ردکردن این
کانادا مجددا محدودیت های سفر را تمدید می کند

تاریخ انتشار

دولت کانادا تمدید محدودیت ها را تا یک ماه دیگر و تا 21 جولای تایید می کند. در روز دوشنبه از یک برنامه بازگشایی مرحله ای خبر خواهد داد.

دولت کانادا تایید کرده اس که تا 21 جولای محدودیت های سفر برای مرز ایالات متحده و کانادا و همینطور کشورهای دیگر برقرار است.

بلیر توییت کرد که در روز دوشنبه اطلاعات بیشتری در دسترس خواهند بود :” همانطور که گفته ایم، دولت در حال برنامه ریزی قوانینی برای کانادایی ها، مقیمان دائمی و افراد دیگری مجاز به ورود به کشور است که بطو رکامل واکسیناسیون شده اند،”

 

مقاله اصلی مطابق زیر است:

تمام چشم ها بدنبال تصمیم گیری دولت فدرال در مورد انقضای محدودیت های سفر در 21 ژوئن بود.  سوالی که مطرح می شود اینست که آیا مجددا این محدودیت ها تمدید می شوند یا خیر؟

بحث و مذاکرات بسیاری انجام شده است.

نخست وزیر جاستین ترودو ذکر کرده است که بازگشایی مرزها بصورت مرحله ای خواهد بود. ترودو عنوان کرده است که کانادا تا زمانی که 75 درصد از کانادایی ها واکسینه نشوند مرزها را باز نمی کند. حدود 60 درصد از کل جمعیت کانادا دوز اول واکسن را دریافت کرده اتند و 8 درصد کاملا واکسینه شده اند.

وزیر سلامت، پتی هادجو نیز گفت دولت قرنطینه اجباری را اوایل هفته جولای تغییر وضعیت می دهد. افرادی که تازه به کانادا می رسند می توانند با منفی بودن آزمایش ویروس کرونای خود از قرنطینه بیرون بروند. تا به امروز مسافران باید با هزینه خود در هتل اقامت می داسشتند. زمانی که نتیجه آزمایش منفی را دریافت میکردند باید برای باقیمانده دوره ی 14 روزه قرنطینه خود در مقصد نهایی اقامت می داشتند.

نمایش خبر  دراو کاندیدای استانی انتاریو از نیروهای کار سلامت و تجارت ها دعوت می کند

هادجو عنوان کرد که قوانین جدید به تماتم مقمیان دائمی و شهروندانی اعمال می شود که بوط رکامل توسط یکی از چهار واکسن مورد تایید کشور واکسینه شده اند.

مدارک واکسیناسیون احتمالا از طری اپلیکیشن ArriveCAN آپلود خواهند شد.

هیج پروتکل رسمی برای مسافران کودک منتشر نشده است. در کنگره های مطبوعاتی ترسا تام، مسئول ارشد سلامت عمومی اعلام کرد که ممکن است قوانین متفاوتی برای افرادی که با افراد زیر سن قانونی مسافرت می کنند وجود خواهد داشت.

در روز 17 ژوئن ترودو رهبران استانی را ملاقات کرد و درمورد بازگشایی مرزها صحبت کردند. جزئیات فاز بعدی محدودیت های سفر در روز دوشنبه منتشر شد و وضعیت تمدید اعلام شد.

 

بازگشایی مرز ایالات متحده و کانادا

فشارها برای بازگشایی مرز ایالات متحده و کانادا از هر دو سو بسیار زیاد بوده است، اما ترودو بر شواهد علمی تکیه دارد. سیاستمداران و رهبران تجاری در کانادا و ایالات متحده رهبران ملی را تحت فشار قرار داده اند تا مرزها را بازگشایی کنند و اقتصاد را برای بخشهایی شروع کنند که از تعطیلی های ماه مارس سال 2020 تا کنون به شدت ضربه دیده اند.

ژوئن 22 آغاز پایان محدودیت های مرزی نخواهد بود، زیرا مسئولان اوایل ماه از این امر خبر داده بودند. وزیر امور بین الملل به گزارش گران گگفت که بازگشایی ممکن است در ماه جولای روی دهد. او اعلام کرد که تاریخ هایی وجود دارد که در دستور منتشر شده باشد که از مراحل مختلف بازگشایی خبر می دهد.