ردکردن این
بودجه سال ۲۰۲۱: برای مهاجرت کانادایی به چه معناست

تاریخ انتشار

بودجه بندی پیش بینی شده سال ۲۰۲۱ برای سیستم مهاجرتی کانادا چند مفهوم دارد.

دولت کانادا اولین بودجه خود را در سال ۲۰۱۹  ارائه داده است.

این اطلاعیه مهم معمولاً در اولین سه ماهه سال انجام می شود. با این وجود به خاطر شروع ویروس کرونا در سال گذشته این کار انجام نشد.

بودجه فدرال کانادایی توجهات بسیاری را به خود جلب می کند. زیرا شامل اولویت‌ های سیاسی ای است که دولت آنها را دنبال می کند. پیش ‌بینی های سرمایه و مخارج دولت و همچنین بررسی وضعیت اقتصاد کانادایی نیز جزو این اولویت ها هستند.

بودجه امروز به چند دلیل اهمیت زیادی دارد. اولین دلیل این است که این بودجه بندی پس از دو سال به خاطر شرایط پیش بینی نشده ای که در آن هستیم انجام شد. علاوه بر این، حزب لیبرال قانونگذار یک دولت اقلیت دارد وشایعه شده است که به عنوان انتخابات زود هنگام در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته می شود. بدین معنا که نیاز است برای متقاعد کردن کانادایی ها برای رای دادن به آنها بر بودجه تکیه کنند.

آیا این بودجه شامل اطلاعیه‌ های سیاست مهاجرت کانادایی مهمی است.

برای مثال بودجه سال ۲۰۱۴ پایان یافتن برنامه سرمایه‌گذار مهاجرت فدرال و برنامه کارآفرینی را مطرح کرد. این بودجه مشخص کرد که دولت فدرال میلیون ها دلار برای تضمین راه اندازی موفق اکسپرس انتری در ژانویه ۲۰۱۵ سرمایه‌ گذاری خواهد کرد.

اولویت های مهاجرتی عنوان شده در بودجه سال ۲۰۲۱ را در ادامه می بینید. ذکر این نکته که چندین پیشنهاد وجود دارند ضروری است و بودجه باید به تایید اکثریت مجلس لیبرال ها برسد تا ادامه پیدا کند. این احتمال وجود دارد که پارلمان این بودجه را بپذیرد زیرا دفاع کردن از این بودجه یک انتخابات را در پیش خواهد داشت-نتیجه ای که طرفین فدرال کانادا احتمالا نمی خواهند در حالی که کشور با شیوع ویروس کرونا مبارزه خواهد کرد.

نمایش خبر  بهبود بازار کار مهاجرت کانادایی نسبت به قبل از ویروس کرونا

تقریباً ۴۳۰ میلیون دلار برای مدرن سازی زیر ساختارهای تکنولوژی اطلاعات

شاید مهمترین پیشنهاد مهاجرتی در این بودجه سرمایه گذاری ۴۳۰ میلیون دلار دولت فدرال برای مدرن سازی زیر ساختارهای تکنولوژی اطلاعات خود باشد. این بودجه برای سرمایه گذاری جهت جایگزینی سیستم مدیریت پرونده جهانی است که برای مدیریت درخواست های مهاجرتی استفاده می شود. هدف از این سرمایه گذاری بر اساس بودجه شامل دادن فضای به دولت فدرال است تا بتواند درخواست های بیشتری را مورد رسیدگی قرار دهد و موجب ورود مهاجران به بیشتری به کشور شود امنیت بیشتری را ارائه دهد و فرایند رسیدگی به درخواست ها را بهبود بخشد.

 

تغییرات اکسپرس انتری

این بودجه اشاره می کند که دولت فدرال به دنبال تغییراتی در اکسپرس انتری میباشد. دولت قصد دارد تا اختیارات بیشتری برای انتخاب متقاضیانی که به بهترین نحو و نیازهای بازار کار کانادا را برآورده می کنند، به وزیر مهاجرتی بدهد. جزئیات این تغییرات در بودجه بندی مشخص نشده اند.

اکسپرس انتری  روش اصلی است که کند. از طریق آن مهاجران دسته اقتصادی را برمی ‌گزیند. این سیستم پاسخگوی حدود یک چهارم از تمام مهاجرانی است که کانادا هر سال در کشور می پذیرد.

 

حمایت از زنان تازه وارد که مورد تبعیض قرار گرفته اند

زنان تازه وارد گاهی اوقات با موانعی در استخدام و پیدا کردن کار در کانادا روبرو هستند. این می تواند به خاطر عواملی مانند تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی، نداشتن تجربه کاری، نداشتن مراقب از کودک و تبعیض گذاری باشد. این بودجه پانزده میلیون دلار دیگر در دو سال آینده برای انجام اقداماتی با هدف کمک به بهبود نتایج اشتغال و پیشرفت زنان تازه وارد پیشنهاد می دهد.

نمایش خبر  روند های جدید اقامت دائم کانادا هفته ی آینده راه اندازی می شود

 

روند سریع اقامت دائم

بودجه سال ۲۰۲۱ برنامه های مهاجرتی جدید که هفته گذشته از سوی اداره مهاجرت کانادا راه اندازی شدند را به عنوان روند های سریع اقامت دائم برای نیروهای کار ضروری و فارغ التحصیلان بین المللی مورد اشاره قرار می‌دهد. ۹۰۰۰۰ نفر که در حال حاضر در کانادا زندگی می کنند، می‌‌توانند از ۶ ماه می برای آغاز اقامت دائم خود از این روند درخواست دهند.