنامه مهاجرتی از این ۶ برنامه یک سقف پذیرش مطرح است (سه برنامه دیگر مختص فرانسوی زبان آن است که هیچگونه ظرفیتی برای آن مشخص نشده است. )

متقاضیان مهاجرت کانادایی باید به عنوان بخشی از درخواست خود نتایج آزمون زبان خود را ثبت کنند. نیروهای کار به مدرک سلپیپ حداقل ۴ و برای اطمینان خاطر کامل به نمره ۵ احتیاج دارند.

با این وجود، نیروهای کار ضروری، فارغ التحصیلان بین المللی و متقاضیان دیگر اکنون می توانند از برنامه های مهاجرتی جدید که اکنون امکان ثبت نام در این آزمون زبان برای آنها وجود دارد بهره مند شوند.

اداره مهاجرت کانادا ۲ دراو اکسپرس انتری برای متقاضیان برنامه کاندیدهای استانی و دسته تجربه کانادایی دارد.

اداره مهاجرت کانادا هفته گذشته ۲ دراو اکسپرس انتری برگزار کرد.

اولین دراو در تاریخ ۱۴ آوریل برگزار شد که از طریق آن ۲۶۶ متقاضی برنامه کاندیدای استانی برای اقامت دائم دعوت شدند. متقاضیان به حداقل امتیاز ۷۵۳ در سیستم جامعه رتبه بندی نیاز داشتند. این ممکن است یک شرط بالا در امتیاز ها محسوب شود، اما باید بدانیم که این به خاطر وجود متقاضیان برنامه کاندیدای استانی است که همه آنها ۶۰۰ امتیاز به خاطر گزینش دارند.

دومین دراو که در ۱۶ آوریل برگزار شد از ۶ هزار متقاضی دسته تجربه کانادایی توجه کرد این متقاضیان به حداقل امتیاز ۴۱۷ نیاز داشتند این دراو دومین دراو بزرگ تاریخ اکسپرس انتری  بود.

کانادا تا این لحظه از سال از ۵۵ هزار و ۳۹۰ متقاضی مهاجرتی برای اقامت دائم دعوت به عمل آورده است. در همین زمان در سال گذشته کانادا از ۳۴۰۰ متقاضی دعوت کرده بود.

نمایش خبر  آزمون اسپیکینگ آیلتس : مکالمه های واقعی با انسان های واقعی شما را برای زندگی آماده می کند

اونتاریو دراو فنی برگزار می کند

انتاریو در ۱۳ آوریل از ۵۲۸ متقاضی اکسپرس انتری برای درخواست گزینش استانی جهت رسیدن به اقامت دائم کانادا تحت برنامه کاندیدای استانی انتاریو دعوت کرد. متقاضیان به داشتن تجربه فنی برای دریافت یک گزینش نیاز داشتند.

متقاضیان از طریق روند اولویت‌ های سرمایه انسانی اکسپرس انتری دعوت شدند. آنها باید دارای یک پروفایل در سیستم اکسپرس انتری فدرال می بودند و امتیاز آنها در سیستم جامع رتبه بندی بین ۴۵۶ تا ۴۶۷ می‌بود. آنها باید دارای تجربه یک کار در یکی از مشاغل قابل قبول می‌بودند.

 

بریتیش کلمبیا دراو استانی بزرگی برگزار می‌ کند

بریتیش کلمبیا در ۱۳ آوریل از ۴۵۲ متقاضی مهاجرتی در ۱۴ را به برنامه کاندیدای استانی دعوت به عمل آورده این دعوت نامه ها از طریق روندهای اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت تخصص‌ ها تحت برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا شدند. متقاضیانی که یک گزینش از نیروی کار متخصص، فارغ‌ التحصیل بین المللی و دسته فرعی نیمه متخصص از روندهای مهاجرت تخصص‌ ها و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا داشتند دعوت شدند.

حداقل امتیاز استانی برای یکی از این دراو ها بین ۷۹ تا ۵۹ امتیاز بود. به طور کل ۴۲۰ متقاضی مهاجرت از طریق این دراو دعوت شدند ۲۱ متقاضی دیگر از طریق مدیر خدمات غذا و مدیران مشاغل عمده فروشی و خرده فروشی دعوت شدند.

۱۱ متقاضی باقیمانده از طریق روندهای مهاجرت کارآفرینی بودند.

 

جزیره پرنس ادوارد از متقاضیان در دراو استانی دعوت می کند

جزیره پرنس ادوارد از طریق برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد ۱۵۶ متقاضی مهاجرتی را دعوت کرد. از میان ۱۵۶ دعوت نامه ۱۴۰ مورد به متقاضیان اکسپرس انتری  و تاثیر کار اختصاص یافت ۱۶ ادامه دیگر به متقاضیان تحصیل در حوزه تجارت با حداقل امتیاز ۷۵ بود.

نمایش خبر  دراو برنامه کاندیدای استانی آلبرتا: پایین‌ ترین امتیاز سیستم جامع رتبه‌ بندی در ۱۲ ماه

برنامه های کاندیدای استانی مانند این مورد، به استان ها و مناطق کانادایی این امکان را می دهد تا از متقاضیان مهاجرتی دعوت کند تا برای گزینش استانی جهت اقامت دائم درخواست دهند. این متقاضیان مهاجرتی معمولاً نیازهای بازار کار استان را برآورده می کنند.