ردکردن این
بسیاری از کارفرمایان ایالات متحده به دنبال استخدام استعداد ها در کانادا هستند

تاریخ انتشار

حدود 31 درصد از کارفرمایان مورد تحقیق قرار گرفته ایالات متحده گفتند که بدنبال استخدام استعداد های خارجی از کانادا هستند.

اکثر کارفرمایان در ایالات متحده در یک تحقیق که اخیرا انجام شده است قصد گسترش کار خود در کانادا را دارند.

چند دلیل برای این امر وجود دارد که کارفرمایان ایالات متحده نسبت به بازگشایی موقعیت های شمال مرزها علاقه نشان می دهند. انوی گلوبال، یک تامین کننده خدمات مهاجرت ایالات متحده، 500 فرد شاغل در حوزه جذب نیروی انسانی و مدیران بخش استخدام را مورد تحقیق و بررسی قرار داد و دریافت که سیستم مهاجرت کانادا نقشی در این زمینه بازی می کند.

حدود 75 درصد از پاسخ دهندگان بدنبال توسعه کار خود در کانادا بودند یا در آن زمان این کار را کرده بودند. رانندگان اولیه بدنبال توسعه بازار کانادایی و دسترسی به استعداد ها بودند و اصالت افراد برای ایشان اهمیتی نداشت. حدود 31 درصد نتوانستند به روشنی اعلام کنند که کانادا را به عنوان مرکزی برای استخدام استعداد ها در نظر دارند یا خیر.

همچنین حدود 70 درصد از پاسخ دهندگان در این تحقیق عنوان کردند که افراد بیشتری را به کانادا فرستادند و یا اتباع خارجی را در طی دو تا سه سال در کشور استخدام کردند.

تقاضا برای ویزاهای ایالات متحده بعنوان  H1-1B نیز افزایش یافته است. با این وجود سیستم مهاجرتی ایالات متحده روش های مهاجرتی کمتری برای استخدام فارغ التحصیلان بین المللی پیشنهاد می دهد درحالیکه این روش های برای کانادا بیش از 100 مورد است.

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان گفتند سیاست های مهاجرتی کانادا نسبت به ایالات متحده بهتر بودند. کارفرمایان اعلام کردند این بخاطر تعداد بالای ویزاهای موجود و روش های بسیار برای رسیدن به اقامت دائم است.

نمایش خبر  IRCC دستورالعمل های جدیدی برای دارندگان COPR منقضی شده ارائه می دهد

وقتی محدودیت های سفر کاهش می یابد، کارفرمایان ایالات متحده انتظار دارند کارمندان امکان سفر داشته باشند. بطور خاص، بعنوان روشی برای گرفتن استعداد هایی که نمی توانند مجوز کار در ایالات متحده را داشته باشند.

طبق گزارش ” بدون اصلاحات، ایالات متحده کارفرمایان و استعداد ها را از دست خواهد داد و آنها به کشورهایی، مانند کانادا، می روند که سیاست های بهتری را اعمال می کنند”