ردکردن این
دراو جدید برنامه کاندیدای استانی آلبرتا از 148 متقاضی مهاجرتی دعوت می کند

تاریخ انتشار

آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل امتیاز 302 دعوت کرد.

آلبرتا در روز 29 ژوئن جزئیات دراو را منشر کرد.

برنامه کاندیدای استانی مهاجرت آلبرتا از 148 متقاضی اکسپرس انتری با امتیاز 302 در سیستم جامع رتبه بندی دعوت کرد. این متقاضیان اکنون می توانند از طریق سیستم اکسپرس انتری آلبرتا درخواست دهند.

در مقایسه با دراو قبل برنامه کاندیدای استانی  قبل آلبرتا در این ماه، این دراو متقاضیان کمتری داشت و شرط امتیاز سیستم جامع رتبه بندی آن کمی بیشتر بوده است.

آلبرتا در سال ۲۰۲۱ مجاز است ۶۲۵۰ مجوز گزینش صادر کند. تمام افرادی که دعوت می شوند گزینش دریافت نخواهند کرد و همچنین تمام افرادی که گزینش دریافت می کنند به اقامت دائم دست نمی یابند. این به درخواست های ثبت شده، تکمیل آنها و برآورده کردن شرایط صلاحیت سنجی روند ها بستگی دارد.

 

روند اکسپرس انتری آلبرتا چگونه کار می کند؟

این برنامه کاندیدای استانی ارتقا یافته برای آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری است، که ارتباط قوی با آلبرتا دارند یا می توانند در مورد اولویت های مختلف و توسعه اقتصادی دولت حمایت کننده باشند. در طول دوران شیوع ویروس کرونا آلبرتا تنها آن دسته از متقاضیان را در نظر می ‌گیرد که در آن زمان در حال کار و زندگی در آلبرتا بودند.

اولین گام ایجاد یک پروفایل در سیستم اکسپرس انتری است.

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست کانادا برای سه برنامه مهاجرتی فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال, برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

 

متقاضیان در این برنامه ها مانند برخی از برنامه ‌های کاندیدای استانی بر اساس سیستم جامع رتبه بندی یک امتیاز دریافت می کنند. این امتیازات بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی به متقاضیان داده می شود. این فاکتورهای سرمایه انسانی شامل سن، تحصیلات، تجربه کاری، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی است.

نمایش خبر 

 

متقاضیان با بالاترین امتیازات یک دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم دریافت می‌کنند. زمانی که یک درخواست ثبت می‌ شود اداره مهاجرت کانادا تصمیم‌ گیری نهایی را انجام خواهد داد و تاییدیه اقامت دائم را در صورت پذیرش درخواست برای متقاضی ارسال خواهد کرد. گام نهایی برای مقیمان دائمی تایید شده اقامت در کانادا و درخواست برای یک کارت اقامت دائم است. در این مرحله این افراد از نظر رسمی تابع دائمی کانادایی محسوب می‌ شوند و ممکن است در نهایت برای شهروندی کانادا درخواست خود را ارائه دهند.

 

شرایط لازم برای گرفتن گزینش آلبرتا

به منظور آنکه برای گزینش استانی در روند سیستم اکسپرس انتری آلبرتا شرایط شوید به یک تجربه کاری در مشاغل قابل قبول نیاز دارید. برنامه مهاجرتی آلبرتا فهرست مشاغل قابل قبول را ارائه نمی‌ دهد، بلکه فهرستی از مشاغل را ارائه می دهد که برای روند قابل قبول نیستند.

بسیاری از افرادی که تحت این روند درخواست می دهند به عنوان یک ناظر خدمات غذا و راننده کامیون حمل و نقل و آشپز درخواست می دهند.

پروفایل اکسپرس انتری شما باید نشان دهد که تمایل دارید به آلبرتا مهاجرت کنید. فاکتورهای مشخصی وجود دارند که احتمال گزینش شما را افزایش می‌ دهند، مانند داشتن تجربه کار یا پیشنهاد شغلی در آلبرتا. داشتن تحصیلات کانادایی نیز به این روند کمک بسیاری می ‌کند. اگر یک والد، کودک، خواهر یا برادری داربد که شهروند یا تابع دائمی آلبرتا است, به روند رسیدگی به درخواست شما کمک بسیاری خواهد شد.

نکته اسلایدر رابطه با این برنامه کاندیدای استانی خاص حمایت از توسعه اقتصادی استان و اولویت های مختلف آن است.

نمایش خبر  شرط امتیاز سیستم جامع رتبه بندی دراو برنامه کاندیدای استانی آلبرتا تا ۳۰۱ افت پیدا می‌کند